• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Nyan schreef:
    (...)

    (ik wil ook we meedoe hoor :3 als je maar niet veel regels moeten schrijven)


    (Ik had iets als minimaal 4 in gedachten. Dat je wel wat reactie moet geven. Anders is het weer zo kort.)


    Happy Birthday my Potter!

    [6 regels kan ik namelijk wel , en ook een beetje normaal schrijven met leestekens en zo (hihi) kan ik wel XD Faalt best wel..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ wat voor idee dan? *nieuwschierig* :Y) ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (:3 ja wat voor idee ben oook wl benieuwd )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [*steekt haar hand op* Ik wil het ook weten!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet bekend is?
    De jongens vinden het echter niet zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Maar ga eerst even flikke antwerpen kijken)


    Happy Birthday my Potter!

    [Maar - want ik kom morgen ochtend pas terug- als je die RPG maakt , kan je dan vriendin Leeyum voor me reserveren?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (ooow me likeyy !!! :D wilje me an aubde link sturen als je de rpg maakt ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik kan wel een van de vijf meisjes voor je reserveren)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja , is ook goed :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (De RPG)


    Happy Birthday my Potter!

    [ik schrijf me uit, sorry. Ik vind 10 regels gewoon te veel (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {aawwwhhhh, maar hoe zit het dan met dat meisje met wie bij jou op de kamer zat? Gaat ze dan alleen?}


    Do what people say you can't.

    [Ik zat bij haar op de kamer.. c: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.