• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Spotgaai schreef:
    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:

    Awesome idee is awesome. En dan koop je gewoon een buskaartje of ga je zwartrijden met de trein, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Spotgaai schreef:
    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:

    Mja, ik heb op zich niet zoveel zin om 40 minuten in de regen te fietsen en 20 minuten in de trein wanneer ik verkouden ben. :\

    Cresseyde schreef:
    Het klinkt al redelijk slecht, dus overdrijf gewoon een beetje, als je niet vaak ziek bent, dan kan je je één keertje wel veroorloven.

    Ja, ik ben echt nooit ziek. Maar ze doet nog steeds moeilijk. Echt stom.

    Spotgaai schreef:
    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:
    Dit zou ik gewoon doen. Even een uur proberen en dan naar huis. Dat moet meestal ook van mijn moeder ,maar ik ga zowat bijna nooit naar huis. Ik wil nooit in mijn bed liggen als het middag is ,want dat vind ik niet fijn :3.
    Ik wou woensdag ziek zijn vanwege een toets ,werd ik het ook echt en toen verprutste ik een geschiedenis toets en deed een Duits toets goed. Don't tell me how I did that ,want ik ben zeer slecht in Duits o.o.


    Shoganai i ne~

    Endure schreef:
    Je moeder bepaald of je naar school moet of niet?
    Je voelt zelf toch het beste of het wat uit haalt om naar school te gaan of niet en of je te veel zou missen en dergelijke... ;S


    Plus je bent oud genoeg zoiets zelf te weten en ik vind je moeder wel wat te streng ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je moeder bepaald of je naar school moet of niet?
    Je voelt zelf toch het beste of het wat uit haalt om naar school te gaan of niet en of je te veel zou missen en dergelijke... ;S

    Ja zo is mijn moeder. Zij bepaald dat want zij wil zelf de school bellen om me af te melden. :\

    Als je echt niet naar school kunt en thuis wilt blijven, zou ik mezelf gewoonweg ziek melden. (cat)


    Endure schreef:
    Je moeder bepaald of je naar school moet of niet?
    Je voelt zelf toch het beste of het wat uit haalt om naar school te gaan of niet en of je te veel zou missen en dergelijke... ;S


    Mijn moeder bepaalt het ook, hoor.
    Bij mij mag je je pas vanaf je 18e zelf ziek melden via de telefoon. En als je je op school wilt ziek melden, worden je ouders gebeld, zelfs als je 18 bent.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Mijn moeder bepaalt het ook, hoor.
    Bij mij mag je je pas vanaf je 18e zelf ziek melden via de telefoon. En als je je op school wilt ziek melden, worden je ouders gebeld, zelfs als je 18 bent.


    Mijn moeder vind het mijn eigen verantwoordelijkheid en weet ook wel dat ik het zelf het beste zou weten of ik te veel zou missen en dergelijke.
    En bij ons mag je ook zelf ziek melden, maar dan moet je ook nog een rbiefje inleveren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fanning schreef:
    Ehm, faken hoeft denk ik niet want volgens mij ben je dus echt wel ziek. Dat moet je moeder ook wel kunnen zien, toch?


    Life is full of fake people

    Hm? Bij ons mocht je - je gewoon ziek melden, maar dan kreeg je wel een briefje die je ouders moesten ondertekenen. Ik vervalste het soms.
    But anyway, ik vind dat je moeder je dan wel voor een keer thuis mag laten blijven hoor.


    Spotgaai schreef:
    Naar school gaan, daar ziek melden en naar huis gaan?
    Werkt bij mij (:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Endure schreef:
    (...)

    Mijn moeder vind het mijn eigen verantwoordelijkheid en weet ook wel dat ik het zelf het beste zou weten of ik te veel zou missen en dergelijke.
    En bij ons mag je ook zelf ziek melden, maar dan moet je ook nog een rbiefje inleveren.

    Ik wilde dat mijn moeder ook zo makkelijk erover was.
    Ik baal nu best wel. De kans dat ik morgen thuis mag blijven van haar is echt 0,0%

    Cocon schreef:
    Hm? Bij ons mocht je - je gewoon ziek melden, maar dan kreeg je wel een briefje die je ouders moesten ondertekenen. Ik vervalste het soms.
    But anyway, ik vind dat je moeder je dan wel voor een keer thuis mag laten blijven hoor.

    Ah ja ik weet nog niet hoe mijn school werkt met ziek melden en zo aangezien ik op deze school nog niet ziek of afwezig ben geweest. Hopelijk gaat dat niet moeilijk.
    En ja, vertel dat mijn moeder maar. Ze laat me gewoon niet snel thuis.

    Lul gewoon wat dat je morgen enkel vakken hebt die je wel goed kent en snapt en dat je niet veel achter zult gaan lopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.