• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Voor mij is dat 'faken' niets, aangezien ik het quasie nooit moet faken.
    Of je dat positief kan noemen dat ik mij telkens ziek voel als ik vroeg opsta en niet uitgeslapen ben? Tsja.

    Oh, begin te wenen als je haar overtuigt? Als je het lukt om te wenen, tenminste. Mij lukt dat altijd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Endure schreef:
    Lul gewoon wat dat je morgen enkel vakken hebt die je wel goed kent en snapt en dat je niet veel achter zult gaan lopen.

    Dat is inderdaad ook wel een goede, dankje. En het is ook nog eens de waarheid.

    Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je je echt niet lekker voelt en het je beter lijkt een dagje rustig aan te doen. Ik bedoel, je bent oud genoeg om dat te mogen zeggen en het lijkt me dan wel zo rechtvaardig als je moeder je een keertje een dagje thuis gunt.


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad ook wel een goede, dankje. En het is ook nog eens de waarheid.


    Daarom.

    Ik zeg vaak ook iets van dat als ik ga ik me toch niet kan concentreren en dat het daardoor niks uithaald. Dat ik dan beter een dagje kan uitzieken zodat ik me de dag erna weer top voel en wel goed kan opletten :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ah ja ik weet nog niet hoe mijn school werkt met ziek melden en zo aangezien ik op deze school nog niet ziek of afwezig ben geweest. Hopelijk gaat dat niet moeilijk.
    En ja, vertel dat mijn moeder maar. Ze laat me gewoon niet snel thuis.

    Houdt je poot stijf, haha. :Y)
    Nee, maar echt, als je al niet weet hoe het met ziek melden gaat op je school, dan mag je moeder blij wezen dat je gewoon gaan. Je kon ook spijbelen, bla bla bla. She needs to give you some break.
    En sowieso, als je - je zou ziek melden, zou de school echt niet zeuren dat het niet mocht, want je gaat gewoon. Nou ja, het kan wel zijn dat ze je ouders toestemming vragen..


    Lioncourt schreef:
    (...)
    Mijn moeder noemt hetgeen wat ik heb niet ziek zijn, ze vindt dat je pas ziek bent wanneer je je lichaamsdelen niet meer wilt bewegen en alleen maar met koorts in bed ligt.


    ..wat? (cat) Ze kan je moeilijk dwingen dus blijf anders gewoon in bed?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn ouders nemen mijn hoofdpijn niet altijd even serieus (cat)

    -Zeggen dat je vakken hebt waar je goed in bent en dus niet snel zult gaan achterlopen/zeg dat je weinig uren hebt.
    -Overdrijf als je verteld hoe je je voelt. Hoofd bokt, heel slecht geslapen etc. Ga heel luid een paar keer in de nacht hoesten/naar de wc -veel meer dan normaal-/naar beneden.
    -Gewoon niet uit bed komen en helemaal onder je dekens gaan liggen. Daar wordt je heel warm van en als je moeder dan binnenkomt om je uit bed te slepen heb je een zweterig warm voorhoofd aka koorts.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En anders kun je altijd nog high van paracetamol naar school :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Neelsel schreef:
    Voor mij is dat 'faken' niets, aangezien ik het quasie nooit moet faken.
    Of je dat positief kan noemen dat ik mij telkens ziek voel als ik vroeg opsta en niet uitgeslapen ben? Tsja.

    Oh, begin te wenen als je haar overtuigt? Als je het lukt om te wenen, tenminste. Mij lukt dat altijd.

    Wat is quasie?
    Meh that sucks. :/

    Wenen is toch huilen? Ik ben daar niet zo goed in... Kan proberen though

    Junns schreef:
    Mijn ouders nemen mijn hoofdpijn niet altijd even serieus (cat)

    -Zeggen dat je vakken hebt waar je goed in bent en dus niet snel zult gaan achterlopen/zeg dat je weinig uren hebt.
    -Overdrijf als je verteld hoe je je voelt. Hoofd bokt, heel slecht geslapen etc. Ga heel luid een paar keer in de nacht hoesten/naar de wc -veel meer dan normaal-/naar beneden.
    -Gewoon niet uit bed komen en helemaal onder je dekens gaan liggen. Daar wordt je heel warm van en als je moeder dan binnenkomt om je uit bed te slepen heb je een zweterig warm voorhoofd aka koorts.

    Thanks for the tips.
    Dat laatste is ook wel slim.

    Ik ben nu echt vroeg naar boven gegaan en ik heb een gebakje afgewezen, wat ik nooit zou doen, dus ze waren al verbaasd. Dus een deel van mn plan werkt al. ><

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:33 ]

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Thanks for the tips.
    Dat laatste is ook wel slim.

    Ik ben nu echt vroeg naar boven gegaan en ik heb een gebakje afgewezen, wat ik nooit zou doen, dus ze waren al verbaasd. Dus een deel van mn plan werkt al. ><


    Geen eetlust is inderdaad ook een goede.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ga gewoon je bed niet uit. Blijf er lekker in liggen 's morgens. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oh, ik herken dit echt zo erg. Mijn vader was zo ook echt precies. Eerst was hij wel chill en al, maar later werd hij strenger. Dus toen had ik alsnog mijn eigen willetje & ging ik gewoon spijbelen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En is het gelukt?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    En is het gelukt?

    Jup, gelukkig maar.
    Wel belachelijk dat ik eerst tien minuten lang moest uitleggen dat ik me niet lekker voelde.
    En mijn moeder zei; Je blijft alleen vandaag thuis, morgen ga je gewoon weer naar school. Maar je moet wel weten dat ik hier niet achter sta want je bent niet echt ziek.
    Fijn. :/