• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IK GAAAAAA, BAAYYYBAAAAYYYYY LOVELY POPCORNS <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Nala en lach dan. 'Dus je dacht wél aan iets,' zeg ik met een grijns op mijn lippen. 'Dat is al in iedergeval iets wat ik uit je gekregen heb. Mag ik een hint?' ik kijk haar recht aan.


    Nala
    "Het is niet belangrijk, gewoon iets belachelijks." glimlachte ik, met een lichte blos op mijn wangen. Hij keek me recht aan en ik kon mijn ogen niet afwenden. Ik wist dat als hij zijn best deed, hij het makkelijk uit me gesleurd zou krijgen. Ik kon alleen maar hopen dat hij dat niet probeerde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Zelfkennis" Is het enige woord wat ik fluister. "Het is helemaal nergens voor nodig om je schuldig te voelen. Het ligt aan alles bij elkaar. Verkeerde moment, verkeerde plaats, zoals je al zei. Het is niet jouw schuld" Toch doet het me pijn om haar te zien huilen. De woorden die ze fluistert. Het doet me pijn, al laat ik dat niet zien. Omdat ik weet dat ik haar schuldgevoel niet wegkrijg. Ze laat het me nu zien. "Ook al denk jij van wel.." Fluister ik zacht. Ik wrijf zacht over de bovenkant van haar hand in een poging haar te troosten. Met mijn andere hand wrijf ik een traan weg en zet vervolgens een vinger onder haar kin om haar te dwingen me aan te kijken. "Doe dat nou niet. En je weet dat ik zo lang mogelijk bij je blijf" Fluister ik. "Goed of niet goed"

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Pianist?" Zeg ik emotieloos, terwijl ik heel hard nadenk of we ergens een piano hebben. Buiten het auditorium [ding].. Want daar mag hij natuurlijk nog niet komen. Streng streng streng verboden. "Speelde je vaak?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Le WIFI, mijn grootste vriend :Y)]

    Sam
    'Zo belachelijk kan het niet zijn als je er blosjes van krijgt,' zeg ik met een scheve lach. En ik strijk met mijn duim over haar wang waar de blosjes zitten. 'Kom op, vertel het me,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine waterige glimlach speelde op Eleadora haar lippen terwijl tranen over haar wangen rolden en ze Julio aankeek in zijn ogen. "Misschien heb je gelijk ja..." zei ze zachtjes, nogsteeds twijfelend. Zachtjes wreef Eladora har haar duim over zijn rug, zo licht, nogsteeds rekening houdend met de pijn die hij had gehad. Eleadora plaatste haar hoofd terug op zijn borst terwijl een zuchtje over haar lippen rolden en ze Julio dicht tegen zich aantrok. "Ik kan me mijn leven gewoon niet voorstellen zonder jou" zei ze zachtjes, haast fluisterend maar wel verstaand voor hem. Eleadora wist dat Julio soms zijn gevoels achterhield, ze zag het in zijn ogen dat hij het wél wilde laten merken, maar het niet toeliet. Iets waarvan ze echter niet wist waarom hij het deed..."Julio?" begon ze zachtjes. "Waarom laat je het nooit merken...wat je voelt?" vroeg ze zachtjes, twijfelend niet zeker wetend of ze het wel had moeten vragen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Doe ik wel.." Antwoord ik eigenlijk meteen. Maar het tweede wat er in mijn hoofd gebeurt is dat ik me afvraag waarom Eleadora dat kon vragen. En dan denk ik aan daarnet, aan hoe ik mijn pijn probeerde achter te houden. Pijn, verdriet, woede en angst moet je zien te onderdrukken. De andere emoties.. Ligt aan de situatie. "Alleen.. Ik laat niet áltijd van alle emoties alles zien.. Vaak om iemand te helpen, of omdat ik ze bewaar tot een moment waarop ik met jou kan dansen. Als je dat bedoelt" Antwoord ik eerlijk. Ik glimlach terwijl ik zacht over haar huid streel. Gewoon een willekeurig stukje.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben er weer!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze even haar ogen sloot en een kusje op zijn sleutelbeen drukten, en haar hoofd weer terug plaatsten in het kuiltje van zijn hals. "Ik snap het wel...Denk ik..." zei ze waarna ze even zachtjes grinnikten en de laatste tranen van haar wangen veegden. "Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen...De laatste tijd voel ik me nogal een emotionele tijdbom" zei ze met een kleine giechel terwijl ze zachtjes haar handen in zijn nek plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dat gegiechel is wel leuk" Grijns ik, waarna ik me naar haar toe buig en een kus op haar kruin druk. Mijn ene hand dwingt haar weer op een lieve manier naar me om te kijken, want ik wil haar ogen zien. Daar lees ik altijd veel in.. Maar ik blijf stil hangen op het punt dat mijn lippen de hare nog niet raken om haar ogen te kunnen zien. "Maar hoezo? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar toch.." Ik fluister inmiddels, terwijl ik mijn hand rustig naar haar nek laat glijden en daar mijn duim zacht over haar nek beweeg.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze haar ogen even afwenden naar de grond. Op sommige momenten maakten hij haar nogsteeds verlegen. "Omdat ik anders misschien alles opkrop, tot dat ik het niet meer trek en er alles in een grote frustratie uitgooi" zei ze terwijl ze haar ogen weer op hem gericht had. "En je weet hoe ik ben als ik gefrustreerd ben" zei ze met een kleine, scheve glimlach op haar lippen die haar linkermondhoek omhoog liet krullen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas


    Ik open mijn ogen en zie Naomi naast me staan. Ik glimlach en sla mijn armen om haar middel. Ik trek haar tegen me aan en geniet van de warmte van de douche. Dat voelt wel lekker na het dansen. Ik streel zachtjes over Naomi haar onderrug en druk een kus op haar voorhoofd. Dan laat ik mijn hoofd rusten op haar kruin en sluit genietend mijn ogen.


    Naomi Micheal

    Als hij zijn hoofd op mijn kruin legt, leg ik mijn hoofd tegen zijn borst waardoor onze naakte lijven tegen elkaar staan geplakt en sluit dan ook genietend mijn ogen en leg wmijn handen ook op zijn borst die zijn borst langzaam strelen met mijn nagels en glimlach dan even met nog steeds gesloten ogen en geniet van het warme water en van Ian.

    [IAN?! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [morgen reageer ik. Nu ga ik slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, ik ga ook slapen heb een drukke avond gehad, ben gaan stappen dus is maar beter dat ik nu niet ga schrijven, want er zal niet veel logisch uitkomen, whaha! Maat sweet dreams en weltrusten. Ps. Ben morgen naar Amsterdam, dus zal in de trein veel on zijn, maar als ik er eenmaal ben zal ik langzaam reageren en niet veel on zijn... :T)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ dan ben je vrij dicht bij mij:) Amsterdam is super! Veel plezier! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne