• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Rider schreef:
    Camile Abigail Turner

    Ik wist niet waar het aan lag, maar na een tijdje ging ik meer over op klassiek ballet dan de andere stijlen. Het was waarschijnlijk gewoon de sfeer waar ik in verkeerde in combinatie met de wat rustigere muziek. De grond was glad, waardoor ik moeiteloos danste en pas ophield, toen ik iemand in mijn gezichtsbeeld zag verschijnen.
    Ik keek Harry geschrokken aan, maar hij zei dat ik door moest gaan. Aangezien ik nog niet helemaal het gevoel had dat ik mij over de blik van het nieuwe meisje had heen gezet, liet ik mij dat geen twee keer zeggen. Zonder verder nog op hem te letten ging ik door. Het was nooit echt een probleem om publiek te vergeten tijdens het dansen.
    Uiteindelijk besloot ik toch maar te stoppen en ging naast hem zitten. 'Was je hier al lang aan het kijken?' vroeg ik zachtjes. Ik had mijn Ipod uitgedaan en de stilte had wel iets moois, waardoor ik hem bijna niet durfde te verbreken.
    'Niet heel lang hoor, vijf minuten ofzo. Dans je al lang?' Ik haalde mijn schouders op en keek naar het besneeuwde landschap.
    'Zolang ik mij kan herinneren. Sommige mensen denken altijd dat het een kletspraatje is, maar dansen heeft toch echt wel mijn leven gered en ik weet dat dat voor een heleboel andere mensen geldt.' Ik keek weer even naar Harry en glimlachte. Het praatte echt makkelijk met hem.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles

    Ze haalde haar schouders op en keek in het rond.
    'zolang ik me kan herinneren, sommige mensen denken dat het een kletspraatje is, maar dansen heeft mijn leven gered, en ik weet dat dat voor en heleboel andere mensen geld' glimlachte ze.
    Dat dacht ik al, ik vond dat ze goed kon dansen. Ik keek haar aan en grijnste, er zaten allemaal sneeuwvlokken in haar haar, ik streek met mijn hand door haar haren, dat is beter.
    Ze keek me aan, ik glimlachte 'je haar was helemaal wit!' en deed snel ook mijn eigen haren goed. Ik wreef mijn handen over elkaar, het was erg koud, het begon al een beetje te schemeren en een stukje verderop zag je ons gezellige winterhuisje, versierd met allemaal kleine kerstlichtjes en belaad met een dik pak sneeuw op het dak.
    Ik glimlachte en keek haar aan 'mooi he?'


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Camile Abigail Turner

    Harry keek mij grijnzend aan, waarna hij met zijn handen door mijn haren streek. Verbaasd keek ik hem aan en deed het snel weer zoals ik het wilde. Ik was opzich wel gewend dat de jongens uit de crew mijn haar in de war deden, maar Harry deed het niet echt door elkaar of zo.
    'Je haar was helemaal wit!' legde hij uit, waarna hij ook door zijn eigen haar woelde. Ik grinnikte zachtjes, toen ik zag dat het niet heel veel effect had en zijn krullen nog steeds zo goed als hetzelfde zaten.
    'Mooi hè?' vroeg hij en ik volgde zijn blik naar het huisje. De weerkaatsing van de verlichting zorgde ervoor dat de sneeuw er uitzag als een laag van diamandjes, een prachtig gezicht. Ik knikte stilletjes, betoverd door het uitzicht.
    'Heel anders dan Londen, dat is zeker,' mompelde ik. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin. Ik vond de sneeuw echt leuk! Je kon er van alles mee en het was nog mooi ook. Misschien zou ik kunnen zeuren over de kou en het feit dat je zo uitglijdt, maar dan kon je over alles gaan zeuren. Het hele leven zou dan om te zeuren zijn.
    'Ik snap niet dat sommige mensen iets tegen sneeuw kunnen hebben.' Ik keek van het huisje naar Harry en keek daarna weer terug.


    Happy Birthday my Potter!

    NVM

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:40 ]


    Do what people say you can't.