• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wow hoe vroeg begin jij dan wel niet?! En ja was een beetje aan het kijken met foto's haha:) Maar goed. Ik moet zo naar de ortho, dus daarom zit ik nog op mijn stoel vna plaats op de fiets:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar staat reactie Naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haloootjes, moet ook zo naar school en moet naar de schooldokter voor onderzoek, bleeee! Maar HOOOi!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben al..... Twee en een half jaar van mijn beugel af ;D

    En ik heb geen idee waaar die reactie staat :3

    Les is gewoon echt aan het breken :3 YAY! Ik doe mijn personage's altijd wel wat aan ;D Josh moet zich wel vereerd voelen weet je, hij is de eerste aan wie ze het verteld :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoooi, oe de schooldokter. Die had ik vorig jaar :S Hahaha x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Een geluidje van genot rolt over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en streel zachtjes met mijn vingertoppen haar rug. Ik sluit mijn ogen en trek haar dichter tegen me aan. Voor zover dat dan gaat. 'Ik houd van je,' fluister ik. Ik sluit mijn ogen en hef mijn hoofd iets omhoog waardoor het water vol in mijn gezicht beland, maar ik kan er tegen. Dan kijk ik weer neer en ga met mijn hand door mijn natte haren.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik als er een geluidje uit zijn mond komt en ga gewoon door het het strelen van zijn borstkas, zijn vingertoppen die zacht mijn rug strelen zorgen ervoor dat de haartjes daar rechtop gaan staan ondanks de warme stralen van de douche, dan trekt hij me nog dichter tegen zich aan en ik glimlach gelukzalig. 'Ik ook van jouw, zoveel.'. Zeg ik zacht en druk nu wat kusjes in zijn nek en leg dan mijn hoofd weer zacht op zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ik ga doei en ik moest eigenlijk ook vorig jaar maar ze zijn een jaar te laat whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Haar aanrakingen bezorgen me rillingen en kippenvel. Ik grinnik en kijk haar aan. Mijn vingertoppen strijken over haar blote rug.
    'Misschien moeten we er zo maar is uit.' Ik grinnik en kijk haar aan. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet ook gaan:( Spreek jullie vanmiddag wel weer. ben 16.00 thuis, maar moet dan hard leren.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het is saai op school -.- en jk heb tot 15.05 les :( en nu zit ik niets te doen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pauze (:
    Ik typ vanmiddag een langere reactie, maar heb wel hw -_-' ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoi Nowwii :3 ik heb alweer een tussen uur. Maar dit keer ga ik wel wat doen. Geschiedenis maken -.- zodat ik thuis minder hoef te doen :D

    Noa, ik heb een vraag ;D denk jij dat er ook camera's in de dans zaal hangen? :') want dan staat alles wat Josh en Les hebben gedaan.... OEPS XD maar ook een zwak punt van Les....]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er ook weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik oooooook :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij wiegt me zacht heen en weer maar het helpt gewoon niet. Ik voel me verschrikkelijk. 'H-hij,' zeg ik met een snik. 'wilde niet op deze wereld meer leven. Hij had er vaak theorieën over. Maar ook iets meer paranoïde dingen. Zoals dat de regering ons allemaal beheerst en we slecht poppetjes in deze maatschappij zijn. Hij voelde zich onderdrukt en heef daarom zelfmoord gepleegd.' het komt er allemaal huilend en snikkend maar wel verstaanbaar uit. 'En mijn moeder... Mijn moeder wilde me volgens mij al nooit. Ik was een echt vaders kindje en deed alles met hem. En toen hij dood was.. Toen verwaarloosde ze me eigenlijk helemaal.' en ik huil nog steeds en dat is vermoeiend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.