• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (De persoon die bij mij op de kamer zit heeft nooit wat gezegd :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [OMG, zie nu pas het nieuwe topic... What did I all miss en waar kan Rosalie naartoe??? ....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Uhm... er is een nieuw meisje heel laat aangekomen en Camile is beledigd, omdat dat meisje, Elizabeth een geïrriteerd gevoel kreeg toen ze naar Camile keek en Camile dus zoiets had van wtf? is er iets mis met mij of zo? Ze is naar haar kamer gebracht door geloof ik Brianna geloof ik... Ow en Camile was daarvoor al met Harry uit de keuken gelopen, die ook thee heeft gedronken. Dus we hadden jou alleen achtergelaten in de keuken. Verder is er volgens mij niet heel veel bijzonders gebeurd?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oke thx, waar kan ik dan inspringen?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehm, je kan met Bree praten, die had namelijk niet naar de kamer gebracht maar zat een beetje loner achter het keyboard.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ow, dan was dat Violet denk? Lol)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oke, volgensmij delen Bree en Rosalie ook een kamer, maar waar zit ze lonely achter het keyboard??? Rosalie kan ook instrumenten bespelen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ben ziek:$]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [wat kan ik doen?]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    (Beterschap! Camile is ergens buiten aan het dansen, dus je kan wel naar haar toe als je wilt?)


    Happy Birthday my Potter!

    [mercii<3 okee(:


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Harry Edward Styles.

    Ik liep naar buiten om te kijken of daar misschien nog iemand was. Ik sloot de deur en draaide me om. Ik keek om me heen en zag een paar mensen rond lopen. Ik keek verder, mijn ogen gleden naar een punt in de verte, er was iemand aan het dansen. Ik kon niet goed zien wie het was dus liep er wat dichter naar toe. Toen ik wat dichterbij haar was zag ik het meisje dansen, het was Camile. Ze maakte sierlijke bewegingen en danste door de sneeuw, ik ging op een bankje zitten en keek een tijdje naar haar. Toen ze me door had keek ze me geschrokken aan 'ga verder, je kan het echt goed!' ze aarzelde maar ging naar een tijdje toch maar weer verder. Ze danste en danste en na een poosje kwam ze naast me zitten op het bankje 'was je hier al lang aan het kijken?' vroeg ze zachtjes. 'Niet heel lang hoor, vijf minuten ofzo' glimlachte ik 'dans je al lang?' vroeg ik me af.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Mijn personage heeft ook niks te doen... Wie wilt nou Rosalie.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [van mij mag je wel bij ons buiten komen?]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Oke, hi, Rosalie doet ook dansen, ballet. :Y) Maar ik laat haar wel ook naar buiten komen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp