• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Alainn: Nog steeds blijf ik erbij of je je reactie ff wil aanpassen..]

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine glimlach danste op Eleadora haar lippen terug denkend aan dat ene moment. Zijn zachte vertederende lippen, zijn handen in haar nek en op haar onderrug terwijl ze met haar andere hand zachtjes door zijn haar streelden en met haar andere hand zachtjes over de huid van zijn schouder streek terwijl ze een van zijn lokken zachtjes om haar vinger wenden. Minuten, misschien zelfs wel uren waren voorbij gegaan voordat Eleadora het eigen hef in handen nam en zachtjes haar lippen terugtrok. Een kleine blos sierden haar wangen terwijl pretlichtjes in haar ogen dansten en ze zachtjes en verlegen op haar onderlip beet waarna ze zonder iets te zeggen haar hoofd in het kuiltje van zijn hals begroef, haar armen om hem heen zachtjes strelend over zijn rug genietend van het uitzicht en het moment koesterend.
    "Te amo" fluisterden ze in zijn oor, haar hoofd rustend in het kuiltje van zijn nek, half gekanteld zodat ze hem wel aan kon kijken. Eleadora plaatsten haar hand op zijn wang strelend met haar duim waarna ze een kus op het puntje van zijn neus drukten, haar voorhoofd steunend tegen de zijne, gevolgd door een kus op de ruimte tussen zijn neus en lippen en uiteindelijk een vertederende zoen op zijn lippen, waarna ze deze zachtjes terug trok hem aankijkend in zijn ogen zonder ook maar een enkel woord te spreken.


    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna er een kleine glimlach om mijn lippen speelt. "Pero usted ya lo sabía" Mijn duim gaat zachtjes op en neer over een bekend stukje van haar huid, maar ik geef er niks om dat het hetzelfde plekje is. Het is fijn om haar zo toch lichtjes aan te kunnen raken. En het doet me terugdenken aan het moment ná onze eerste kus..

    [Dat typ ik een andere keer, moet nu ff gaan xd En ben inspiloos.. xd Maar als je wil reageren Myrthe mag dat hoowr :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [@Alainn: Nog steeds blijf ik erbij of je je reactie ff wil aanpassen..]

    (...)

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna er een kleine glimlach om mijn lippen speelt. "Pero usted ya lo sabía" Mijn duim gaat zachtjes op en neer over een bekend stukje van haar huid, maar ik geef er niks om dat het hetzelfde plekje is. Het is fijn om haar zo toch lichtjes aan te kunnen raken. En het doet me terugdenken aan het moment ná onze eerste kus..

    [Dat typ ik een andere keer, moet nu ff gaan xd En ben inspiloos.. xd Maar als je wil reageren Myrthe mag dat hoowr :P]


    [Nee je zal het hem moeten vragen, anders is het effect ervanaf ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik glimlachte licht, niet al te enthousiast. "Het was gisteren mijn verjaardag."
    Mijn verjaardag was tot mijn tiende simpel. Mijn moeder deed gewoon wat extra lief en bakte een taart met me, die we dan samen op aten. Mijn vader had nooit iets gedaan om mijn verjaardag te vieren.
    Dus na de dood van mijn moeder was mijn verjaardag een gewone dag geworden. Niets speciaals.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day

    Hij wiegt me zacht heen en weer maar het helpt gewoon niet. Ik voel me verschrikkelijk. 'H-hij,' zeg ik met een snik. 'wilde niet op deze wereld meer leven. Hij had er vaak theorieën over. Maar ook iets meer paranoïde dingen. Zoals dat de regering ons allemaal beheerst en we slecht poppetjes in deze maatschappij zijn. Hij voelde zich onderdrukt en heef daarom zelfmoord gepleegd.' het komt er allemaal huilend en snikkend maar wel verstaanbaar uit. 'En mijn moeder... Mijn moeder wilde me volgens mij al nooit. Ik was een echt vaders kindje en deed alles met hem. En toen hij dood was.. Toen verwaarloosde ze me eigenlijk helemaal.' en ik huil nog steeds en dat is vermoeiend.


    Joshua Gayle

    Ik slik even en knik dan en veeg weer een paar tranen weg, eigenlijk had ik geen idee wat ik nu eigenlijk moet dan of zeggen maar ik hou haar dicht tegen me aan en sla mijn armen stevig om haar heen, alles wat dit meisje al heeft meegemaakt, zo heftig, niemand voerdient zoiets en Leslie al helemaal niet. Ik sluit mijn ogen en hou haar nog steeds strak tegen me aan en voel merk dat mijn shirt een beetje nat ordt door haar tranen, maar datboeit me niet op dit moment het belangrijkste is dat ik er nu voor Leslie ben en haar dicht bij me heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Mijn schouders schokken en tranen vallen op Josh' shirt. Ik voel me ontzettend gebroken. Ik heb er namelijk in die drie jaar altijd aan gedacht, maar nooit hardop gesproken. Mijn ogen zijn gesloten en Josh heeft me stevig vast. Alsof hij mijn gebroken lichaam bij een houdt. Maar dat heeft geen zin. Want dat neemt niet weg dat ik me niet gebroken voel. 'En ik mis hem elke dag,' zeg ik zacht. 'Ik deed alles met hem. Bomen klimmen, vlotten bouwen, boeren laten.' ik huil weer. En ik kan her gewoon niet stoppen. Hoe graag ik dat ook zou willen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ze zegt dat het gisteren haar verjaardag was. 'O echt?' vraag ik dan verbaasd. 'Dan heb je eigenlijk een taart verdiend, Eem proficiat en een verjaardagskus.' en ik druk een klein kusje op haar lippen. 'En sorry, maar ik heb geen cadeautje of wat dan ook.' en ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Erg vrouwelijk "boeren laten", whaha en weet echt niet hoe ik moet reageren of wat ik Josh moet laten zeggen... Ideeën??? :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Thsjaa, Leslie is niet het meeste meisjes achtig :Y) en ik schrijf nog wel een post waar je hopelijk wel op kan reageren :3]

    Leslie Day
    Ik huil een hele tijd door maar uiteindelijk neemt het steeds meer af omdat het steeds vermoeiender en uitputtender wordt. En uiteindelijk heb ik mezelf in slaap gehuild. In Josh' armen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlach als ik zijn lippen weer even op de mijne voel, maar dan kijk ik hem geïnteresseerd aan.
    "Ik heb nooit een cadeau gehad. Ik en mama bakten voor haar dood wel een taart, maar dat was alles. Hoe vier je eigenlijk een verjaardag?" dat was het stomme aan mijn opgesloten leventje... Mijn vader had blijkbaar een hele hechte band gehad met een directrice van een soort privéschool en op een of andere manier was ik daar ingeschreven en viel het niemand op dat ik er nooit was... Daardoor heb ik nooit echt een leven gehad buiten thuis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet nu dansen dus reageer daarna erop. Sorry Jaimzzz. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ff nieuwe topic,
    maar reageer je dan even met Sam? ^^}

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    weet iemand mijn laatste reacties staan?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik glimlach als ik zijn lippen weer even op de mijne voel, maar dan kijk ik hem geïnteresseerd aan.
    "Ik heb nooit een cadeau gehad. Ik en mama bakten voor haar dood wel een taart, maar dat was alles. Hoe vier je eigenlijk een verjaardag?" dat was het stomme aan mijn opgesloten leventje... Mijn vader had blijkbaar een hele hechte band gehad met een directrice van een soort privéschool en op een of andere manier was ik daar ingeschreven en viel het niemand op dat ik er nooit was... Daardoor heb ik nooit echt een leven gehad buiten thuis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {en die van jou weet ik niet, sorry! ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze vraagt hoe je een verjaardag viert. 'Ehm.. Dat is voor iedereen anders denk ik,' zeg ik dan. 'Er zijn mensen die het helemaal niet vieren. Er zijn mensen die het zoals jou vieren. Maar ook mensen die het helemaal uitgebreid doen met allemaal cadeautjes enzo en een echt feest waar familie en vrienden komen.' wij deden het simpel en gaven de jarige een cadeautje, zeiden proficiat en dan was het voorbij.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.