• Ik had een topic geopend over dat een jongen m'n nummer vroeg, ik hem niet gaf want ik kende hem niet en nu vind ik hem leuk. En ik ga dus naar hem toe maandag en mijn woorden zullen zijn: "hi, jij vroeg m'n nummer toch vorige jaar? Sorry dat ik hem niet gaf, ben je nog geïnteresseerd?"
    En ik heb motivatie nodig. Geef gewoon een gekke verhaal over hoe jij ooit op een jongen bent afgestapt want ik ben echt zenuwachtig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Helaas kan ik je daarover geen tips geven, maar ik wens je heeeel veel succes! Het lukt je vast wel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Helaas kan ik je daarover geen tips geven, maar ik wens je heeeel veel succes! Het lukt je vast wel!


    Thanks dude.
    Vinden jongens het niet vreemd als een meisje op ze afstapt?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CyberLord schreef:
    Helaas kan ik je daarover geen tips geven, maar ik wens je heeeel veel succes! Het lukt je vast wel!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Uneventful schreef:
    (...)

    Thanks dude.
    Vinden jongens het niet vreemd als een meisje op ze afstapt?

    Ik, persoonlijk, zou het alleen maar leuk vinden. Ten eerste scheelt mij dat om de moed te vinden om het zelf te vinden, ten tweede weet je meteen dat dat meisje moeite voor je wilt doen en ten derde weet je dat ze geïnteresseerd is in je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik, persoonlijk, zou het alleen maar leuk vinden. Ten eerste scheelt mij dat om de moed te vinden om het zelf te vinden, ten tweede weet je meteen dat dat meisje moeite voor je wilt doen en ten derde weet je dat ze geïnteresseerd is in je.


    Serieus, dat helpt echt. Dankjewel!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Serieus, dat helpt echt. Dankjewel!

    No problem. Daarom was ik ook zo blij met Nikki ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Koninginnedag 2012, Luipaardpark. Vijf vriendinnen die de hele dag m'n crush smsten met teksten als 'Wil je Sarah ontmoeten? Ze durft niet naar je toe te gaan!' en 'We zitten bij de bankjes voor het podium!'. Ik ben het hele park minstens drie keer door gerend om hem te ontwijken. Uiteindelijk was ik in de val gelokt en kwam hij samen met z'n giant vriendengroep naar me toe, speelde een liedje op z'n blokfluit en BAM: een date. Awkward, maar okee, een date is een date 8D
    Succes!


    i put the fun in funeral

    Ik ben daar te schijterig voor, butyeah, wat Cyberdude zegt I guess :].
    Heh, lucht enigszins op om dit es van jongens te horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ik ben daar te schijterig voor, butyeah, wat Cyberdude zegt I guess :].
    Heh, lucht enigszins op om dit es van jongens te horen.

    Hahaha, waarom denk je dat ik mijn mening erop gaf. Soms is het handig om jongens op Q te hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een jongen vind je het leukst wanneer je jezelf bent! Dus doe je ding meis! Suc6!!
    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    YOU CAN DO IT, DAMNED! GIVE HIM YOUR NUMBER! GET MARRIED! HAVE BABIES! DIE HAPPY TOGETHER!

    ...Motiveren is mijn ding:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heeeeeeeeey sexy dude! Oppan gangnam style! *O*
    Ahum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hah, oh God. Gewoon zíjn nummer vragen! :Y) Anders kom ik er wel naast staan met een honkbalknuppel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je moet gewoon naar hem toestappen en het vragen. Ik ben zelf zo laf geweest om dat niet te doen bij mijn crush terwijl het duidelijk was dat er wel iets gaande was en ik heb daar nog altijd spijt van (A)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    YOU CAN DO IT!
    Ik zou het opzich wel durven, alleen niet doen, aangezien ik eigenlijk vind dat jongens de eerste stap moeten zetten haha. :Y)