• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'hey, met mij, zin om iets te gaan doen?" vraag ik terwijl ik in mijn auto stap, ik verveel me dood.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ja is goed.' zeg ik en sla mijn boek dicht. Ik leg mijn boek naast me net als mijn i-pod. 'Wat was je van plan te doen?' vraag ik nieuwsgierig. Ja ik wil inderdaad weten waar we naar toe dan gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn jawaad Malik
    ik liet mijn rechter hand net naar beneden afzakken toen er hard op de deur gebonkt werd. 'Jonge, schiet op, er is daar ook een wc waar mensen gebruik van moeten maken!' Riep Louis van achter de deur. Ik zuchte even. 'Er is er nog een.' Riep ik terug, maar louis gaf daardoor een nog harde trap tegen de deur. 'Die trekt niet door, dat weet je best.' het was even stil. 'Jonge, doe gewoon die deur open! ik heb je wel vaker naakt gezien!' Aan Louis zijn stem te horen stond hij echt op knappen. ik zuchte en lechde mijn wijsvinger op mijn lippen als teken aan Allie dat ze stil moest zijn. en stapte onder de douche vandaan om de deur van het slot me halen. zonder pardon gooide Louis de deur open en zonder ook maar te kijken rende hij naar de wc. Zo snel mogelijk kroop ik weer onder de douche en zuchte opgelucht toen het warme water me weer verwelkomde. ik maakte een sorry met mijn lippen naar Allie en pakte de shampoo om verolgens stilletjes haar haar te wassen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik sla beschermend mijn armen om mijn lichaam voor het geval dat Louis in het terugkeren toch naar de douche kijkt en me opmerkt. Ik geniet van zijn handen in mijn haar. Ik hou van de kapper omdat ze aan mijn haar dan zitten te prutsen maar ik vind het nog leuker als het Zayn is die aan mijn haar komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik hoor Louis doortrekken maar geen deur, die bevestigd dat hij weg is. ik steek mijn hoofd even om het hoekje van de douche en zie dat hij bezig is met zijn haar. 'Lou, flikker gewoon op en doe je haar zometeen.' zuchte ik en ik zag hem opkijken via de spiegel. 'hoezo, heb je wat te verbergen.' grinnikte hij en hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. ik rolde met mijn ogen klaar om een aanval in te zetten maar Louis liep zonder nog wat te zeggen de badkamer al uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    'Ik dacht even dat we erbij waren.' grinnik ik zachtjes en spoel mijn haar af. 'Zayn mag ik een shirt van je lenen? Ik ga dan zo achter kleren.' glimlach ik. Zayn zijn shirts zijn redelijk lang dus zullen bij mij net als een kleedje vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Tuurlijk.' Glimlachde ik en zodra ik haar haar ook weer had uitgespoelt draide ik de douche uit. Ik was door Louis nou niet echt meer in de stemming. ik gaf Allie en handdoek en begon mezelf af te drogen waarna ik mijn boxer aantrok. Ik wachte op Allie voordat ik de deur weer opendeed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik doe mijn ondergoed snel aan en volg hem. Heel even kijk ik of er iemand in de gang is maar die is leeg en ik ren terug naar Zayn zijn kamer. Het zou echt genant geweest zijn als Harry of zo nu in de gang gestaan had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Zoek amar wat uit.' zeg ik en trek mijn kast open. zelf haalde ik er een witte skinny jeans uit, met mijn superman hoodie, die ik meteen aantrok. ik schudde de laatste waterduppels uit mijn haar en besloot straks mijn haar pas te doen. Als we nog geinterviuwd werden ging er toch eerst nog een stylist doorheen.
    'Eten!' zei ik opgewonde en ging alvast bij de deur staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik doe een rood shirt van hem aan dat tot op de helft van mijn bovenbenen valt. Juist nu nog langs de jongens. Dat stuk was ik vergeten. 'Honger, mosschien?' zeg ik lachend en kus hem eerst zachtjes voor ik hem naar de trap trek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Ik rammel!' Ik ga oer twee treden de trap af en storm nog net niet de woonkamer. OP de televisie zie ik meteen dat er iemand the Walking dead aan het spelen is maar het spel gaat op pauze zodra ik binnenkomen. Louis draaid zich om en beveelt me om mee te doen. 'ik schud mijn hoofd. 'Eerst eten.' zeg ik valstbesloten en ik draai me om, om Allie te vragen wat ze als ontbijt wilt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    'Ik bak wel een eitje.' zeg ik en met knalrode wangen haast ik me langs Louis. In de keuken pak ik een pan en eitjes uit de koelkast. 'Iemand ook een eitje?' vraag ik dan nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik kijk naar Allie die zich met een knalrod hoofd langs me heen haast en vanuit de keuken vraagt of iemand ook een eitje wilt. Dan pas besef ik me dat het vast niet de bedoeling was dat Louis haar op zou merken en ik krab even achter mijn hoofd terwijl ik naast louis op de bank neer plof. 'IKE!' Giult Louis meteen terwijl hij me enkel grijnzend aankijk. 'Als je toch ebzig ben.' roep ik dan ook maar en ik pak een controler van het salontafeltje. 'Dus dat had je te verbergen onder de douche.' grijnst Louis terwijl hij het spel insteld op 2 spelers en hem aanzet. Meteen schiet ik een paar zombies neer. 'Ik heb hellemaal niets te verbergen.' Begin ik. 'Jij hoeft Allie alleen niet naakt te zien.' grijns ik nu ook terwijl ik een zombie door zijn hoofd knal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik bind mijn haar even samen en breek 6 eieren. Ik maak ze per 2 klaar omdat ze niet alle 6 in de pan kunnen en schep ze op de bordjes. Als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer en zet die voor hen neer op het salontafeltje samen met bestek, drinken, boter en brood.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    Als Allie weer binnen komt met ons ontbijt zet ik het spel op stop en kijk haar hoofdschuddent aan. 'Je bent geweldig.' Zegt Zayn die meteen zijn bord op schoot neemt en het nog net niet in een keer naar binnen schuift. 'Ja, in bed zekker.' momepl ik terwijl ik nu ook mij brd op schoot neem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''