• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Julio's ouders hebben hem half afgestoten, Eleadoras moeder is dood en haar vader is aan de drank geraakt]

    Mars
    "Gaat het echt?" Twijfel ik. "Ik geloof niet dat je al zekerheid voor jezelf hebt.. Wat zou je nu echt het allerliefst willen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij grinnikt en zegt er dan sorry voor. Zijn lippen vinden kort die van mij en vervolgens kijkt hij me aan. Hij zegt dat ik niet zo zielig moet kijken omdat hij daar niet tegen kan. En dan geeft hij me een compliment waardoor ik automatisch moet lachen. 'Hm... Volgens mij ben je weer op de slijmtour meneertje,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan en trek dan weer een pruil lip. 'Ik stop met pruilen als jij me niet meer pest.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Wat ik het allerliefst zou willen? Ik weet het niet. Gewoon even nergens meer aan moeten denken? Dat ik gewoon even, heel even gelukkig kan zijn."
    fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "En wanneer denk je nergens meer aan..?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua Gyle

    Ik grinnik even. 'Vind je dat erg dan.' zeg ik dan weer extra hees in haar oor en lach dan en kijk haar even uitdagend aan. 'Hmmmm, ik weet al hoe ik je kan laten stopen zonder dat ik stop.' zeg ik dan weer extra hees en blijf haar pesten en ga dan een stukje boven haar hangen. 'Ik weet zeker dat je dit niet erg vind.' zeg ik dan hees in haar oor en druk dan een paar kusjes in haar nek en ga dan langzaam naar haar lippen toe en druk dan uiteindelijk mijn lippen op de hare en grijns even tegen haar lippen aan. Zo kon ze niet eens meer pruilen.

    [Ik ga nu waarschijnlijk heb morgen een drukke dag en ga nog even met mijn moeder onder zitten tv kijken, reageer heel misschien nog straks, waarschijnlijk wel en anders morgen vroeg! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Als ik Dans..." antwoordde ik meteen, maar besefte ook dat dit niet ging.
    "Maar misschien ook..." ik dacht weer aan het emotionele moment op de piano, in het auditorium. "Als ik piano kan spelen... Ja, dan ook. Mama heeft het me geleerd, trouwens." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, ik blijf toch nog eve tot 10. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell
    "Weet je dat er hier nog iemand zit die piano kan spelen?" Zeg ik zacht. "Maar.. Ik heb het hem niet laten doen. Omdat ik niet weet waar in de toegestane ruimtes een piano staat" Zeg ik eerlijk. "En in de verboden ruimtes hebben we er wel een paar, al zijn ze niet voor niks verboden. Mijn Collega's kennen de woorden medelijden en geluk niet"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hooi:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Hij hangt nu boven me en zegt dan in mijn oor dat hij zeker weet dat ik dit niet erg vind. Dan drukt hij kusjes in mijn nek en ik kreun zacht. Nee, dit vind ik ook niet erg nee. Hij werkt naar mijn lippen toe. En dan kust hij me, zo kan ik inderdaad niet meer pruilen. Dan trek ik expres mijn hoofd terug en grijns naar hem. 'Hm.. Nee, dat vind ik niet erg nee. Maar denk je nou echt dat je me zo kan laten stoppen met pruilen?' en dan pruil ik weer. En ga voorzichtig met mijn hand over zijn borstkas naar beneden. En leg mijn hand bij zijn lies. Expres daar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hooi, kanje reageren met Ian, ja heb nieuwe naam. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    In een halve trance zitten we rustig in de slaapzaal. De tijd lijkt stil te staan en door te gaan, maar het is niet eng. Het is fijn. Het warme gevoel neemt maar een klein beetje af als Eleadoras lippen de mijne niet meer raken, maar neemt al snel toe. "Te amo también" Fluister ik, waarna ik haar tweede kus weer beantwoord. Ik ga weer iets anders zitten en trek haar dicht tegen me aan, blij met het feit dat we elkaar ooit ontmoet hebben.


    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Weet je dat er hier nog iemand zit die piano kan spelen?" Zeg ik zacht. "Maar.. Ik heb het hem niet laten doen. Omdat ik niet weet waar in de toegestane ruimtes een piano staat" Zeg ik eerlijk. "En in de verboden ruimtes hebben we er wel een paar, al zijn ze niet voor niks verboden. Mijn Collega's kennen de woorden medelijden en geluk niet"

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:44 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Sulvas

    Ik glimlach, sta ook op en slaneen handdoek om mijn middel. Voor mijn haar pak ik een nieuwe. Gewoon omdat het kan. Ik droog miij haren af en schud die daarna door elkaar. Ik loop naar de kleren die we hebben afgespoeld. Ik voel eraan en kok tot de conclusie dat die nog een beetje nat zijn. ik trek mijn droge boxer aan en ga dan op de wastafel zitten om te wachten tot de kleren droog zijn. Ik glimlach naar Naomi en kijk om me heen.


    Naomi Micheal

    Ik zucht en loop dan naar mijn ondergoed toe en laat de handdoek van mijn lichaam glijden en trek vlug mijn ondergoed aan en laat de handdoek even liggen en loop naar een van de spiegels toe en kijk naar mijn vermoeide gezicht. Ik veeg wat van mijn natte haren uit mijn gezicht en maak er dan een vlecht van en maak die vast met een elastiekje dat ik nog om mijn pols heb. Ik zucht en voel dan nog eens aan mijn kleren die ook nog steeds vochtig zijn en ga dan op een van de wasbakken zitten en kijk dan naar Ian.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet niet hoelang ik nog blijf..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Same for me ^^{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.