• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wil je met Ian reageren?? En idd Nowwi. Disney Land Paris. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wil oook naar Disney! En ik ga reageren:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grijns als hij mijn haren begint in te smeren en mijn hoofdhuid lichtjes masseert en sluit mijn ogen, als hij dan een kusje in mijn nek drukt kan ik het niet laten even wat breder te grijnzen, al hij zegt dat hij klaar is draai ik me om en hij doet nu zijn eigen haren en ik glimlach en bijt weer op mijn onderlip. Dan ga ik onder de stralen staan, sluit mijn ogen en begin nu mijn eigen haar uit te spoelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [@Femke: Reageer je ff bij Free like a Mustang?]

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Pianist?" Zeg ik emotieloos, terwijl ik heel hard nadenk of we ergens een piano hebben. Buiten het auditorium [ding].. Want daar mag hij natuurlijk nog niet komen. Streng streng streng verboden. "Speelde je vaak?"

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Een kleine glimlach speelt om mijn lippen.. Of eigenlijk nog steeds. Die zit er al vanaf dat ze alweer een giechel uitstoot. Het klinkt zoo meisjesachtig, en dat is weer grappig om te horen bij Eleadora. Dat ze ondanks alle ellende die ze meegemaakt heeft toch nog kan lachen doet me goed. "Jij doet het ook" Glimlach ik. "Ik voelde het ook aan je dans als er iets was, las het in je bewegingen. Ook al bleven ze de dans vormen die we wilden dansen, er zat gevoel in. En dat deed ik ook. Dans leidde me af, spoelde mijn gevoelens een soort van weg. En daardoor kon ik overleven, want anders zou ik inderdaad uit elkaar klappen" Dat laatste grinnik ik een beetje. We voelen zoveel hetzelfde, dat is eng en fijn tegelijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik grijns als hij mijn haren begint in te smeren en mijn hoofdhuid lichtjes masseert en sluit mijn ogen, als hij dan een kusje in mijn nek drukt kan ik het niet laten even wat breder te grijnzen, al hij zegt dat hij klaar is draai ik me om en hij doet nu zijn eigen haren en ik glimlach en bijt weer op mijn onderlip. Dan ga ik onder de stralen staan, sluit mijn ogen en begin nu mijn eigen haar uit te spoelen.


    Ian Silvas

    Ik kijk even toe hoe ze haar haren uitspoelt. Als zij klaar is doe ik het. Ik schud nog even met mijn haren en kijk haar dan aan. Eigenlijk wilde ik nog helemaal niet onder de douche vandaan. Ik kijk even omhoog naar de douche en verstel hem een beetje. Dan trek ik Naomi op mijn schoot en zitten we samen onder de warme stralen van de douche. Ik kijk haar aan met een glimlachje en druk een kus op haar lippen. 'Wil jij er al uit of niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze even haar ogen sloot en een kleine glimlach op haar lippen verscheen. "Ik probeerde het altijd wel...En volgens mij lukte het dan ook best aardig. Iets wat weer de scherven van een vaas bespaarden die ik tegen de muur aan knalden" zei zachtjes waarna ook bij haar een kleine grinnik haar mond verliet. Tja...Eleadora was soms nog al...Opvliegend? Eleadora kantelde haar hoofd een beetje terwijl een bedenkelijke frons op haar voorhoofd verscheen. "Weet je...Ik denk niet dat ik alles op moet gaan kroppen..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik even als ik op Ian's schoot zit. 'Nee, eignlijk nog niet.' zeg ik dan en glimlach even en geef dan een paar kusjes in zijn nek en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen weer en geniet van de warme stralen die over ons heen lopen. Met een hand streel ik zachtjes zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Hoeft ook niet" Glimlach ik. "Opkroppen is slecht. Onderdrukken niet altijd.. En daar zit een verschil tussen" Ik trek haar mee richting de muur en ga dan gewoon zitten met haar tegen me aan. Normaal had ik haar opgetild, maar dat is nog net iets te veel risico voor mijn rug. "Ik denk dat ik ook niet veel meer hoef op te kroppen, als we net zo.. Een soort van vrij blijven als nu. We zijn hier nog steeds om te dansen en we zijn hier allebei, dus.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben nu even weg, dansen, brb! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine giechel verliet haar mond toen Julio haar meetrok naar de muur, waarna hij zich liet zakken en ze tegen hem aangeplakt zat. Echter was dat iets wat ze niet erg vond. Zachtjes plaatsten ze haar hoofd tegen zijn borstkast terwijl ze haar armen om hem heen sloeg. "Volgens mij is opkroppen nog erger dan een emotioneletijdbom." zei ze met een kleine grinnik. Zachtjes kantelde ze haar hoofd zodat ze hem aankon kijken waarna ze haar hoofd ophief en haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en een kusje op zijn lippen drukten, waarna ze haar hoofd met een klein en zacht plofje in het kuiltje van zijn nek liet vallen. "Ik hoop echter dat al het water al opgedroogd is voordat de mannen het zien..." zei ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Een lach ontsnapt uit mijn mond. Echt weer Eleadora om daar aan te denken. "Ik ook" Grijns ik. "Denk je dat we ook op mogen treden? Dat we een choreo aangeleerd krijgen enzo?" DanceRule is superbekend onder de dansers.. Door optredens. Maar de lichamen van die dansers zagen er nooit afgebeuld uit. Sterk en gezond..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Ian O'shea

    "Waar wil jij eigenlijk gaan studeren als het buiten engeland of londen moest zijn? " vraag ik. Als ze met hem mee zou willen, dan had ik dat graag waargemaakt voor haar. Ik zou alles voor haar doen
    .

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik verliet haar mond, waarna ze zachtjes haar schouders ophaalden terwijl haar ogen de zaal afdwaalden. Gewoon, zonder een enkele reden. "Ik weet het niet" zei ze dan ook eerlijk. "Ergens, denk ik het wel...Maar nu ik zo terug denk aan de optredens die ik vroeger heb gezien van DanceRule, begin ik me aftevragen hoe het kwam dat hun lichamen eruit zagen alsof ze goed werden verzorgd...". Een peinzende en bedenkelijke kleine frons verscheen op haar voorhoofd terwijl ze teug dacht aan het optreden dat ze had gezien als een klein 6 jarig meisje. Het waren haar ouders die haar mee hadden genomen, haar hadden laten zien hoe een optreden eruit zag. Iedereen leek zo gezond, alsof ze niet werden afgemat en uitgeput zoals nu, bij hun. "Weet je, na de show glipte ik er vandoor terwijl mijn moeder me achter na renden omdat ik een handtekening wou van de Ballroom dansers. Maar helaas heb ik die nooit gekregen omdat ik tegen een man op botste, ik heb nog altijd nachtmerries gehad van die enge grijns die op zijn gezicht zat..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dexter levi Loover

    "Ja best wel. Ik ben zowel Muzikant als Danser. Ik hiphop, Maar speel ook piano en doe zang. Een heel andere wereld naar mijn mening, maar leuk en speciaal om te doen." zeg ik als hij er naar vraagt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nvm

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne