• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (Ha! Dan blijf ik doorpraten!(A) Arme ik... Ik zat al helemaal zo van: Oké, en dan gaat Harry nu zijn liefde aan Louis verklaren en andersom en dan zoenen ze!(H) Ik lezen: :O... Noooooo! xD Oké, sorry. Ik draai door. Ik ga Saw nog eens kijken, dan ben ik wel stil. Of ik schreeuw. Een van de twee.(A))


    [Kan altijd nog gebeuren als je dat wilt xD Haha okeey en dan zou ik toch kiezen voor de tweede optie (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (haha, wil je dat zo graag dan?)

    (ik kan Harry altijd nog wat laten doen namelijk:P)

    (Ja, maar ik wil zoveel...:P Het leek me gewoon melig!:$ Oké, laat mij nooit alleen een horrorfilm kijken, want ik schreeuwde al bij het beginstukje met die personen die het gemaakt hebben, weet je wel?:$)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Zodra ik geklop hoor, laat ik Stephanie los en loop naar die deur. Zonder er eigenlijk bij na te denken open ik hem hem en zie niet veel Liam verschijnen. 'Ach mooi je bent er' zeg ik en doe een stap opzij zodat hij naar binnen kan. 'Ik geloof dat je ondertussen wel weet wat er is?' vraag ik en kijk naar de beer. Ik wilde dat die gewoon alle vragen kon beantwoorden en we opzoek konden naar Harry en Louis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik heb er geen prblemen mee alleen Louis later wel met Stephanie en dat maakt het nog leuker xD

    Ahh dat heb ik ook altijd en je moet mijn het ook niet laten kijken. Toen met een slaapfeestje ookal]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Daarom juist!(A) k hou van drama's.:P En ik vind het gewoon melig hoe die mensjes falen... Serieus, wie gaat zijn moordenaar nou bedreigen? Dan blijf je sowieso dood... En als je een film met mij kijkt kun je elke minuut commentaar verwachten, zelfs al ben ik bang.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Dat is altijd zo en met die film kan ik niet veel meer aan toevoegen gezien ik dat ook altijd heb]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'nee dat zeker niet' momprl ik en kijk hem aan. 'nou misschien is het toch wel een beetje zoals hun dnken zoals het is, voor mij tenmiste'zeg ik en bijt even op mijn lip. Ik zou het hem anders toch niet zeggen. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan, hoe zal hij reageren? 'het is mooi dat je enkel minder pijn doet' zeg ik met een glimlach en kijk he aan. 'ooh en als je wil dat ik bij je uit de beurt blijft snap ik dat' momprl ik zacht.

    [Ik was ff leren en eten enzo.. Dus ik ben er weer en heb een hoop gemist...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht even en kijk Liam vermoeid aan. "Hey, Liam."
    Ik wil naar Liam toe te lopen, maar ik glimlach even flauwtjes en laat me dan op de grond zakken. Eventjes bekruipt het gevoel van instorten me weer, maar ik geef niet toe. Ik moet sterk blijven en de jongens helpen, hoe moeilijk het is ook is.
    "Weet jij misschien iets wat we kunnen doen? Of wie dit gedaan kan hebben?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    Ik was in slaap gevallen van de vermoeidheid en als ik wakker word zitten mijn lenzen volledig verdraait. Ik ga recht op zitten en kijk om me heen. 'Euhm hallo, woh er zijn echt ineens heel veel mensen op mijn kamer. 'Hoi, ik ben ben Elena' zeg ik verward maar toch vriendelijk en loop naar de voor mij nog onbekende persoon die zich later voorstelt als Liam. 'Het is echt ernstig hè?' vraag ik slaperig. 'Sorry dat ik in slaap viel, ik zal jullie verder helpen' verontschuldig ik mezelf


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    ik schud mijn hoofd en kijk bezorgt. Ik loop naar haar toe en trek er in een knuffel. 'ik wou dat ik die anteoorden widt' zeg ik enbkijk de rest even aan. 'misschien moeten we de politie bellen, of door het hotel hen zoeken?' vraag ik en.kijk naar de beer. 'hoe kom je eignlijk aan die beer?' vraag ik aan Zayn, die beer had Louis de hele tijd bij zich.

    [ Mwahah wat doen jullie Louis aan xD nee grapje
    Sorry kreeg even een preek dat ik op quizlet zat inplaats van mijn fans aan het leren was]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga weer leren misschien ben ik later nog online]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you