• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [wat?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Rose Vroom

    Het meisje glimlachte en stelde zich voor met de naam Elizabeth, Ik grijnsde 'haai, kom gauw binnen het is vast heel koud, en de deur moet gauw dicht, anders verkleumen we hier allemaal.' Elizabeth kwam gauw naar binnen en stampte haar voeten op de mat zodat die al gauw helemaal wit kleurde. Snel hielp harry haar uit haar jas en af haar nog een compliment over haar naam, ik vond het ook een mooie naam. Als ik vroeger met poppen speelde heetten ze altijd Elisabeth of Samira. Camile stak haar hoofd om de deur en begroette Elizabeth. Elizabeth ging naar de kamer en Harry en ik bleven samen achter in de kleine gang. Ik keek hem lachend aan 'moest dit nou, Harry?' hij keek me vragend aan en ik beantwoordde de blik met 'Dat je me half dood beukte toen ik geweldig van de trap af sprong' hij lachte en zei 'Ach, het was best grappig' en qausi geergerd keek ik hem aan. Elizabeth kwam de gang weer in lopen en vroeg of ik haar even naar haar kamer wou brengen, en natuurlijk deed ik dat.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Theepotje schreef:
    Elizabeth

    De deur ging open en Harry en nog een meisje stonden voor de deur en Harry stelde zich direct voor en het meisje begroette me vrolijk. Ik stapte naar binnen en keek verbaasd naar hun, ze waren buitenadem!? Een ander meisje stak haar hoofd om de hoek en zei ook hoi. Nadat ik m'n jas had uitgedaan stelde ik me voor, Harry lachte en zei: ''Leuke naam Elizabeth.'' ''Dankjewel!'' en ik voelde dat ik langzaam rood werd, we liepen de woonkamer binnen en daar zat het meisje wat ik net ook had gezien. '' hoi ik ben Elizabeth, noem me maar Elise!'' en ik glimlachte. Ik keek haar aan en een geïrriteerd gevoel ging door me heen, ik weet niet waardoor het kwam, ik kende haar niet eens.
    Het meisje dat voor me had opengedaan stond nog steeds bij me ik vroeg haar waar m'n slaapkamer was en we liepen samen naar boven, ze leek me een aardig meisje. Ik deed de deur van m'n kamer open.


    (Whut? Slaat dat op Camile? 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    [nwm]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:01 ]


    Do what people say you can't.

    Rider schreef:
    (...)

    (Whut? Slaat dat op Camile? 0.0)


    ja maar ik dacht dat we juist vriendinnen werden en dat ik dus een verkeerd vooroordeel had.


    Be yourself, then you reach the most!

    [heb mijn rol trouwens nog wat aangepast.
    is misschien wat laat, maar ze heeft nu gewoon blonde in plaats van rode krullen, ik dacht omdat er ook al iemand anders rode krullen had enzo. als het niet goed is, zeg het maar .]
    Brianna Scarlett Greenlake
    Ik zuchtte toen de bel ging. Ik begon me eigenlijk ook wel wat te vervelen, dus ik kwam achter het keyboard weg en haalde een hand door mijn haar. Er komen een paar binnen, waarbij een nieuw meisje staan 'Hoaii!' roep ik vrolijk. 'Brianna, maar Bree kan ook.' zeg ik. Ik glimlach naar haar. 'Wie houdt er van zingen?!' roep ik blij uit. Eigenlijk was het best een domme vraag, aangezien ik in een huis zat met One direction, maar ik was zo iemand die me daar niet heel erg druk om maakte. 'Wattefack.' Mompelde ik toen mijn mobiel een geluidje maakte. Ik keek erop. Een sms van Olivia. Ik zuchtte weer en opende het. Olivia was niet echt een vriendin, maar ze vond dat we beste vriendinnen waren en zo. 'Okay, nou?' vroeg ik om mijn eerdere opmerking.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ @rememberYoux Hahaa, jij houdt wel van zingen hé? ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [yeah buddy :Y)
    ik hou mega van zingen <3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Camile Abigail Turner

    'Hoi ik ben Elizabeth, noem me maar Elise,' zei het nieuwe meisje. Ze keek mij aan en ik merkte meteen dat er iets niet klopte, alsof ze zich aan mij irriteerde of zo? Ik wist niet waar het vandaan kwam en toen ze naar boven ging met Violet, trok ik onwillekeurig mijn wenkbrauwen op.
    Ik liep naar de gang en keek even in de spiegel. Ik kon echter niks vreemds ontdekken. Misschien had ze iets tegen blonde meisjes? Nee, Violet was ook blond. Wat zou er dan mis met mij zijn?
    Nog steeds afvragend, waarom ze zo had gereageerd, pakte ik mijn 'lucky shoes' en deed ze aan. Snel ging ik naar buiten. Ik hield niet van dit gevoel en ik wilde er zo snel mogelijk vanaf. Dat je iets tegen mij hebt als je mij kent, oké, maar ik kende Elise amper.
    Een beetje verward liep ik de sneeuw in, tot ik op een grote vlakte uitkwam, vlak bij het huis. Daar deed ik mijn Ipod in en begon te dansen, om alles om mij heen te vergeten.

    (Camile is beledigd :') )

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 16:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ @Rememberyoux jaa, ik ook. Alleen een beetje jammer dat ik het absoluut niet kan (: ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [@glims
    Haha, ja dan is het wat minder (;
    ik weet niet of ik het kan, mijn vriendinnen zeggen van wel :/
    gemiddeld: nog het beste
    laag: best wel vaag
    hoog: echt super, super, súper vals x3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {hoiii, was fv weg, maar nu ben ik er weer :Y)}


    Do what people say you can't.

    [ @rememberYoux hahaa, herken ik(: ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (sorry voorde nuheel late reatie :s)

    Jessy
    'Ja,dat hoorde je vast aan mijn accent.' zei ze. Ik knikte zachtjes, maar keek toen naar haar en zag dat ze naar de open haard keek. 'Ja.' zei ik dan maar. 'Maar ik wil later verder studeren in londen en probeer wat van mijn accent af te geraaken ookal lukt het niet.' zei ze daarna. 'Hoezo? Dat maakt toch niet uit?' Ik kende iemand die daar studeerde en die had dat ook dus dat zou toch niet uitmaken? Het werd even stil. 'Duss...' Ik staarde weer een beetje naar buiten naar de sneeuwvlokken.


    Samanta Alexanra Jozephs
    'Hoezo? Dat maakt toch niet uit?'vrog ze.Ik haalde mijn schouders op."Well,ik ben bang om ervoor gepest te woren." zei ik en staarde stil voor me uit.Ik kreeg best wel honger nu en vroeg me af wat we ginge eten. 'Duss...'zei z om te stilte te verbreken."Duss..."ze ik ook en dachtna om iets te vragen.En natuurlijk het eeste wat me opkwam was eten."Heb je ook zo'n honger nu ?"vroeg ik dan maar en lachte even."Sorry het was het eerste dat in me opkwam."lacde ik dan,want ja ove eten praten was best wel raar.Oké mischien niet voor Niall maartog...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {geeft niks, ik weet met welke rpg je bezig was :Y)}
    Jessy Anna Evans
    'Wel, ik ben bang ervoor gepest te worden.' zei ze. 'Duss...' herhaalde ze me daarna. Het werd weer even stil. 'Heb je ook zo'n honger nu?' vroeg ze opeens en lachte. 'Sorry het was het eerst dat in me opkwam.' lachte ze verder. 'Zit ik hier naast de meisjesvorm van Niall?' lachte ik. Oke ik had eigenlijk best wel honger want ik had de hele ochtend nog niet gegeten. Ik gooide mijn deken van me af en sprong op. 'Kom je dan?' Ik glimlachte even.


    Do what people say you can't.