• Ik was vandaag in de Gstar store in Osdorp. Het is een soort outlet ..
    Nu ben ik geslaagd voor een leuk vest en een broek. Hieronder een foto van het vest. Het was nu 40 euro, maar was daarvoor 98 euro .. en dat had ik er echt niet voor neergelegd.
    Volgens mij wordt merkkleding met de dag duurder, want het is gewoon niet grappig meer. Heb wel een Gstar broek voor 29 euro kunnen scoren *O*

    Iemand anders nog nieuwe aankopen?


    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:01 ]


    To infinity and beyond •

    Naais :3

    Twee lippotloden voor 2 euro? :3


    Destroy what destroys you.

    Niet mijn stijl, maar super leuk!

    Uhm, nieuwe aankopen. Jah, eigelijk wel.

    - Een spotgaai ketting van The Hunger Games
    - Rode Dr. Martens
    - Draken oorbel

    Ik wil nog een shirt van Tim Burton gaan kopen. Ik heb er al een op het oog. ^^


    Life is full of fake people

    Nieuwe aankopen

    - 1 blauwe blouse
    - 1 rood-blauwe blouse
    - 3 vesten
    - Haarbadnjes
    - Een soort van haarbandje waarmee ik volgens de beschrijving een knot in mijn haar kan maken

    Het vest ziet er leuk uit!


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    Oh wacht het was toch 40 euro?
    40 + 29 = €69

    2 broeken = 2x20 = €40
    1 vest = €15
    €40 + €15 = €55

    Dan kan ik nog t-shirt's halen en heb ik alsnog heel veel gehaald.


    Ik haal - inderdaad - alleen maar merkkleding, want ik vind het persoonlijk mooier (:


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Ik haal - inderdaad - alleen maar merkkleding, want ik vind het persoonlijk mooier (:

    Koop iets goedkoops en merkloos en laat er een merklogo op drukken, heb je precies hetzelfde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Persoonlijk vind ik het belachelijk wat sommige mensen wel niet voor merkkleding betalen. En meestal is het nog niets eens zo mooi ook. (cat) Maar als jij er blij van word..

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:10 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Ik haal - inderdaad - alleen maar merkkleding, want ik vind het persoonlijk mooier (:


    Hiermee zeg je eigenlijk dat alle merkkleding mooi is, in feite. Best grappig dat H&M allemaal van die Premium Qualitie collecties heeft, of Marni of Sonia Rykiel los laten. Of Anna Wintour een seizoen Creative Editor laten zijn, dan heb je ook soort van merkkleding. En H&M maakt een boel look-a-like's van dezelfde kwaliteit, maar voor een lagere prijs. Ik heb mijn keuze gemaakt, olé!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Koop iets goedkoops en merkloos en laat er een merklogo op drukken, heb je precies hetzelfde.


    Hahaha. Dat heeft mijn moeder wel eens gedaan, maar op de en of andere manier vind ik 't gewoon nog steeds niet mooi. Nou koop ik ook niet al mijn kleding bij Gstar, want ik ga ook naar H&M en Vero Moda. Maar net zoals blousjes, die haal ik bij McGregor.


    To infinity and beyond •

    Svenka schreef:
    (...)

    Hiermee zeg je eigenlijk dat alle merkkleding mooi is, in feite. Best grappig dat H&M allemaal van die Premium Qualitie collecties heeft, of Marni of Sonia Rykiel los laten. Of Anna Wintour een seizoen Creative Editor laten zijn, dan heb je ook soort van merkkleding. En H&M maakt een boel look-a-like's van dezelfde kwaliteit, maar voor een lagere prijs. Ik heb mijn keuze gemaakt, olé!


    Nah, lang niet alles is mooi. Maar ik vind - bijvoorbeeld - broeken van Gstar mooier dan broeken van h&m. H&M vind ik ook een hele leuke winkel waar ik veel kleding koop, maar het is lang niet zo goedkoop meer als vroeger ..


    To infinity and beyond •

    CyberLord schreef:
    (...)
    Koop iets goedkoops en merkloos en laat er een merklogo op drukken, heb je precies hetzelfde.


    Ik kocht vroeger ook altijd merkloos maar wat ik merk is na twee keer wassen is mijn H&M blazertje helemaal dus geworden en zijn de naden van mijn shirtje helemaal scheef. Dan geef ik liever twee keer zoveel uit waarmee ik veel langer kan en mooi blijft. Kwaliteit hecht ik veel waarde aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Hahaha. Dat heeft mijn moeder wel eens gedaan, maar op de en of andere manier vind ik 't gewoon nog steeds niet mooi. Nou koop ik ook niet al mijn kleding bij Gstar, want ik ga ook naar H&M en Vero Moda. Maar net zoals blousjes, die haal ik bij McGregor.


    Oh, G-star broeken zijn zo mooi. Vroeger had ik er ook een aantal maar ik pas ze niet mee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CyberLord schreef:
    Wauw, voor €127 kan ik 4 broeken halen, een vest en een paar t-shirt's.
    Daarom koop ik dus nooit merkkleding, bullshit en niet zo'n klein beetje ook.


    Van dat bedrag kan ik wel 6 broeken of meer halen.


    26 - 02 - '16

    Heh, that's bettah.
    Ikzelf heb gister een vest voor 12 euri bij de Kik (ofzo?) gehaald in Duitsland en een trui voor 5 euro :']. Le cheapo shopping = win.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een ipod hoesje in de vorm van een pinguïn, een vintage akte tas, en een Union Jack sjaal c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik kocht vroeger ook altijd merkloos maar wat ik merk is na twee keer wassen is mijn H&M blazertje helemaal dus geworden en zijn de naden van mijn shirtje helemaal scheef. Dan geef ik liever twee keer zoveel uit waarmee ik veel langer kan en mooi blijft. Kwaliteit hecht ik veel waarde aan.

    Nooit last van gehad, maar ik koop altijd kleding bij C&A en niet H&M. Ik vind hun dingen lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.