• Ui snijden terwijl je een snee in je vinger hebt is niet leuk.

    Hebben jullie je vandaag nog bezeert?


    26 - 02 - '16

    auw ): morgen krijg je er van mij wel een kusje op :D

    Op de een of andere manier doen mijn vriend en ik elkaar altijd per ongeluk pijn. Dus ik heb me wel bezeerd vandaag ja. :Y)


    -

    Vandaag niet. Maar vorige week dinsdag heb ik mijzelf gesneden aan een waterflesje.
    Yes, really.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aww, maar uien zijn ook helemaal geen leuke groentes! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, maar zaterdag tijdens het werken kreeg ik een stukje glas in mijn vinger, die er nu nog steeds in zit. Te lui om eruit te halen, dusja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tong verbrandt aan de soep in de kantine -.-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:50 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nee ,ik heb alleen spierpijn door 10 minuten hardlopen,hockeyen ,een aantal keren sprinten en met wind tegen naar huis gefietst. Nu maar hopen dat ik woensdag niet te veel spierpijn heb ,want dan fiets ik 7km naar school. Daarna gelijk 12km naar de afval verbranding en weer terug. De laatste tijd heb ik gelukkig bijna nergens aan bezeerd (niet dat ik het weet) ^^.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:53 ]


    Shoganai i ne~

    Ah, vervelend.
    Mijn lichaam bezeert zichzelf al door mij een zere keel te geven en hoofdpijn.

    Auch. :[
    Hmm, nee, maar mijn witte sok-Ugg's wel. Het feit dat ik UGG's droeg vandaag doet er niet toe, maar wel dat ze nu alweer wat minder wit zijn. Misschien had ik toch niet op de aanbieding uit moeten gaan alleen. Ik vond ze awesome, en wist dat wit besmettelijk is. Al helemaal gebreide, maar wat wil je als die winkel alle UGG's 50% korting geeft omdat ze met de UGG's zouden stoppen in de winkel? Juist ja, vol blijdschap jouw wens van ruim 4 jaar in vervulling laten gaan voor 85,- euro. Om met de koop toe te nemen dat het mijn besmettelijkste paar schoenen ever is. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Auw:3
    Wel een goeie vriend van mij heeft bekend dat hij verliefd op me is en toen moest ik zeggen dat ik hem niet leuk vind. Dat deed pijn:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Auww, da's min.
    Ik zelf heb niks bezeerd vandaag.


    You are beautiful, you are love.