• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [de zin was: ik wil dichter bij hem zijn, ik wil in hem kruipen.

    En Hello Deems Hello Naoom ^^

    Naoom, krijgt Les nog reactie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Een lichte rilling loopt over mijn rug, als zijn duim cirkeltjes wrijft op mijn heup.
    Ik trek me na een tijd zachtjes terug.
    "Welke dag zijn we vandaag? De hoeveelste?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O ja hahahaa:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awwhh.. Maar Les is ook geen gewoon persoon XD Dus wil je je reactie ff aanpassen, want dit is zooo onmogelijk XD]

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Eleadora had haar hoofd gekanteld terwijl ze hem aankeek, toekeek naar de glimlach op zijn perfecte lippen terwijl hij vooruit staarden. Eleadora wist waar hij aan dacht. Ze misten het, het stadje, de mensen, de zaterdagse markt, de plekken op de tegels waar hun voetstappen stonden van het dansen, zelfs de overgave van het arme gedeelte naar het rijkere gedeelte was iets dat ze misten. Want alles, voelde als thuis. Eleadora vlocht haar vingers in de zijne terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand streelden en haar hoofd in zijn hals vleiden. "Ik herinner me nog goed onze eerste kus..." zei ze zachtjes, verstaanbaar voor hem.


    Julio Martinéz
    "Ik ook.." Fluister ik zacht. Mijn gedachten gaan automatisch terug naar dat moment, terwijl een glimlach om mijn lippen speelt. De ballroom zaal verdwijnt, en ik ben weer in Spanje. 24 de Marzo.. De dag van het jaarlijkse dorpsfeest, waar zowel rijk als arm mocht komen. Ondanks dat we in hetzelfde stadje woonden, voelde je de onzichtbare grens op het plein. Arm aan links, rijk en middel aan rechts. En de boom in het midden, als een soort arm van waaruit allerlei kleurenlampjes aan touwen die als slingers moeten dienen zich uitstrekken om het plein sfeervol te verlichten. Overal vrolijk geklets, gelach. Mijn ouders die me persé aan de rijke kant wilden houden.. Daar hoorde ik nu eenmaal bij. Wij hadden inkomen, een redelijk huis. Wij hadden voorzieningen en hoefden het niet te doen met een klein krotje en een euro.. En een jongen die vanuit de andere kant elke dag stiekem langs kwam om dansles te geven, voor wanneer je iets anders wilde doen dan aan je ellende denken. Maar hoe verder het feest vorderde, hoe meer alcohol er geschonken werd, en hoe minder mijn ouders me in de gaten hielden. Ik wist dat Eleadora op me zat te wachten, maar ook dat zij wist waarom ik er nog niet was. Dat ze het zelf kon bedenken, want zo slim was ze.. Maar ik wist ook dat het onmogelijk voor haar was om naar de kant van de rijken te komen, en dat er een kansje was voor mij om van rijk naar arm te gaan. De onzichtbare grens door.. Dus ik lette goed op dat ik geen alcohol aannam en gaf alles aan mijn ouders, met een vriendelijke glimlach erbij. Er zat natuurlijk een beperking aan hoeveel je kreeg, maar onderling ruilen en doorgeven kon je niet helemaal tegenhouden. Mijn ouders waren er blij mee, en ik ook.. Dus toen ze niet meer opletten, ben ik weggeglipt. Het kleine, pikkedonkere steegje in. Wetende waar ik uitkwam. Een glimlach sierde mijn gezicht op het moment dat ik Eleadora zag zitten bij de fontein. Een zwak lampje verlichtte haar gezicht, liet de schaduwen diep invallen en haar tanden wit oplichten. Haar ogen extra groen lijken. Ik kon er niet uit wegkijken.. We liepen langzaam naar elkaar toe, en begeleid op het zachte ritme van het stromende water begonnen we te dansen. Dicht tegen elkaar aan. Ik voelde elke plaats waar ze me aanraakte tien keer beter dan de plaatsen waar ze dat niet deed, zag haar ogen mijn blik zoeken, vinden en vasthouden, en hoorde haar blote voeten op de stenen bij elke pas die ze zette. Hoeveel tijd er voorbij streek wist ik niet, net zoals ik niet wist of mijn ouders opmerkten dat ik weg was en of iemand ons in het zicht had. Het maakte me eerlijk gezegd ook helemaal niks uit.. Ergens in de verte hoorden we het kleine muzikantengroepje een liedje starten, en we namen ongeveer automatisch dat ritme aan, begonnen een nieuwe dans. We hebben de hele avond zo gedanst.. "Julio.." Fluisterde Eleadora, zacht, zelfs een beetje hees, en op zo'n manier dat mijn onderbuikspieren heel even zacht samentrokken, als een klein seintje. Maar ik onderdrukte het, te bang, niet wetende of zij dat ook voelde. "¿Sí..?" Fluisterde ik terug, net zo zacht als haar. Net niet boven de muziek uit. Maar ik kreeg geen normaal antwoord.. Nee, Eleadora maakte slechts een zacht geluidje en met een zuchtje legde ze haar hoofd tegen mijn borst. Op mijn schouder kon niet, daar was ze te klein voor, maar hoewel we wel vaker zo dansten, leek het toch een betekenis te hebben. Ook dit idee onderdrukte ik, weer niet zeker of het waar kon zijn.. Ik liet onze dans langzaam veranderen in iets wat op schuifelen leek, en Eleadora drong ook niet meer aan om nog echt te dansen. Ik genoot. We zouden de volgende dag wel weer zien of we er iets mee bedoelden, vragen stellen, dingen ophelderen.. Het leek niet belangrijk genoeg om dat op dat moment te doen, we moesten nu gewoon genieten.. Maar de ideeën bleven door mijn hoofd spelen. Eleadora bleef lichte stroomschokjes naar me uitzenden, die ik overduidelijk voelde. "Eleadora.." Nu was ik het die haar naam fluisterde. Ik bedoelde er niet echt iets mee.. het was gewoon een opwelling. Het enige wat ik voelde veranderen was dat er een glimlach om haar lippen verscheen, tegen mijn borst aan, en dat zag ik als een ja. Voor wat dan ook, ze vertrouwde me.. Ik voelde me warm worden van binnen en zonder er echt bij na te denken pakte ik haar hand zachtjes vast, teder, voorzichtig, waarna ik me los maakte uit onze omhelzing en haar -met een glimlach- zachtjes meetrok naar een plaats waar ik haar lang geleden voor het eerst mee naartoe nam. Het dakje van wat vroeger een winkeltje was was ondertussen onze plaats geworden.. De ligging was perfect, vanaf het plein werd je niet gezien, maar je had wel uitzicht over het achterste deel van de stad, en alle kleine lampjes daar. Het duister met lichtpuntjes.. Zonder al te veel geluid te maken gingen we zitten, lieten onze voeten bungelen in de lucht, en keken een tijdje in stilte naar het donker. De stroomschokjes leken erger geworden te zijn nu we verder afgezonderd van de mensen zaten, nu een warm briesje onze huid streelde, en het volume van de muziek tot heel zachte achtergrondmuziek gedaald was. "Julio.." Opnieuw fluisterde Eleadora mijn naam, waarna ik me naar haar toe draaide. Ze was dichterbij gekomen, maar twijfelde duidelijk nog. Ik zag het aan haar, maar toch bleef ze stil zitten toen ik me naar haar toe draaide en zo dichterbij kwam. "¿Sí?" Was mijn antwoord opnieuw. Maar ik kreeg geen antwoord meer. Haar gifgroene ogen waren op zoek naar mijn blik, lieten mijn onderbuikspieren weer iets samen trekken, maar ze zochten meer. En ik zocht het ook.. Ook al wist ik niet of we hetzelfde zochten. Het maakte ook niet uit. Iets binnen in me liet me dichter naar haar toe buigen, diep in haar ogen kijken.. Ik vond geen afwijzing, waardoor het idee dat zich in mijn hoofd gevormd had aangemoedigd werd. Zich langzaam een weg naar voren baande, mijn ogen naar haar lippen liet kijken.. En ik kon het niet meer stoppen. Op dat moment veranderde er iets in mijn hoofd en werden mijn gedachten vertroebeld, de schokjes erger. Ik wilde iets zeggen, maar het lukte niet.. "Dicen pero nada" Fluisterde Eleadora, en ik voelde haar adem tegen mijn lippen kietelen. "Valé" Murmelde ik snel. Ik had nog net te tijd om te bevatten dat ze hetzelfde idee in haar hoofd had, voor ik mijn ogen sloot en mijn lippen op de hare drukte. Al mijn gedachten uitschakelde, toegaf aan de mist en de schokjes.. En toegaf aan Eleadora. Ik had een zwak voor haar, heel erg.. Ik trok me niks meer aan van het feit dat ze arm was, niks meer aan van het feit dat ik eigenlijk niet met haar om mocht gaan.. Ik trok me heel zacht terug toen Eleadora niet reageerde, en ik dat bevatte, maar voelde al vrij snel hoe ze mijn lippen weer op zocht en mijn gedachten weer uitschakelde. Ik legde een hand op haar wang, haar nek, en een hand op haar onderrug. Ik schoof dichter naar haar toe, en beantwoordde haar kus serieus.. En ik genoot van het gevoel wat er door me heen stroomde, terwijl ik me een keer overgaf aan dat gedeelte van mijn binnenste. Genoot van het feit dat de wereld volmaakt leek.

    [Nu moet ik gaan XD Het heeft best wel lang geduurd om deze reactie te posten XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [WOW NOA!

    DAT IS EEN JESUSLANGE REACTIE :O]


    [Rn ik beschouw het als een compliment dat je zegt dat Les ook geen gewoon persoon is:3]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Een lichte rilling loopt over mijn rug, als zijn duim cirkeltjes wrijft op mijn heup.
    Ik trek me na een tijd zachtjes terug.
    "Welke dag zijn we vandaag? De hoeveelste?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Komt zo, nog steeds bezig met project...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Pf, waarom vraag je dat nou weer aan mij? XD moet ik gewoon een datum bepalen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omg, zo'n lange had ik niet verwacht. Maar ik hou van lange reacties :Y)
    Ik ga wel slapen nu dus de reatcie komt morgen (A)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Haha, ik ging echt helemaal stuk toen ik jullie reacties las :P Ik heb er ook echt wel moeite voor gedaan.. Maarja. Ik had gewoon heel even inspi ^v^

    Doe maar xD

    Ik ga weer :P
    Xxxx]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:50 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik doe het nu nog even snel (A)]

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine glimlach danste op Eleadora haar lippen terug denkend aan dat ene moment. Zijn zachte vertederende lippen, zijn handen in haar nek en op haar onderrug terwijl ze met haar andere hand zachtjes door zijn haar streelden en met haar andere hand zachtjes over de huid van zijn schouder streek terwijl ze een van zijn lokken zachtjes om haar vinger wenden. Minuten, misschien zelfs wel uren waren voorbij gegaan voordat Eleadora het eigen hef in handen nam en zachtjes haar lippen terugtrok. Een kleine blos sierden haar wangen terwijl pretlichtjes in haar ogen dansten en ze zachtjes en verlegen op haar onderlip beet waarna ze zonder iets te zeggen haar hoofd in het kuiltje van zijn hals begroef, haar armen om hem heen zachtjes strelend over zijn rug genietend van het uitzicht en het moment koesterend.
    "Te amo" fluisterden ze in zijn oor, haar hoofd rustend in het kuiltje van zijn nek, half gekanteld zodat ze hem wel aan kon kijken. Eleadora plaatsten haar hand op zijn wang strelend met haar duim waarna ze een kus op het puntje van zijn neus drukten, haar voorhoofd steunend tegen de zijne, gevolged door een kus op de ruimte tussen zijn neus en lippen en uiteindelijk een vertederende zoen op zijn lippen, waarna ze deze zachtjes terug trok hem aankijkend in zijn ogen zonder ook maar een enkel woord te spreken.

    [Ik moet nu echt gaan. Mijn reactie zuigt gewoon vergeleke met de jouwe XD
    ByeBye!]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben er weer, ga nu wel reageren met Joshy en Deem wil je reageren met Ian?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot en drukt me dicht tegen zich aan. Er lopen geluidloos tranen over mijn wangen. 'Een emotie die zwakte weer geeft,' zeg ik met een gebroken stem. Hij drukt een kus op mijn kruin en ik leun tegen hem aan en staar voor me uit. Zijn stem is een fluistering en hij kijkt me aan. 'Ik kan het gewoon niet,' zeg ik zacht. 'Al drie jaar lang niet.' de tranen blijven komen. En dat haat ik. Wanneer ik ze ruw weg veeg met mijn hand vertrekt mijn gezicht heel even van pijn omdat er een steek trekt door mijn pols. 'Maar als je het echt wilt weten,' fluister ik. 'De reden ervoor is omdat ik geen medelijden wil hebben. Dat heb ik drie jaar lang al ziek vaak gehad.'


    Joshua Gayle

    'Nee, het geen emotie die zwakte weer geeft.' zeg ik dan streng, maar toch zacht en veeg met mijn duim wat tranen weg. Als ze dan haar eigen tranen ruw met haar handen weg veegt en haar gezicht even vertrekt pak ik snel haar onderarm vast, niet haar pols en hou ze vast zodat ze er niet teveel meer mee beweegt en zichzelf niet weer pijn doet. 'Niet doen.' zeg ik dan zacht en trek haar nog wat dichter tegen me aan, het voelt fijn Leslie zo dicht bij me, dan weet ik zeker dat er niks met haar kan gebeuren. Ik knik dan. 'Ze bedoelen het alleenmaar goed Leslie, maar ik begrijp je wel.' zeg ik dan zacht en druk weer kort een kusje op haar kruin.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij spreekt zacht maar toch streng en op elk ander moment had ik gezegd; zoek het lekker uit. En dan zou ik zijn weggelopen. Maar ik kan nu à. Niet weglopen omdat ik dan door mijn enkels zak en b. Josh is lief voor me en ik ben op dit moment bezig met mezelf bij elkaar te houden. Dus ik heb het niet in me om bot te doen of wat dan ook. Hij pakt mijn onder armen beet zodat ik die niet meer beweeg. Hij trekt me nog dichter tegen zich aan. Hij drukt weer een kus op mijn kruin en ik schud mijn hoofd. 'Wat heb je nou aan medelijden?' mompel ik gefrustreerd. 'Daar heb je helemaal niets aan. En vaak bedoelen ze het niet goed maar gewoon omdat ze niets anders kunnen en denken; ach, ik vind het rot voor haar maar ik ben toch blij dat het niet mijn vader is.' ik kijk Josh niet aan. Ik realiseer me niet eens dat ik hiermee heb gezegd dat het over mijn vader gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.