• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    Ik kijk hem met een pruillipje aan. ''Please Liam! Drink er ééntje!'', smeek ik. Iedereen heeft ze wel nodig..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'nee' zeg ik, ik was het dus evht niet van plan omdat hun er en beetje over door zeurden. Ik wou gewoon niet dus klaar. Ik drink mijn cola leeg en zet het glas op de tafel. 'dus, moeten die andere niet is uit de kamer?' vraag ik om van onderwerp te switchen en kijk ze vragend aan.

    [Ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heaven-Leigh
    ''Nee'', zeg ik wat bot. Ik kruis mijn armen. ''Ze hebben daar denk ik wel lol'', ik glimlach sarcastisch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [yeeyy , nu kunnen we eindelijk verder met Lou en Mary :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haha inderdaad en sorry dat het zolang duurde. Leraren vinden het leuk om een dag van tevoren een toets op te geven en een andere dacht dan precies hetzelfde. Okeey even genoeg over toetsen. Ga nu even reactie zoeken en reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bree
    'Die vermaken zich wel.' kir ik. Ik rende naar de dj tafel en zette weer een schuifelnummer op. Ik ga terug en ga heel dicht tegen Hazz aan staan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik heb m in deze topic ergens gequote.. geloof ik -__-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'oke dan' momprl ik en ga daarna gauaw zitten als een schuifel nummer komt. Ik zak wat onderuit en stop mijn handen in mijn zakken. Ik kijk een beetje naar bree en Harry en glimlavh even.

    Louis William Tomlinson

    Ik ga zo naast haar op bed liggen dat ik haar nog steeds kan aankijken. 'Mij maakt het niet uit en ik denk dat ik die vraag beter aan jou kan stellen' zeg ik. 'Ik bedoel door het gene wat je net vertelde'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heaven-Leigh
    Ik rol met mijn ogen als er een schuifelnummer komt. Dat ze verliefd zijn , oké - maar als je gewoon precies weet dat we nu , op dit moment elkaar niet mogen , is het geen goed idee. ''Ga je mee naar buiten?'', mompel ik naar Liam. We hebben beide geen zin in dit moment en het zal ongemakkelijk zijn , maar hopelijk beter dan dit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary-Lia

    ''Whut?'' Ik kijk hem verbaasd aan. ''Bedoel je over mijn ex?'', vraag ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [En er is nogaltijd geen nieuwe Zayn ):]

    [Aww.. Poor you! Ik weet niemand.. Sorry.. Ik ben als enigste van mijn 'vriendengroep' bij Q die veel RPGt. Xd']


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar nu toch wel lichtelijk verward aan en knik als antwoord op haar vraag. 'Ja, dat is inderdaad wat ik bedoelde'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer