• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik denk even na over wat het kan gaan. 'Ik hoop... ik hoop dat het geen klassieke muziek gaat zijn.' grijns ik. Dat lijkt me sterk dat ze dat kiezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'het is toch zo een thema van 'vriendschap' of 'crazy'?' vraag ik terwijl ik me naast Drew op de grond laat vallen. Iemand van de sportschool komt eraan. 'sorry heren, de twee die zijn gekomen om hun vriend op te halen moeten weg, of betalen' zegt hij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LostMagic schreef:
    Jade Katelyn Morgan
    'Niet eerlijk.' zucht ik 'Kom jij hier naartoe of moet ik een taxi bellen?' vraag ik hem dan maar.


    Samuel
    Ik kijk naar Drew 'Ga je mee of blijf je hier nog een tijdje?' vraag ik hem en sta op. Ik trek Frans recht en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'ik kom er nu aan, loop maar naar het parkeerterrein' zeg ik, en ik sla links af, op weg naar battle of the bands. Als ik er ben zie ik dat Jade ergens op een bankje zit. 'stap in!' roep ik, en ze loopt naar me toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik spring recht en trek mijn kleedje weer goed voor ik naar hem toe loop. Ik stap in de auto en laat me wegzakken in de stoel. 'Waar gaan we nu naartoe?' vraag ik toch nog eens proberend of hij iets los zou laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik vind het wel leuk om Jade nieuwsgierig te houden, en zeg niks. 'tja...' En ik rijd verder, op naar ...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik zucht en bijt op mijn lip terwijl ik naar buiten kijk. Ik moet moeite doen om stil te zitten en sluit dan even mijn ogen om met mijn hoofd tegen het raam aan te leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    het is maar heel even rijden, en na vijf minuutjes zijn we er. 'we zijn er Jade' zeg ik, en ik stap uit de auto. we zijn aangekomen bij een bos, het bos waar ik vroeger altijd heenging met mijn opa.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Nathaniel Hope
    "Phil, het is goed." Zeg ik rustig en kijk hem even aan. Ik bedoel normaal gezien mocht ik mijn vrienden hier altijd mee naartoe nemen, waarom zou het nu een probleem zijn?Met een kleine glimlach kijk ik weer naar het plafon. "Ik hoop dat het iets te maken heeft met dromen." Zeg ik lachend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach breed als we stoppen bij een bos. Ik stap vrolijk uit en ga naast hem staan. Ik ben hier nog nooit geweest, normaal ga ik naar een ander bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'het is tien minuten tot een kwartier lopen' zeg ik, en ik begin te lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik lach 'Dan komt er een discussie over welke dromen. Sweet dreams is wel leuk maar dat is al een redelijk oud liedje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik loop naast hem mee en pak voorzichtig zijn hand vast. Ik kijk dan glimlachend naar de grond en zorg dat ik niet val. Het laatste wat ik wil is nu struikelen en me belachelijk maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wat is hij van plan? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    Ik weet heel goed waar ik naar toe loop, ik ken hier de weg als mijn broekzak. We komen aan bij een oud huis en ik stop even. 'hier woonden we totdat Dylan en ik uit huis gingen, toen zijn mijn ouders ook verhuist. Het huis is nog steeds van ons, onze familie woont hier al jaren.' leg ik uit, en in de tussentijd open ik de deur van het slot. Het huis is nooit leeggehaald omdat mijn ouders andere spullen wouden en ik en Dylan het niet nodig vonden om onze spullen mee te nemen. Ik loop de trap op en ga naar de kamer die er nog steeds zo uitziet als de laatste keer dat ik hier heb geslapen. 'deze was van mij' zeg ik, en ik laat de kamer helemaal zien. Opeens zie ik mijn oude boog hangen, wat was ik daar trots op! 'Die boog heb ik samen met mijn vader gemaakt.' zeg ik, en ik pak hem van zijn standaart.

    Frans
    'ik moet naar mijn ouders' zeg ik, en ik ga weg. Dan bedenk ik me dat ik niet eens een vervoermiddel bij me heb, en dat pokke eind kan gaan lopen. Zuchtend begin ik mijn wandeling. Ik besluit Laura te bellen zodat die mij op kan halen bij de sportschool.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik loop naar Ian om te kijken of hij het thema al weet. Als ik bij hem ben voel ik me opeens vereerd of zo. Ik weet dat ik het gemaakt heb in het buitenland, maar voordat ik beroemd was was ik een beetje fan van hem, en nu presenteren we samen battle of the bands... Ik vind hem in de eetzaal en loop naar hem toe. 'Weet u het thema al van de eerste show meneer?' vraag ik zo netjes mogelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself