• Hey ,

    Dus zoals je kunt lezen heb ik een enorm talent om mij belachelijk te maken . Hahahah zoals vandaag. We hadden het laatste uur gym en we moesten sprinten ( en we kregen zo een sprint ding ) dusja ik sta klaar . Wat doen alle jongens ? Ze roepen mijn naam alsof ik de beste loper ben ( ik ben dus super slecht in lopen) Aha ? Okay ik ben dan aangekomen , wat doen ze , ze lopen allemaal naar mij en roepen mijn naam ( omdat ik laatste was ). Haha ik heb het hun TUURLIJK niet kwalijk genomen ! Of gisteren had ik ook L.O. we moesten 8 min. aan een stuk lopen , okay 8 min. zijn gedaan en onze leerkracht fluit dat we mogen stoppen . Nee ik ben zo doof dat ik dat niet hoor en ik loop gewoon door . Daar aangekomen , lacht iedereen over mij (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    Heb jij ook nog verborgen talenten ?


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    De laatste afleveringen van series op tv missen. Ben ik heel goed ik :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Onhandig doen, ik heb echt twee linkerhanden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nah, niet echt..


    yeehh

    General schreef:
    Nah, niet echt..


    26 - 02 - '16

    Ik heb een uitsteltalent. Vorig schooljaar heb ik het voor elkaar gekregen om werkelijk niets voor Duits te maken, met als gevolg dat ik nu best wel diep in de put zit. Oeps. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nutteloze dingen onthouden(dat roodachtig zand op de auto uit de sahara komt of dat de kleuren van de regenboog rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet zijn bijvoorbeeldXD) en belangerijke dingen nietXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    klunzig doen; over mijn eigen benen struikelen, van de trap afvallen, dat soort dingen..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wel, ik heb op ongepaste moment droge humor, telt dat ook :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wel, ik heb op ongepaste moment droge humor, telt dat ook :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Junns schreef:
    De laatste afleveringen van series op tv missen. Ben ik heel goed ik :Y)

    + heel goed in het verspreken van woorden als ik bij mensen ben


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awh, zielig! Maar het is toch niet erg? Mensen vinden blunderende mensen just extra aardig.
    Ik heb volgens mijn docent muziek een verborgen talent voor zingen. Hij zei dat ik nog eens een groots zangeres zou worden. O.o Nou niet dus!

    Ik heb een talent voor verboden jongens aantrekken -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wiarda schreef:
    Ik heb een uitsteltalent. Vorig schooljaar heb ik het voor elkaar gekregen om werkelijk niets voor Duits te maken, met als gevolg dat ik nu best wel diep in de put zit. Oeps. ><


    Daar ben ik ook heel goed in!
    Uiteindelijk alles na de laatste toetsperiodes ingeleverd. Was wel enorm veel werk.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Vasilisa schreef:
    Ik heb een talent voor verboden jongens aantrekken -.-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lomp zijn, zeker. Ik word vaak bouwvakker genoemd :').
    Ook ongepaste humor.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.