• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Want je bent niet echt ziek. Ha, wat een onzin,d at weet je zelf het beste.
    Maarja, kan je ten minste nog 1 dagje uitzieken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fanning schreef:
    Ehm, faken hoeft denk ik niet want volgens mij ben je dus echt wel ziek. Dat moet je moeder ook wel kunnen zien, toch?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Endure schreef:
    Want je bent niet echt ziek. Ha, wat een onzin,d at weet je zelf het beste.
    Maarja, kan je ten minste nog 1 dagje uitzieken.

    Ja, ik vind het best gemeen van mijn moeder.
    Maar ik voel me nog steeds niet echt lekker en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om morgen tot 4 uur met een bonkend hoofd op school te zitten. Helaas heb ik geen andere keuze.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het best gemeen van mijn moeder.
    Maar ik voel me nog steeds niet echt lekker en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om morgen tot 4 uur met een bonkend hoofd op school te zitten. Helaas heb ik geen andere keuze.


    Je bent 16, blijf gewoon in bed liggen, zolang je goede cijfers haalt is er toch niks aan de hand? Ziek is ziek, jij hebt er ook niet om gevraagd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze zeggen dat het helpt als je een vloeitje onder je tong legt. Het blijkt dat je daar heel erg bleek van wordt. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet zeker of het werkt. ;p


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Je bent 16, blijf gewoon in bed liggen, zolang je goede cijfers haalt is er toch niks aan de hand? Ziek is ziek, jij hebt er ook niet om gevraagd.

    Nee, ik weet het.
    Maar als ik zoiets zou doen, zou mijn moeder echt ontzettend kwaad worden en mijn vader dan ook. Ik ben bang dat ze me dan dingen gaan verbieden en dat heb ik liever niet.
    Ik heb al zo lief mogelijk aan mijn vader gevraagd of hij me niet naar het station kan brengen morgen, en gelukkig zei hij ja. Dus dat scheelt weer met het fietsen door slecht weer.

    Paintball schreef:
    Ze zeggen dat het helpt als je een vloeitje onder je tong legt. Het blijkt dat je daar heel erg bleek van wordt. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet zeker of het werkt. ;p

    Ik ben bang dat ik dan echt moet kotsen haha. Laat ik dat maar niet doen.
    En sowieso, ik ben al ontzettend bleek van mezelf dus veel zal er niet veranderen.

    Zet je wekker op je mobiel midden in de nacht, en dan op tril. Ga dan uit je bed, ga langs je ouders slaapkamer lopen en heel hard hoesten en niesen enzo. Desnoods naar binnen lopen. 'MAAAM waar liggen de asprines?!' dan snapt ze heuswel dat je ziek bent/word. Dan weer gaan slapen en 's ochtends zeuren dat de asprines niet werken. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yay het is gelukt(:
    Wat ik dan doe is de hele dag heel de tijd hoesten en niezen en ook s'nachts.
    Maar alleen was ik echt ziek dus ik mocht ook thuis blijven. Maar vandaag had ik lekker school want mijn verkoudheid is eindelijk over^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    lol goed van je.
    in de eerste was ik vaak ziek. als ik dan ongesteld werd werd ik niet lekker en dan bleef ik thuis of ging ik naar huis maar ik heb er nooit meer last van gelukkig. Maar ik had in de eerste een kut klas en nu niet meer. als ik mij niet lekker voel zeg mama altijd ga nu maar een dagje rusten beter dan straks strond ziek zijn. mijn mama is bezorgd omdat ik al 2 weken nonstop hoofd pijn heb en ik vandaag viel ik bijna flauw door de 12 minuten loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat ben ik blij dat ik niet zo'n moeder heb! (niet slecht bedoeld ze zal vast geweldig zijn..)

    Ik blijf heel vaak thuis. Ik heb gewoon echt de kracht neit om naar school te gaan. Ik weet het, heel slecht! Ik heb er gewoon af en toe geen zin in!
    Gelukkig heb ik een moeder die makkelijk te overtuigen is, en anders kan ze me moielijk naar school slepen.

    Ze heeft me zelfs een x in de ochtend van school afgehaald omdat het lekker weer was en ze het wel een strand dagje vond.:Y)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!