• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AnneMalik schreef:
    [Ze heeft een t-shirt aan ja (:]
    Emily Johnson
    Zijn handen gleden naar de onderkant van mijn shirt, die hij een beetje omhoog schoof. Zijn vingers gleden over mijn buik. Dit voelde zo goed, maar ik liet mijn verstand werken. 'Wat als ze dadelijk binnenkomen? De 7 minuten zijn al om.' Prevelde ik tegen zijn lippen aan.


    Zayn Malik
    'Wat als ze dadelijk binnenkomen? De 7 minuten zijn al om,' prevelde ze. "Dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze zonder morren weer weggaan." Plots schoot me wat te binnen. "Ik heb hier nog wel ergens een sleutel liggen," sprak ik tegen mezelf. Ik maakte me los van Emily en liep zo snel mogelijk naar de bureaukast. Ik begon alle laden af te gaan en uiteindelijk vond ik 'm. "Hebbes." Ik liep er mee naar de deur en draaide 'm in het slot. Nu liep ik terug naar Emily en ging weer boven haar hangen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felix Mc.down
    Ik lach even "Wel als je niet mee wil gaan w dan toch niet"zeg ik lachend.We dwaalden wat rond en passeerde het parkje waar ik gesnik hoorde."Hej Andrew is dat niethet ross meisjeva onzeklas?"vroeg ik hem dan fuisterend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Nyan, hazz? reactie staat op vorige pag.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh

    We kwamen aan bij het speeltuintje , waar ik tot mijn grote verbazing Bree op de grond zie huilen. Zonder erbij na te denken ren ik naar haar toe en kniel bij haar neer. ''Sst.. Wat is er gebeurd?'', probeer ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    ik knik even, ze was aan het huilen. 'kom we gaan vragen wat er is' zeg ik zacht en trek Felix mee. 'heey, wat is er?' vraag ik als we bij haar zijn en ik kijk haar even aan. Ik wist niet precies wat er was, maar het was schijnbaar wel wat ergs

    Emily Johnson
    'Ik heb hier nog wel een sleutel liggen.' Vertelde hij, maar ik had niet de indruk dat het tegen mij was. Hij ging naar zijn bureau en nam er een sleutel uit. Mijn ogen volgde nauwkeurig elke beweging dat hij maakte. Hij deed de deur op slot en kwam terug boven mij hangen. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht en begon kusjes in zijn nek te geven.

    Brianna T Josephs
    Nadat ik nog een paar keer zijn naam had geroepen kwamen Heaven en Liam aanlopen. Heaven rende naar me toe en vroeg me wat er gebeurt was. 'Austin... Harry...' snikte ik. Ik leek wel een klein vijfjarig kind, maar dat kon me even niks schelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik wist niet waar ze naartoe was gerent dus besloot ik haar op t bellen."Kommop Bre neem op."zei ik tegen mezelf


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn malik
    Ze maakte me helemaal gek door kusjes in m'n nek te planten. Ik trok haar T-shirt vol lust uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felix Mc.Down
    blijbaar had ze Andrew iet gehoord enwaren er nog 2 andere bijgekomen die hetzelfde vroegen als Andrew.Ze zei iets over Austin en over een Harry.Wa Austin haar lief niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Johnson
    Hij trok mijn t-shirt over mijn hoofd. Zijn ogen stonden vol lust. Ik besloot mijn schaamte van mij af te zetten en mee te doen met Zayn. Zijn shirt trok ik ook uit, waarna mijn blik over zijn buik gleed. Hij zag er echt goed uit.

    Andrew
    ze hoorde me niet maar af wel antwoord aan twee andere. Ik kijk Felix een bertje aan en loop dan naar hem toe. 'ik denk dat hun haar beter kunen helpen, ze hoorde me niet eens' mompel ik en kijk hem aan.

    Liam Payne
    ik hoorde wat er was en sloeg gelijk een arm om haar heen. Ik aai troostent over haar rug en kijk eraan. 'wat is er precies gebeurt?' vraag ik en hoor dan der movirl gaan. 'ik zou opnemen, het kan Harry zijn'

    Felix Mc.Down
    "Achja laten we da maar gaan stipclub hint hint"zeg ik lachend met een wenkbrouw wiebel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik
    Ik zag dat haar ogen onzeker stonden toen ze m'n T-shirt uittrok. "Je bent prachtig," stelde ik haar gerust. Ik drukte m'n lippen weer op de hare en schoof ondertussen haar bh-bandjes van haar schouders.

    [Draagt ze ene broek of rok?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.