• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte "wel wat dacht je van een glas melk met ketchup erin vermenhd te drinken."grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik keek hem ongelovig aan. "Dat is... vies." zeg ik gruwend, waarna ik hem eventjes twijfelend aankijk. "Moet dat echt?"
    Ik zou echt alles doen, maar iets eten of drinken wat ik echt niet lustte kon ik gewoon niet. Aangezien ik geen zin had om een hele avond boven het toilet te hangen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grijns."Hmmm dan moet ik iets anders verzinnen.Euhm ok doe handestand en zing een liedje ondertussen."Ik ging haar ook eens ondersteboven laten zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach eventjes verontschuldigend. "Oké dan. En bedankt." zeg ik grijnzend, waarna ik een goede plek zoek en mijn benen behendig omhoog zwiep en tegen de muur aanzet. Nu nog een leuk liedje... Ik besluit om Just the way you are the zingen en moet mijn best doen om niet de hele tijd in de lach te schieten. Als ik klaar ben laat ik mezelf zakken en kijk Louis aan. "Zo goed?" vraag ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach."Perfect en doe mij maar een truth."zeg ik dan.Haar gezang was echt niet mis moest ik zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach en kijk hem eventjes aan. "Waar ben je doodsbang voor?" vraag ik zacht, waarna ik weer op mijn plek ga zitten en eventjes zucht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Wel ik ben bang om oud te worden en telkens weer dezelfde fout te maken."zeg ik dan en bijt om mijn lip."truth or dare?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik begrijpend. "Dat kan ik wel begrijpen, aangezien ik het zelf ook niet zo prettig vind." zeg ik, waarna ik rechtop ga zitten. "Truth." mompel ik, waarna ik hem afwachtend aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Wat is het vernedetendste wat je ooit hebt meegemaakt?"vraag ik dan na even nadenken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt even op mijn lip en vertel dan toch mijn verhaal. "Ik stond op de set en moest net een of andere romantische scene spelen. Die scene was al een paar keer misgegaan, aangezien ik de hele tijd moest lachen. Dus bij de zesde keer ging alles goed, totdat we door het bed heen zakte. Krijg je dan eerst de horen dat ik minder moest eten, bleek er gewoon een plank versleten te zijn die het uiteindelijk toch begaf. Helaas stond het toen al in alle bladen dat ik teveel woog. Echt heel vernederend." zeg ik, waarna ik pas besef wat ik heb vertelt en snel een hand voor mijn mond sla.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Verbaasd en vragend keek ik haar aan.Waar had ze het nou over.De set,scene en roddel bladen."Euhm Kate ik begrijp he niet goed wat bedoel je daar allemaal mee?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt even op mijn lip. Hierover liegen kon moeilijk... "Ik ehm... I-Ik acteer, wel eens?" mompel ik, waarna ik hem onzeker aankijk. "Eh... Is Harry in slaap gevallen?" vraag ik om het onderwerp te veranderen. Ik sta op en loop naar de keuken, waar ik wat water in mijn gezicht gooi en rustig probeer te ademen. Dit ging de verkeerde kant op, en het was nog mijn eigen schuld ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik eek naar Harry die inderdaad lag te slapen en wou weerterug kijken naar Kate,maar ze was de keuken ingevlugt.Ik ging voorzichtig naar haar toe en legde mijn hand op haar schouder."Ach dat zijn roddel hé en trouwns toen ik klein was speelde ik ook mee als bijrol voor series."zeg ik da.Ik denk dat ze bijrol bedoelde voor films daarnet.

    (hehehe en ik heb bewijs daarvan

    lil Louis was an actor! (H) )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik schrik op als ik Louis zijn hand op mijn schouder voel en kijk hem eventjes aan. "Oh... Dat wist ik niet." mompel ik, waarna ik hem eventjes verward aankijk.
    "Sorry, ik ben gewoon een beetje moe." zeg ik zacht, waarna ik Louis verontschuldigend aankijk. "Ehm... Gaan jullie twee straks naar huis of blijven jullie hier? Aangezien ik Harry niet wil wakker maken."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Die had ik nog niet gezien.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.