• Ik was vandaag in de Gstar store in Osdorp. Het is een soort outlet ..
    Nu ben ik geslaagd voor een leuk vest en een broek. Hieronder een foto van het vest. Het was nu 40 euro, maar was daarvoor 98 euro .. en dat had ik er echt niet voor neergelegd.
    Volgens mij wordt merkkleding met de dag duurder, want het is gewoon niet grappig meer. Heb wel een Gstar broek voor 29 euro kunnen scoren *O*

    Iemand anders nog nieuwe aankopen?


    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:01 ]


    To infinity and beyond •

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nooit last van gehad, maar ik koop altijd kleding bij C&A en niet H&M. Ik vind hun dingen lelijk.


    Haha. C&A vind ik helemaal verschrikkelijk voor vrouwen. Mijn oma koopt daar ook. Het enige wat ik daar haal zijn panty's :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. C&A vind ik helemaal verschrikkelijk voor vrouwen. Mijn oma koopt daar ook. Het enige wat ik daar haal zijn panty's :')


    Exactly. Maar dat is hetzelfde met H&M. Is leuk voor vrouwen, maar niet voor mannen. Die kleding is echt lelijk ..


    To infinity and beyond •

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. C&A vind ik helemaal verschrikkelijk voor vrouwen. Mijn oma koopt daar ook. Het enige wat ik daar haal zijn panty's :')

    Voor mannen hebben ze vaak leuke dingen, ook van die dingen die niet in de mode zijn of mainstream zijn. I like.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Wauw, voor €127 kan ik 4 broeken halen, een vest en een paar t-shirt's.
    Daarom koop ik dus nooit merkkleding, bullshit en niet zo'n klein beetje ook.

    Ik had ook laatst vier broeken, drie vestjes, een paar schoenen en twee shirts voor negentig euro. Primark ftw! Ik ben nooit zo van de merkkleding eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Exactly. Maar dat is hetzelfde met H&M. Is leuk voor vrouwen, maar niet voor mannen. Die kleding is echt lelijk ..


    Hmm, H&M voor mannen vind ik wel meevallen alleen je moet gewoon geen hele H&M outfit hebben :') Primark vind ik hetzelfde als H&M. Wel een betere kwaliteit voor de prijs maar toch, het overleefde mijn vakantie niet. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik draag meestal kleren van de gewone winkels (H&M,C&A,..) en ik zou echt nooit zoveel geld uitgeven aan één kledingstuk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nieuwe schoenen en een nieuwe broek bij de H&M ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb deze maand twee jurkjes, een colbertje, een legging, een riem en een winterjas van Steps gekregen, terwijl dat eigenlijk ook een rete dure winkel is :X
    De volgende keer als ik met m'n moeder in het dorp ben, ga ik haar er ver vandaan houden, voordat ze nog meer voor me koopt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Merkkleding? Ha-ha boeit mijn geen reet waarmee ik loop. Ik heb zat in kijn kast, van ed hardy guess d&g maar het liefst loop ik in mijn basic zwarte only trui. Het maakt mij echt geen reet uit XD mijn nieuwe aankoop zijn wel een paar converse :33


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wauw, super leuke koopjes ! ik heb overlaats een sweater va Ralph Lauren voor 30euro kunnen kopen , die normaal 99euro was !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Reepicheep schreef:
    Ik heb deze maand twee jurkjes, een colbertje, een legging, een riem en een winterjas van Steps gekregen, terwijl dat eigenlijk ook een rete dure winkel is :X
    De volgende keer als ik met m'n moeder in het dorp ben, ga ik haar er ver vandaan houden, voordat ze nog meer voor me koopt.

    Heheh. Ik zie 't helemaal voor me x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reepicheep schreef:
    Ik heb deze maand twee jurkjes, een colbertje, een legging, een riem en een winterjas van Steps gekregen, terwijl dat eigenlijk ook een rete dure winkel is :X
    De volgende keer als ik met m'n moeder in het dorp ben, ga ik haar er ver vandaan houden, voordat ze nog meer voor me koopt.

    Nou, ik zou het niet doen. Gratis kleding is bij mij altijd welkom, omdat ik alles zelf moet betalen. En dan ook echt alles.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Wauw, voor €127 kan ik 4 broeken halen, een vest en een paar t-shirt's.
    Daarom koop ik dus nooit merkkleding, bullshit en niet zo'n klein beetje ook.

    Daar ben ik het helemaal mee eens ;d.

    & als ik toevallig merkkleding aan heb is het omdat ik dat niet zag + de prijs dan niet eens zo duur is ;d.
    Zoals met Clockhouse ;D die dus bij de c&a vandaan komt xd Dus ook wat je daarna zei; Lang leve c&a ;D

    & stiekem ook Bristol.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, ik snap toch weer even niet waarom sommigen zo negatief zijn over merkkleding in dit topic. Natuurlijk hoef je niet alles mooi te vinden en er zijn meer dan genoeg spullen die inderdaad veel te duur zijn voor hoe ze er uitzien, maar er zijn ook spullen waar toevallig een merkje op staat die wel gewoon leuk zijn en een betere kwaliteit hebben dan iets van een lagere prijs.
    Niet iedereen die merkkleding draagt, heeft het aan omdat dat merk erop staat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aragog schreef:
    (...)
    Waarom? 'Omdat het van G-star is?' :').

    OT: Leuk vest, vooral voor die prijs!
    Ik vind het ook altijd zo belachelijk, die prijzen. Of het nou een broek van €30,- of €100,- is, mij maakt dat echt niks uit. :'D


    Haha, nee. Dat hélemaal niet. Ik vind ze gewoon verschrikkelijk mooi. Ik wil echt al 3 jaar zo'n broek, maar ik heb er nou eenmaal niet zóveel geld voor over. Dan moet ik toch eerst een baantje hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:32 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.