• En ik heb het gemist.. ;c KUTVER :c Mijn moeder riep: Hée, Berna One Direction is op tv, daar ben jij toch zo'n fan van? Ik zo: 'Ja!!'
    Ze hebben het over die nieuwe single. Ik storm naar beneden.
    Hoor iets van owowowow. En het is afgelopen. FUCK :c


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Is nog een topic van, 'Uitgelekt!' Daar staat het hele filmpje, misschien even kijken? ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het was niet zo bijzonder (Als je alles bijhoudt).
    De single werd niet helemaal laten zien/horen en hij is al een halfuur op internet te zien omdat hij is uitgelekt.
    Het ging over een wedstrijd die al bekend is: Je kan een foto insturen naar RTL Boulevard waarop jij laat zien dat je een superfan bent en dan maak je kans op een Meet&Greet in Keulen.
    That was it.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ASTRONAUTx schreef:
    Is nog een topic van, 'Uitgelekt!' Daar staat het hele filmpje, misschien even kijken? ;p

    I know, maar het geluid op mijn computer doet het niet dus ik kan niets horen. Echt :cc


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    I know, maar het geluid op mijn computer doet het niet dus ik kan niets horen. Echt :cc

    Aww :c
    Hij is echt heeeeel erg leuk!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ephesus schreef:
    (...)
    I know, maar het geluid op mijn computer doet het niet dus ik kan niets horen. Echt :cc

    HAHAHA, dat is echt héél lullig x'D.


    The odds are néver in our favor.

    Yes, I've fixed my pc. Ik kan hem horen and I like OVERLOVE it <33


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben een 1D fan, maar zijn al die topics nu echt nodig ? Plaats het gewoon allemaal in hetzelfde


    The soul needs autumn.

    HET LIED STAAT OP YOUTUBU! I LOVE IT <3 GA HET LUISTEREN! Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    In dit filmpje is echt duidelijk te zien hoe goed de jongens met elkaar op kunnen schieten. OMG, I love it! <3
    Wel weer Liam die begint met zingen en Zayn die veel zingt. I will hear Louis and Niall more <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    In dit filmpje is echt duidelijk te zien hoe goed de jongens met elkaar op kunnen schieten. OMG, I love it! <3
    Wel weer Liam die begint met zingen en Zayn die veel zingt. I will hear Louis and Niall more <3


    Mee eens. Dat was het eerste wat ik dacht toen het was afgelopen :3.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Coockies schreef:
    HET LIED STAAT OP YOUTUBU! I LOVE IT <3 GA HET LUISTEREN! Hahaha


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben echt de replay knop een beetje aan het dooddrukken :) OMG THEY MAKE MY DAY! I'm so happy now!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    HET LIED STAAT OP YOUTUBU! I LOVE IT <3 GA HET LUISTEREN! Hahaha


    Linkje? Ik kan 'm namelijk nergens vinden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HIER IS IE!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik ben echt de replay knop een beetje aan het dooddrukken :) OMG THEY MAKE MY DAY! I'm so happy now!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.