• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    Ik loop vrolijk met hem naar de auto en stap in. Ik kijk even beteuterd naar het bos. Straks weer naar het domein en is er is daar bijna geen boom te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    Ik start de auto en we beginnen met rijden. Als we bijna het bos uit zijn zie ik een auto die de weg verspert 'godverdomme' zeg ik, en ik stap uit. Ik klop op het raam van de auto. Ik schrik als ik zie wie het is, maar tijd heb ik niet, ik word de auto in getrokken...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik gil als Daniel de auto in getrokken word en stap vlug uit. De auto scheurt weg en ik probeer er achteraan te rennen. Ik snik zachtjes en val op de grond. Ik pak mijn gsm en begin te scrollen door mijn contactlijsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wie is het?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ja hooor, waar is Jake?}


    Do what people say you can't.

    [in hun huisje nog]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nog geen idee]

    Daniel Dylan Jason
    Ik zie vier mannen en een vrouw in de auto, ik ken alleen de vrouw. Nadat we een stukje gereden hebben stopt de auto. 'In de kofferbak met die klootzak' zegt ze, en ik wordt opgepakt. Ik kan er niks aan doen en wordt opgepropt in de kofferbak. Snel pak ik mijn Iphone en probeer Jade te bellen. Ik krijg haar aan de lijn en ze huilt bijna. 'Jade, ik red me wel, loop het pad af en ga naar de stad, neem daar de bus naar het terrein en vertel tegen de jongens dat ik ben ontvoerd of zo.' ratel ik, en de auto begint weer te rijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    {oki dan komt ze daar heen}


    Do what people say you can't.

    Jade Morgan
    Ik knik 'Oke.' zeg ik zachtjes en druk af. Ik moet Dylan bellen, hij weet vast wat er aan de hand is. Ik druk zijn nummer in en wacht tot er word opgenomen. 'Dyl? Dan is ontvoert.' snik ik en dikke tranen rollen over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Mijn boek heb ik uit. Gelukkig zitten er meer in mijn koffer want anders verveel ik me dood. Ik ga rechtop zitten, zal ik naar Jake gaan? Jaaaaa. Ik sta op en loop het huisje uit. Geen zin om schoenen aan te doen, dus ik doe mijn slippers aan. Ik loop richting zijn huisje en klop aan. 'Jakeee!!!' roep ik.


    Do what people say you can't.

    Jake
    Ik hoor mijn naam en loop naar buiten. 'Jessy!!!' zeg ik vrolijk en draai haar in het rond. 'Ik heb je gemist.' glimlach ik en druk een kusje op haar mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy
    'Ik jou ook. Héél erg.' glimlach ik terug. Ik geef hem een kusje terug.


    Do what people say you can't.

    Jake
    Ik neem haar vrolijk mee naar binnen en kijk haar aan. 'Wil je iets hebben om te drinken of zo?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'Wat!!!!!!' roep ik uit. 'door wie?' vraag ik, ik mag dan wel geen contact meer met hem hebben, maar hij is wel mijn broer!


    Daniel Dylan Jason
    Ik hoor iemand dichterbij komen. 'lever je mobiel in' zegt hij. 'waarom, dit is toch geen ontvoering?' vraag ik, ik heb al een plannetje. 'nee, maar de baas wil...' zegt hij, maar ik laat hem zijn zin niet afmaken. 'als dit geen ontvoering is, dan wil ik mijn mobiel houden' zeg ik, en hij tilt me op. 'luister mannetje, als jij je mobiel niet inlevert...' zegt hij, en ik word een beetje bang. 'wat? wat ga je dan doen?' vraag ik, en ik weet dat hij niet met iets ergs zal dreigen, dan krijgen ze met de politie aan de stok. 'lever dat ding gewoon in' zegt hij, en ik heb een nieuw plannetje. 'je bedoelt mijn oude nokia? Hier' zeg ik, en ik geef hem het mobieltje waarmee je alleen naar huis of naar 112 kan bellen. 'goed zo knul, kom maar mee'zegt hij, en hij bind mijn handen vast. Ik laat alles toe, ik kan niet anders.

    Jonathan 'Jonas' Nath Mason
    'wat staat er nog meer op de planning?" vraag ik aan Ian, ik heb vandaag alle energie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jessy
    Ik knik zachtjes. 'Doe maar water of zo.' zeg ik.


    Do what people say you can't.