• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    'Ik-ik weet het niet.' snik ik en sla mijn ene arm om mijn benen. 'We waren bij jullie oude huis en vertrokken net met de auto terug en een auto sneed ons de pas af. Daniel werd de auto in gesleurd.' Ik snik weer.

    Ian Houston
    'Nee hoor, je kan gewoon vrij rondlopen of zoiets.' zeg ik nadenkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Hamelton
    Ik pak 2 glazen en doe er water in. Ik ga terug en laat haar in de zetel zitten. 'Zo... wat wil je doen vandaag.' glimlach ik lief.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy
    'Euhmm....' Ik denk na. 'Ik heb geen idee.' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Weet jij iets?' Ik kijk Jake aan.


    Do what people say you can't.

    Jake
    'Ik weet niet... we kunnen een film kijken of heb je daar geen zin in?' vraag ik haar en druk een kusje op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'ik kom er nu aan' zeg ik, en ik verbreek de verbinding. Snel stap ik in mijn auto en rij naar ons oude huis, wat moesten ze daar? Na vijf minuten ben ik er. Ik zie Jade in Dans auto. 'gaat het?" vraag ik, en ik ga naast haar zitten.

    Daniel Dylan Jason
    Ik word in een lege kamer gestopt waar het helemaal donker is. Ik check of er echt niks is waar ze me af kunnen luisteren en bel Jade. 'hoi Jade, met Dan, ik fluister omdat ik niet zeker weet of ik afgeluisterd word' zeg ik, en ik ga in een hoekje zitten.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'nu moet ik me weer vervelen' zeg ik met een flauw glimlachje. Het is altijd al mijn droom geweest om te presenteren, en die komt nu uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik schud mijn hoofd en wil antwoorden als mijn gsm weer gaat. Ik pak op. 'Dan!' zeg ik en veeg mijn wangen droog. Niet echt dat het helpt, want elke traan word vervangen voor 2 tranen. 'I-ik ga je Dylan geven.' snik ik zachtjes en geef Dylan de gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy
    'Ik vind het goed.' zeg ik en knik. Eigenlijk zou ik ook niks beter weten. Ik pluk een beetje aan de puntjes van mijn haar.


    Do what people say you can't.

    Jake Hamelton
    Ik glimlach en loop weg. Ik kom terug met de doos met dvd's en zet hem tussen ons in. 'Drama, komedie, avontuur, horror, romantiek?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (-.-, zucht........ Nog iemand die tijd heeft voor een van mijn personages??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessy
    Moet ik nou gaan kiezen? Daar ben ik echt altijd al slecht in geweest. 'Euhm...Doe maar Avontuur. Nee komedie, nee toch horror, of romantiek, of nee drama.' ratel ik. Ik kijk snel weg.


    Do what people say you can't.

    [ik heb samuel nog, geen idee waar hij is]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Hamelton
    Ik lach en pak een papiertje. Ik scheur het in 5 gelijke stukken en schrijf er Drama, Avontuur, Komedie, Horror en Romantiek op. 'Trek er maar eentje.' zeg ik en houd de kaartjes met de achterkant naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sam en Frans?]

    Dylan Daniel Jason
    'waar zit je?' vraag ik, en ik krijg meteen antwoord. 'in een of andere Albert Hein, in het dorp' antwoord hij, en ik weet meteen waar hij is. 'we komen eraan' zeg ik, en ik hang op. 'op naar het dorp' zeg ik, en ik ga achter het stuur van Dans auto, die is sneller.

    Frans
    'komen jullie mee?" vraag ik, en ik loop bijna de deur uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik bijt op me lip en probeer de tranen te stoppen. 'Het is mijn schuld als ik uitgestapt zou zijn in plaats van hem of als ik gevraagd had op het domein te blijven, was dit allemaal niet gebeurt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy
    Ik draai weer terug en pak 1 van de briefjes. Romantiek staat er. Ik word rood. 'Romantiek.' zeg ik zachtjes.


    Do what people say you can't.