• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb onderslotjes vandaag gekregen en kan nu niet kauwen:( Dus zit ik aan de ontbijtkoek]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer! :Y)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Aah arme jij :P

    Ik mis mijn beugel eigenlijk wel :Y) zelfs na tweeënhalve jaar voelt mijn mond nog steeds te leeg XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hoi Nowwii :3 ik heb alweer een tussen uur. Maar dit keer ga ik wel wat doen. Geschiedenis maken -.- zodat ik thuis minder hoef te doen :D

    Noa, ik heb een vraag ;D denk jij dat er ook camera's in de dans zaal hangen? :') want dan staat alles wat Josh en Les hebben gedaan.... OEPS XD maar ook een zwak punt van Les....]


    [Haha, wat denk je van Julio en Eleadora? :P]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:15 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Whaha, ik niet, ben blij dat ik er vanaf ben :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zou hem niet missen haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Haha, wat denk je van Julio en Eleadora? :P]



    [Teehee :') inderdaad XD

    en Naaom en Deemz, ik ben gewoo raar ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja ik denk dat je raar bent;) Hahhaa]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Nee zo was en ben ik niet nee.' Ik grijns even en ga liggen op zijn bed. Ineens overspoelt een vlaag van koud me. Ik ga onder de dekens liggen en kijk Luke aan. 'Kom je er ook bij,' vraag ik met een glimlachje en houd de dekens omhoog. Ik ril en klem het deken dichter tegen me aan.


    Luke Ian O'Shea

    "Met plezier, maar het is niet zeker of ik het warm ga hebben," zeg ik aangezien ik nog steeds geen shirt aanhad, maar het voelde warm. Ik klem mijn armen om Amy heen en leg mijn kin op haar kruin.
    "Comfortabel?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alainn schreef:
    Dexter levi loover

    "ach ja, de arme man kan het niet meer alleen." zeg ik Schersend. Ik wriemelde wat aan de riemen.
    "Maar als je me even wil excuseren, ga ik even rechtzitten want zo tussen die riemen." zeg ik en wrijf over mijn polsen en maak mijn benen los.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:35 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Ja heel comfortabel,' grijns ik en kruip tegen hem aan. Ik druk een kus op zijn borstkas en leg dan rustig mijn hoofd. neer. Mijn vingertoppen laat ik heen en weer glijden over zijn borstkas. Tussen zijn armen voelde ik me veilig. Ik glimlach en blijf rustig liggen, terwijl ik de bewegingen van mijn vingers volg. 'Luke,' vraag ik zachtjes. Ik bijt op mijn lip. 'Je zit nu aan me vast, ik laat je namelijk nooit meer alleen.' Ik glimlach en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Ian O'Shea

    "Ach, iets erger dan mij kun je toch niet vinden," zeg ik met een grijns en geef haar een kusje.
    "En je zal morgen toch even moeten. By the way, vond je die gast die daarnet binnen werd gezet ook niet raar?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik grijns. 'Nee, misschien niet.' Ik leg mijn hoofd tegen zijn warme borstkas en hoor het kloppen van zijn hart. 'Ja dat vind ik niet zo leuk. Moet je echt gaan,' vraag ik zachtjes en sluit mijn ogen, terwijl ik zijn hartslag hoor.
    'Welke gast?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Ian O'Shea

    "Ja, en die gast die daarnett binnen werd gesleurd en daarna weer wegging. Rare kwiet." zeg ik en maak een rondje in de buurt van mijn slaap.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Wie bedoel je? Josh of Dexter?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne