• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry! Ik was er de hele dag niet want le moi was bij 1D!_O__O_]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Omg! Je ne suis pas un fan (Jaims dat Frans komt door jou) maar dat is best wel vet! Ik ben ook geen hater nmlk (: Maar veat! Hoe was het?

    Ik ga btw wel so]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik gaa..See ya tomorrow!
    X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    [Sorry! Ik was er de hele dag niet want le moi was bij 1D!_O__O_]


    [screw you, ik wilde ook gaan, maar ging al naar Amsterdam, heb je hun handtekeningen???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ahw pooryou. Nope, helaas niet. maar ik stond wel vrij ver vooraan en heb alles goed kunnen zien ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik doe wat shampoo op mijn hand en begin het in haar haren te smeren. Ik was gewend meisjes hun haren te wassen, aangezien ik dat vroeger altijd deed om de kleinere meisjes in het weeshuis te helpen. Ik masseer Naomi's hoofdhuid lichtjes terwijl ik de shampoo erin smeer. Ik druk een kus in haar nek en glimlach terwijl ik rustig door ga. Na een tijdje is het wel goed en laat ik haar los. ik was mijn handen af en kijk haar aan. 'Klaar,' glimlach ik. Ik pak nu zelf de shampoo en doe het snel in mijn eigen haren. Dat is een stuk sneller gedaan dan bij haar aangezien mijn haar stukken korter is dan de hare.


    Naomi Micheal

    Ik grijns als hij mijn haren begint in te smeren en mijn hoofdhuid lichtjes masseert en sluit mijn ogen, als hij dan een kusje in mijn nek drukt kan ik het niet laten even wat breder te grijnzen, al hij zegt dat hij klaar is draai ik me om en hij doet nu zijn eigen haren en ik glimlach en bijt weer op mijn onderlip. Dan ga ik onder de stralen staan, sluit mijn ogen en begin nu mijn eigen haar uit te spoelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hoe kan het dat hij het doorheeft wanneer ik lieg? Ieder ander trapt altijd in mijn leugens maar Josh dus echt helemaal nooit. En dat frustreert me. 'Ze doen gewoon een beetje pijn, no big deal,' zeg ik dan. Eigenlijk doen ze best wel pijn en steken ze een beetje. Ik kan niet van hem weg kijken, hij heeft me gevangen met zijn blik, hij weet precies hoe hij me moet bespelen. Niet alleen op het gebied van lust, maar ook op dit gebied. Door me recht aan te kijken. Met zijn mooie ogen.


    Joshua Gayle

    Ik zucht en draai me van Leslie weg zodat ik haar niet meer aankijk en pak dan de rest van mijn kleren en trek die dan snel aan en loop dan weer naar Leslie toe en pak een stoel die naast haar staat en zet die voor haar neer en ga erop zitten zodat ik nu voor haar zit en zucht weer. 'Hoeveel pijn doet het nou echt.' vraag ik dan zuchtend en kijk naar haar polsen. 'We moeten daar wat voor vinden.' zeg ik dan bedenkelijk en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine glimlach speelde op Eleadora haar lippen terwijl lichte blosjes op haar wangen verschenen, zachtjes trok ze haar lippen terug waarna ze een kusje op zijn neus drukten en haar hoofd begroef in zijn hals waarna een kleine, zachte giechel haar mond verliet. Zachtjes streelden ze met haar duim in de huid van zijn nek, terwijl ze het zelfde deed met haar andere duim die zich bevond op zijn onderrug. "Zoiets had ik al gemerkt ja" zei ze waarna ze grinnikten. "Ik heb er altijd al bewondering voor gehad over hoe je je emotie in je dans verwerkt" zei ze met een klein vertederend glimlachje op haar lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Hij zucht en draait zich dan weg. Zodra hij is weggedraaid wend ik mijn blik af. Ik zie dat hij zijn kleren weer aantrekt. Hij doet het snel. En tot mijn eigen verbazing pakt hij een stoel. En hij zet die recht voor me en ik weet al precies wat er gaat gebeuren. Hij gaat erop zitten, ik ben zo eigenlijk weer gedwongen hem aan te kijken. Hij kijkt naar mijn polsen en vraagt dan hoe veel pijn ze echt doen. Ik bijt op mijn lip. Waarom gelooft hij me nou niet gewoon en laat hij het met rust. Ik sla mijn armen over elkaar zodat mijn polsen niet meer te zien zijn. Ik kijk hem aan. 'Het maakt niets uit, het is niet erg. Er zijn pleisters op gedaan, die ik er zelf al heb afgehaald.' Damn, ik voel gewoon dat het in mijn ogen is te zien dat ik niet de waarheid spreek. Ik wend mijn blik af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik zucht en rol even met mijn ogen, koppige Leslie, tuurlijk. 'Laat ook maar, als je niet geholpen wilt worden kan ik je oo niet helpen.' zeg ik dan toch licht geïrriteerd en zucht. Ik wil haar alleen maar helpen, begrijpt ze dat niet? Maar waarom, dat is wat ik niet begrijp, waarom niet. Ik zucht weer en geef het dan maar op, dit heeft toch geen zin meer. Ik zak wat onderuit in de stoel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik weet hoe ik ben. Koppig. Dit is gewoon iets wat in mijn aard zit. Zoals arrogantie in Josh zijn aard zit omdat hij van zichzelf weet dat hij er goed uit ziet en ook nog eens als goede sekspartner. En zo zit koppigheid in mijn aard. Als Josh weet dat ik pijn heb, wat hij doet, krijg ik meestal alleen maar medelijden. Ik haat medelijden. Dan lijk ik zwak of zielig. En dat wil ik niet. Genoeg mensen hebben medelijden gehad toen mijn vader "was overleden". Hij is helemaal niet overleden, tenminste, zij denken dat het een ongeluk was, ik weet dat het zelfmoord is geweest. Ik was erbij in zijn laatste minuutjes, secondes. Zijn laatste adem. En sinds dien, argh, medelijden. Nooit meer. Nooit. 'Je begrijpt me niet, tenminste, de reden erachter. Ten eerste zie ik dat aan je, en ten tweede doet nooit iemand dat.' ik kijk naar hem. 'Maar er is ook nooit iemand die zo lang blijft door vragen' en ergens vind ik het... Fijn? Dat hij zich niet zomaar laat afschepen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik mort gaan, ik fa nu weer vertrekken richting huis. Zonder file 5 uur rijden. Dus verwacht mij maar rond 3 uur ofzo weer online.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jaimy waar was je?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hey Deem, ze was in Frankrijk, maar is nu opweg naar huis. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Disneyland Parijs om precies te zijn ;)]

    Julio Martinéz
    Een kleine glimlach speelt om mijn lippen.. Of eigenlijk nog steeds. Die zit er al vanaf dat ze alweer een giechel uitstoot. Het klinkt zoo meisjesachtig, en dat is weer grappig om te horen bij Eleadora. Dat ze ondanks alle ellende die ze meegemaakt heeft toch nog kan lachen doet me goed. "Jij doet het ook" Glimlach ik. "Ik voelde het ook aan je dans als er iets was, las het in je bewegingen. Ook al bleven ze de dans vormen die we wilden dansen, er zat gevoel in. En dat deed ik ook. Dans leidde me af, spoelde mijn gevoelens een soort van weg. En daardoor kon ik overleven, want anders zou ik inderdaad uit elkaar klappen" Dat laatste grinnik ik een beetje. We voelen zoveel hetzelfde, dat is eng en fijn tegelijk.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:28 ]


    Stop acting normal. It gets bored.