• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tja, dansen op reggea muziek en tja wat pittige bewegingen mken en die dingen om het simpel uit te leggen, whaha, zoek maar eens op op youtube. Maar alleen wij doen het niet zo overdreven als op die filmpjes, whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha, ok.
    Maar ik denk eigenlijk dat dansen niet meteen iets voor mij zal zijn...
    Ik heb niet meteen veel ritme in mijn lijf xD]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij gromt even als ik mijn hand op zijn kruis leg en ik lach. Hij fluistert in mijn oor dat hij dan graag stout is. Er trekt een rilling door mijn lichaam heen. Ik kijk op naar hem. 'Dus nu ben je gemeen en stout?' vraag ik uitdagend. Ik steun op mijn onder armen, heb mijn hand weer weggehaald bij zijn kruis, en bijt dan zacht op zijn onderlip waarna ik er een kus op druk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen :3 ik ga zo waar een keer op tijd XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HALLOOOOW!
    Hw is een hel en ik heb het constant heel erg druk, dus ben zeker niet zo veel online als ik wil, maar HOOOI]

    [Wat een geweldige timing heb ik toch weer -_-']

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:59 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ik ben er!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Eleadora nestelden zich tegen hem aan terwijl haar ogen gesloten waren. En ze meer leefden in het verleden dan in het nu.
    Rode blosjes zaten als twee rode appels op haar wangen terwijl hun lippen zachtjes het spel van de liefden speelden. Eleadora kroop dichter tegen hem aan terwijl ze vederlicht met haar vingertoppen door zijn haren streelden, en af en toe een van zijn bruine lokken om haar vinger krulden, waarna ze zachtjes haar handen uit zijn haar haalden en deze liet rusten op zijn onderrug, zachtjes strelend met haar duimen. Zachtjes beet ze op zijn onderlip waarna ze haar lippen terugtrok en een kusje op het puntje van zijn neus drukten.


    Julio Martinéz
    Als Eleadora haar hoofd zacht helemaal tegen me aanlegt en tegen me aanleunt, leg ik mijn armen wat anders om haar heen en leun met mijn hoofd ook half tegen de hare. DanceRule is nog niet zo heel erg vreselijk, hoewel de straffen echt veel te zwaar zijn, tot nu toe. Er zijn nog geen danstrainingen geweest, geen optredens -als we die ooit mogen geven- , helemaal niks. Het enige wat we moeten doen is in ons gebied blijven.. En ja, ik zou heel graag vrij willen zijn en het liefst met Eleadora, maar wat heeft het voor een zin om te vechten als ik weet dat ik verlies? Onze kus is verre van saai, maar Eleadora weet het nog verder van saai af te krijgen door op mijn onderlip te bijten, heel erg zacht, een kusje op het puntje van mijn neus te drukken. Mijn lippen krullen zich in een glimlach terwijl mijn handen nog over Eleadoras onderrug heen gaan. Heel zacht. Het is niet zo dat ik nu bang ben om haar pijn te doen, maar eerder een tikkeltje -toch wel- verlegenheid. Ondanks dat ik elke dag met Eleadora dans, lijkt het alsof haar lichaam niet meer zo vertrouwd is, maar dat komt door het feit dat we elkaar nu om een totaal andere reden aanraken. Het is natuurlijk nog steeds dat mooie, prachtige lichaam, misschien iets te dun, maar duidelijk heel erg mooi. Die bij dat nog zoveel betere meisje hoort.. Ik druk mijn lippen weer zacht op de hare. Zo teder, zo lief, maar toch met passie.. Ik hou gewoon van haar lippen. Van ongeveer ieder stukje Eleadora..

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Dat was vlak voor ik die zweepslagen kreeg." zei ik, terwijl ik met mijn duim over mijn schouder wees, naar mijn rug.
    "Ik liep gewoon in de gang dus, om naar de danszaal te gaan, maar keek niet waar ik liep. Ik botste tegen die man op en hij was angstaanjagend kwaad. Toen nam hij me mee naar de martelkamer en haalde een geweer boven...


    Marcell/Man
    "En toen besloot hij eens Russische Roulette te spelen.." Vul ik haar aan. Alweer. "Maar je vond het eng. Ondanks dat het een soort van zelfmoord zou kúnnen zijn" Dat is een goed teken. Dat betekent dat ze niet ter plekke neergeschoten zou willen worden. Misschien zelfs dat ze er niet eens aan gedacht heeft dat ze zo dicht bij haar dood stond, wat ze altijd wilde. Niet wil.. Ik weet even geen woorden om iets te zeggen, maar dat geeft niet. Ik ruim zwijgend de verzorgingsspullen op en hurk dan neer. Maar wel op zo'n afstand dat we allebei nog een ruime persoonlijke ruimte hebben. Daar let ik goed op..

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 23:35 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nu ga ik dus ook, maar ik wilde persé nog 1x posten \(^v^)/
    Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik even. 'Bedankt, heel bijzonder is het niet.' zeg ik dan en grijns en druk ook een kusje op zijn lippen als hij dan voor me staat en zijn armen om me heen slaat leg ik even mijn hoofd tegen zijn borst als hij dan een handdoek pakt en die naast me neerlegt grinnik even. 'Ik heb al mijn privé verwarming.' zeg ik dan lachend en ga dicht tegen Ian aan staan en leg mijn hoofd dan op zijn borst en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hooi, ik ga zo reageren! moet een rep wiskunde leren. ik voel me echt slim, mijn cijferlijst is tot nu toe heel goed :) Yeah... Hahhaha, behalve dat ik Natuurkunde verpest heb, maar ja. Hoe gaat het bij jullie op school?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Euuuuhh, tja, redelijk, whaha, moet echt meer aandacht aan hw besteden... Pffff..... Maar het gaat tot nu toe wel goed, maar had vorig jaar echt verknald...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet eten, en weet niet of ij daarna nog kan reageren want dan moet ik naar Musicalles. Soooo, of tot straks, of tot half 9 :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "En toen besloot hij eens Russische Roulette te spelen.." Vul ik haar aan. Alweer. "Maar je vond het eng. Ondanks dat het een soort van zelfmoord zou kúnnen zijn" Dat is een goed teken. Dat betekent dat ze niet ter plekke neergeschoten zou willen worden. Misschien zelfs dat ze er niet eens aan gedacht heeft dat ze zo dicht bij haar dood stond, wat ze altijd wilde. Niet wil.. Ik weet even geen woorden om iets te zeggen, maar dat geeft niet. Ik ruim zwijgend de verzorgingsspullen op en hurk dan neer. Maar wel op zo'n afstand dat we allebei nog een ruime persoonlijke ruimte hebben. Daar let ik goed op..

    Nala
    "Het was doodeng. Maar pas achteraf besefte ik hoe dicht ik wel degelijk bij de dood had gestaan...
    En ik bedacht me hoe gemakkelijk het zou zijn. Hoe snel het eigenlijk gaat. 1 schot. Je moet niet eens goed kunnen richten..."
    Ik staarde voor me uit... Ik had misschien wel zin om piano te spelen, maar ik wist niet of dat zou helpen. Of iets zou helpen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Euuuuhh, tja, redelijk, whaha, moet echt meer aandacht aan hw besteden... Pffff..... Maar het gaat tot nu toe wel goed, maar had vorig jaar echt verknald...]


    [Ja dat ken ik hahaha, ik kom er alleen altijd mee weg:) Maar ik ga nu reageren en dan Wiskunde leren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Ik ben ook niet altijd warm hoor,' grijns ik. 'Maar anders regel ik een echte verwarming voor je,' grinnik ik en geef haar een kus. Ik sla mijn armen stevig om haar heen en glimlach. Ik laat haar dan weer los en voel opnieuw aan onze kleren. Ik kijk om me heen opzoek naar een verwarming, maar die vind ik niet. Ik richt me tot de kleren en voel goed.
    'Je shirt is droog,' zeg ik haar en pak haar shirt. Dan pak ik mijn eigen en trek die ook aan. Ik loop naar haar toe en geef haar haar shirt.
    'Dat is in ieder geval iets warmer.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne