• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Heb ik geen ervaring mee, want ik mag om het geringste uit thuis blijven, maar goed. Even onder de dekens liggen en ervoor zorgen dat je rond een uur of vier wakker bent, naar beneden gaan, ondertussen wat hoesten en na een tijdje weer naar boven gaan. Vlak voordat je wekker hoort te gaan, moet je wakker worden en dan strompelend naar beneden gaan - lol - en dan nog even terughalen dat je 's nachts al wakker gelegen hebt en zo. Hahaha. Werkt vast wel, succes!
    Dat onder de dekens liggen dus vlak voordat je naar je moeder gaat om te zeggen dat je koorts hebt, lol.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:21 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ehm, faken hoeft denk ik niet want volgens mij ben je dus echt wel ziek. Dat moet je moeder ook wel kunnen zien, toch?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:25 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aria schreef:
    Heb ik geen ervaring mee, want ik mag om het geringste uit thuis blijven, maar goed. Even onder de dekens liggen en ervoor zorgen dat je rond een uur of vier wakker bent, naar beneden gaan, ondertussen wat hoesten en na een tijdje weer naar boven gaan. Vlak voordat je wekker hoort te gaan, moet je wakker worden en dan strompelend naar beneden gaan - lol - en dan nog even terughalen dat je 's nachts al wakker gelegen hebt en zo. Hahaha. Werkt vast wel, succes!
    Dat onder de dekens liggen dus vlak voordat je naar je moeder gaat om te zeggen dat je koorts hebt, lol.

    Ik wil het best uitproberen, maar ik ben bang dat mijn moeder me dan nog gewoon naar school stuurt en ik dan helemaal kapot ben omdat ik die nacht dan niet goed slaap.

    Faken is op dit moment niet nodig, omdat je gewoon echt ziek bent. Zeg gewoon tegen je moeder dat het echt niet gaat en dat je thuis wilt blijven. Het zou niet eerlijk zijn als je alleen maar zieker wordt omdat je naar buiten moet, terwijl het slecht weer buiten is.


    Destroy what destroys you.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik wil het best uitproberen, maar ik ben bang dat mijn moeder me dan nog gewoon naar school stuurt en ik dan helemaal kapot ben omdat ik die nacht dan niet goed slaap.

    Zeg gewoon tegen je moeder dat je je echt niet goed voelt? Dat moet ze toch wel begrijpen neem ik aan.
    Ik heb daar zelf geen ervaring mee, aangezien ik altijd rond een uur of vier wakker wordt en altijd een kwartier voor m'n wekker gaat, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het klinkt al redelijk slecht, dus overdrijf gewoon een beetje, als je niet vaak ziek bent, dan kan je je één keertje wel veroorloven.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Fanning schreef:
    Ehm, faken hoeft denk ik niet van volgens mij ben je dus echt wel ziek. Dat moet je moeder ook wel kunnen zien, toch?

    Mijn moeder noemt hetgeen wat ik heb niet ziek zijn, ze vindt dat je pas ziek bent wanneer je je lichaamsdelen niet meer wilt bewegen en alleen maar met koorts in bed ligt.

    Je bent ziek, als het goed is zou je moeder dat moeten zien. En als je thuis wil blijven dan kan je haar uitleggen waarom je niet naar school en als dat niet werkt ga je gewoon niet naar school, ze kan je moeilijk dwingen om twintig minuten fietsen.


    Physics is awesome

    Je moeder bepaald of je naar school moet of niet?
    Je voelt zelf toch het beste of het wat uit haalt om naar school te gaan of niet en of je te veel zou missen en dergelijke... ;S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chuggaa schreef:
    Faken is op dit moment niet nodig, omdat je gewoon echt ziek bent. Zeg gewoon tegen je moeder dat het echt niet gaat en dat je thuis wilt blijven. Het zou niet eerlijk zijn als je alleen maar zieker wordt omdat je naar buiten moet, terwijl het slecht weer buiten is.

    Ze vindt vast en zeker dat ik niet ziek genoeg ben. Op dit gebied heb ik echt een hekel aan mijn moeder soms.

    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oczy schreef:
    Je bent ziek, als het goed is zou je moeder dat moeten zien. En als je thuis wil blijven dan kan je haar uitleggen waarom je niet naar school en als dat niet werkt ga je gewoon niet naar school, ze kan je moeilijk dwingen om twintig minuten fietsen.

    Dan ken je mijn moeder nog niet. D:
    Ze is echt erg op dat gebied. Dan gaat ze dingen zeggen zoals; ga het toch maar proberen.
    En als ik dat niet doe wordt ze boos en is ze chagrijnig, de hele dag lang.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ze vindt vast en zeker dat ik niet ziek genoeg ben. Op dit gebied heb ik echt een hekel aan mijn moeder soms.


    Anders ga je faken dat je moet kotsen. Het zou echt niet eerlijk zijn, zeker niet omdat je nooit ziek bent.


    Destroy what destroys you.

    Spotgaai schreef:
    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:


    Dat is ook een mogelijkheid, haha.


    Destroy what destroys you.

    Ik zeg gewoon altijd dat ik me niet lekker voel en thuis wil blijven, 9 van de 10 keer mag ik dan ook thuis blijven


    (Be)lieve in (you)rself