• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna T Josephs
    Verdrietig, maar ook blij kijk ik hem aan. De deurbel gaat en verbaasd keek ik op. Ik liep hand in hand met Hazz naar de deur, die ik open gooide. 'Oh my god.' kwam er uit mijn mond. Voor me stond Austin, en het was niet normaal wat hij met zichzelf had gedaan. Zijn altijd bijna platte haar stond nu alle kanten op, en zijn helderblauwe ogen hadden nu een zachte, doffe kleur. 'Ik wil je terug Bree.' murmelde hij met een dubbele tong. Ik wist het, hij was dronken. Hij sloeg zijn arm om me heen waardoor ik Harry's hand lost moest laten, en klemde die stevig vast. 'Austin, laat me gaan.' zei ik boos en probeerde me los te wringen, maar dat ging niet. 'Ik hou niet van je.' zei ik, nu ietwat paniekerig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik
    Ze was helemaal niet zo verlegen meer als daarnet. Ik sloeg m'n armen om haar heen en trok haar dichter naar me toe. M'n tong tikte tegen haar lip en vurig hoopte ik dat ze me toestemming zou geven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mary-Lia

    Ik glimlach. ''Maar denk eraan , ik kan héél makkelijk door mijn benen heen zakken , en het is echt geen versiertruc of zo , nee dat moeten jongens doen , want als ik door mijn benen heen zak of gewoon iets geks doe , moet je me tegenhouden'', ratel ik door. Daarna grijns ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Hoe in godsnaam wist die kerel waar Brianna was ! Ik trok die stinkbek los van Bree en duwde hem dan tegen de muur."Blijf uit haar buurd!"sis ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T Josephs
    Ik keek van Harry naar Austin. Het werd me te veel. Ik rende weg, over de straat, weg bij hen. Ik bleef rennen tot ik een speeltuintje zag, en ging daar op de schommel zitten. Verdrietig keek ik naar de grond. Hoe had hij me gevonden? Hoe? Ik hield niet meer van hem, ik snapte ook niet waarom ik dat ooit gedaan had. Maar waarom voelde ik me dan zo schuldig? Tranen stromen over mijn wangen en ik veeg ze ruw weg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix Mc.Down
    Ik dacht eve na e gijnsde dan."Is de stiptease club open?"vroeg iklachend.Ht ws niet serieus edeld maar als hij wou zei ik geen nee.

    Harry Styles
    "Brianna!"riep ik nog ,maar ze was al weg.Ik keek die Austin vuil aan."Smerig mens"gromde ik.Ht liefst liep ik nu achter Bree an ,maar ik kan die vuile dronkaard niet alleen in de buurt laten zerven,hij ging haar dan ook vast stalken."Louis,Liam,Niall,Zayn!Iemand help me even!"roep ik dan.zei weeten wel hoe je zo'n kerel moet aanpakken

    (ik haat mijn toetsenbord!!!!)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Johnson
    Zijn tong tikte tegen mijn lippen aan. Gewillig opende ik mijn mond. Mijn handen gingen naar zijn haar. Waar ik even in woelde en erin liet haken.

    [Is MirrorMalik er? :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [@curlies, als je wilt dat ze reageert moet je haar misschien even een gb sturen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [gedaan hihiXD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ze opende haar mond een stukje en m'n tong speelde met de hare. Door haar handen in m'n haar wond ze me nog meer op en langzaam duwde ik haar met haar rug op bed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ohja , ik ben vanmiddag waarschijnlijk in de stad - nog een ander baseball vestje kopen geheh^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Veel plezier! Ik zeg ook al meteen dat ik er maandagavond niet lang ben. Zwemtraining. (:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [In de avond ben ik er dan wel en ik moet nog even kijken voor hoeveel we taken hebben -.- Dus vandaag ga ik rond 14.00 naar de stad en ik kom dan rond 18.00 of zo terug:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [whiee, wie is in de stemming om Hazz te helpen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.