• De titel zegt het. :Y)

    Curlies schreef:



    Mijn twitter profiel foto , ge-edit dus ja haha


    Leuk!


    I'm a fighter, let me go.



    (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    wat mij mankeert weet ik ook niet, maarja HAHAHA En ja de lippen zijn mislukt omdat ik niks wits had ofzo. Megh



    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 11:43 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    wat mij mankeert weet ik ook niet, maarja HAHAHA En ja de lippen zijn mislukt omdat ik niks wits had ofzo. Megh



    Oh wat ontzettend jammer dat je geen witte make-up had. Maar het ziet er nu ook al vet uit!
    Ik wil zoiets als dit morgen bij een vriend van me gaan doen, heb je nog tips? :'D

    Silverlance schreef:
    (...)
    Oh wat ontzettend jammer dat je geen witte make-up had. Maar het ziet er nu ook al vet uit!
    Ik wil zoiets als dit morgen bij een vriend van me gaan doen, heb je nog tips? :'D


    Bedankt. Voor de zwarte dingen geen smienk of andere rotzooi gebruiken, gewoon zwarte make-up zoals oogschaduw die je kunt uitvegen voor details en volg de vormen van je gezicht zo goed mogelijk, ook is het leuk op handen te doen :3

    + Als je zijn nek ziet moet je daarop ook wat doen. Want anders ziet het er zo raar uit.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:52 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    wat mij mankeert weet ik ook niet, maarja HAHAHA En ja de lippen zijn mislukt omdat ik niks wits had ofzo. Megh




    Haha zoooo vet. ^^ ~


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.


    26 - 02 - '16


    CYBERHUG~! Net gemaakt. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chat schreef:


    Oké, kom ik weer aan met mijn gezeik, haha.
    Ik vind je echt een mooi meisje, maar ik zou jou adviseren om het oogpotlood niet helemaal door te laten lopen in het hoekje. Daar krijg je wat een hardere uitdrukking door. Ik zou, als ik jou was, een beetje experimenteren met wat lichtere kleuren oogpotlood. Ik had namelijk eerst ook zwarte oogpotlood op, maar ik experimenteer nu ook met blauw, groen, paars en bruin. (:
    Gewoon een tip, haha. :'D Anders negeer je mij maar gewoon. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als ik mezelf er niet helemaal onderklieder, en een verjaardag heb zie ik er dus zo uit, HAHAH, het was de eerste keer dat ik eyeliner op deed, heeft iemand voor de volgende keer tips? HAHA En ja, als ik moe ben ga ik naar mijn neus staren dus ik kijk half schil HAHA

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:02 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Oké, kom ik weer aan met mijn gezeik, haha.
    Ik vind je echt een mooi meisje, maar ik zou jou adviseren om het oogpotlood niet helemaal door te laten lopen in het hoekje. Daar krijg je wat een hardere uitdrukking door. Ik zou, als ik jou was, een beetje experimenteren met wat lichtere kleuren oogpotlood. Ik had namelijk eerst ook zwarte oogpotlood op, maar ik experimenteer nu ook met blauw, groen, paars en bruin. (:
    Gewoon een tip, haha. :'D Anders negeer je mij maar gewoon. XD


    Bedankt voor de tips. Ik experimenteer zelf een beetje met groene oogschaduw omdat dat mooi matcht met mijn ogen. Ik had eerst een hoop gekleurde oogpotloden, maar die ben ik allemaal kwijt geraakt.. Helaas. ;x


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tips. Ik experimenteer zelf een beetje met groene oogschaduw omdat dat mooi matcht met mijn ogen. Ik had eerst een hoop gekleurde oogpotloden, maar die ben ik allemaal kwijt geraakt.. Helaas. ;x

    Bij de actiion heb je groene oogpotloden, voor zo'n 70 cent. Ik weet niet of je 1tje in de buurt hebt?


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    (...)
    Bij de actiion heb je groene oogpotloden, voor zo'n 70 cent. Ik weet niet of je 1tje in de buurt hebt?


    Nope, helaas. Ik was vandaag wel in een action, maar helaas wist ik nog niet dat je daar heel goedkoop oogpotloden kon krijgen ;o


    26 - 02 - '16

    Ik draag gewoon nooit make-up :Y)



    Ik houd ervan om niet normaal op een foto te lachen :Y) En deze foto is nog geen week oud ^^

    Maar okay, even kijken...



    Redelijk normaal toch? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik draag gewoon nooit make-up :Y)



    Ik houd ervan om niet normaal op een foto te lachen :Y) En deze foto is nog geen week oud ^^

    Maar okay, even kijken...



    Redelijk normaal toch? :3


    Jij doet me zo ontzettend veel aan m'n nichtje denken :'D Veel gelijkenissen. Vooral die pretgezichtjes :3 Echt adorable


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I shut my eyes in order to see.'