• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tsss, pas hem maar weer aan :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thanks Noowi , ik had geen zin om op te zoeken dus typte ik gewoon een nieuwe XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar staan reactie Luke en Naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ben je moe?" vroeg ik. "Je mag best gaan slapen, hoor!" glimlachte ik en bleef met mijn vingers figuurtjes tekenen op zijn borstkas.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alainn schreef:
    Dexter Levi Loover
    Ach ja verdoving, typisch. Blij dat ik die antiverdovingspuit had gevonden op mijn tour. Maar die pokerface, krijg je er niet af.
    "Die pokerface is een teken van zwakte," zeg ik nog voor ik 'verdoofd' word. Zo naïef. En die dingen met verdoving zijn zooo slecht voor je lichaam. Ik voel hoe ik word opgetilt en ergens neergelegd. Die truc met de cameras was wel grappig. Alsof ik dom ben. Als ikk kon zou ik snuiven, groentje.


    Marcell/Man
    "Valt mee" Zeg ik emotieloos, waarna ik mijn Collega's de kamer al binnen hoor lopen. Ik zeg een paar korte woorden tegen ze, waarna we de jongen aan zijn armen meesleuren over de grond en richting de cellen brengen waar ik Leslie zo bang heb gekregen. Hij is een vechtersbaas, in staat iemand te vermoorden. Het enige waarom hij hier zit is zijn talent voor dans, ook al probeert hij er misbruik van te maken. En daar moeten wij een stokje voor steken. Dus gooien we hem in een eenzame cel waar hij helemaal niks kan, verdoven hem als hij te boos wordt en laten hem dansen om zijn energie kwijt te kunnen, gebruik te maken van zijn talent. Hem te laten doen waarom hij hier is en verder geen last te zijn. Hoe we moeten handelen. "Doe gewoon waarvoor je gekomen bent" Zeg ik tegen hem, waarna we de deur dicht knallen en weer weg lopen. Allemaal weer aan ons werk, zonder ook maar één woord gesproken te hebben. Nouja, iedereen gaat aan het werk, behalve ik. Ik loop naar mijn privéruimte en probeer te onderzoeken hoe erg ik gewond ben geraakt door alle trappen en stoten die ik vandaag gehad heb. De dag loopt namelijk alweer bijna ten einde, en ik moet straks kunnen zeggen hoe erg ik er aan toe ben..

    [Nu zit Dexter wel vereenzaamd en kan je hem bijna niet meer spelen.. Want daar kan hij echt met geen mogelijkheid uitkomen. Zelfs een legerbaas niet. Sorry.. Maar hij is lastig xp.
    Ik gaaa!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna er een kleine glimlach om mijn lippen speelt. "Pero usted ya lo sabía" Mijn duim gaat zachtjes op en neer over een bekend stukje van haar huid, maar ik geef er niks om dat het hetzelfde plekje is. Het is fijn om haar zo toch lichtjes aan te kunnen raken. En het doet me terugdenken aan het moment ná onze eerste kus.. We zaten samen op het dakje, keken uit naar de kleine lampjes, de lichtjes in het donker. Net zoals ongeveer elke dag zaten we zo, maar er was een verschil. We leunden tegen elkaar aan alsof het altijd al zo geweest is, alsof we elkaar al lang geleden de liefde verklaard hebben. Maar dat was niet zo. Het was nog maar vijf minuten geleden geweest dat we elkaar lieten merken dat we van elkaar houden.. Hoewel er genoeg mensen zijn die het er niet meer eens zouden zijn. Waarvan mijn ouders het ergst.. Maar het kon me absoluut niet schelen. Eleadora wist niet dat ik hier problemen mee zou krijgen, dat dit in mijn hoofd speelde.. En dat hoefde ook niet. Ik kan het nog wel een tijdje geheim houden, ik zal enkel wat meer weg kunnen zijn.. En dat doet er niet toe. Zolang we niet gezien worden is er niks of niemand die me in de problemen kan krijgen, behalve ikzelf.. Dus problemen komen er niet. En anders maar wel. Ik moet nu gewoon genieten van het moment.. Van het feit dat we tegen elkaar aan kunnen leunen, dat Eleadoras lichaam heel anders lijkt als wanneer we elkaar aanraken bij de dans, het feit dat Eleadora ook van mij houdt en dat ik mijn gevoelens ontward heb, van het feit dat we hier samen zitten en gelukkig zijn.. Dat we alles aan onze laars lappen, -bij wijze van, we hebben niet eens allebei laarzen- dat we tegen alles in gaan omdat we van elkaar houden.. Dat er een warm gevoel door me heen stroomt.. Ik leg mijn hoofd zachtjes op de hare, met mijn arm om haar heen, en strijk zachtjes met mijn duim over een stukje van haar huid, terwijl we als één persoon naar het donker kijken. "Te amo" Fluisteren mijn lippen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {btw: dat van Dexter klinkt eigenlijk best onmogelijk...
    1: als hij echt en spion is dan gaat hij dat toch niet meteen verklappen
    2: hij kan misschien wel veel, maar Marcell ook, dus hem zo meteen op de grond werpen en zo...
    3: het is allemaal we heel toevallig soms

    dus: ik wil je niet kwetsen of niet zitten zagen, maar het klinkt me allemaal echt een beetje overdreven in de oren. Ik vind het geen probleem als hij een soort van ninja/spion is, maar niet té, snap je?
    xD ik voel me best opdringerig nu ;)

    sorry}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zoiets heb ik eerlijk gezegd ook.. Die riemen zijn ondoordringbaar en zitten goed vast. De andere dansers willen ook graag los, maar zij kunnen het niet. Ondanks dat Dexter dan wel technieken weet, kan hij de riemen never nooit zomaar los krijgen, laat staan de kasten openen waar beveiliging op zit. En daarbij lijkt Marcell misschien wel zwak, maar hij heeft net zo goed als de Collega's trainingen gehad en weet net zo goed als hen hoe je iemand volledig uitschakelt.. Ook al is hij meestal wel zo goedaardig om dat niet te doen en verdovingsmiddelen te gebruiken. Hij kan het wel en in zo'n situatie zou hij het eigenlijk nog doen ook.. Dus ik vind het ook allemaal bizar onlogisch XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie
    Ik huil nog een tijdje door maar het wordt steeds minder omdat ik steeds vermoeider en uitgeputter wordt. En uiteindelijk huil ik mezelf in slaap in Josh' armen. De sporen van de verse tranen staan nog op mijn wangen.



    Joshua Gayle
    Als ik haar na een lnge tijd nog steeds stevig in mijn armen heb merk ik dat haar ademhaling langzamer word en ze in slaap valt en ga even met mijn duim langs haar wang en veeg de opgedroogde tranen weg en druk weer een kus op haar kruin en sta dan op en loop de danszaal uit met Leslie in mijn armen opweg naar de slaapzaal, al snel ben ik er en leg Leslie op mijn bed neer en ga er dan zelf naast liggen en leg haar tegen me aan en sla de deken over ons heen. Ik moest haar gewoon in mijn armen houden, haar beschermen, haar steunen, ze zag er nu zo breekbaar uit. Ik druk een kus op haar voorhoofd en sla mijn armen nog wat strakker om haar heen en zorg dat ze comfortabel tegen me aanligt en leg dan mijn hoofd in het kussen en staar naar het plafon. Mijn shirt was nog steeds wat nat van Leslie's tranen, maar dat kon me nu niks schelen, ze sliep nu en lag veilig in mijn armen en dat was nu het belangrijkste.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik grinnik ook even en knik dan en laat mijn hand van zijn borstkas glijden en sta dan op van zijn schoot en zet de douche uit en wring mijn lange haren uit en sla dan een handdoek om mijn naakte lichaam heen.

    Alainn schreef:
    Luke Ian O'Shea
    Ze zegt dat ze mee gaat, dus moet ik het wel vannacht doen. ik heb geen zin dat zij ook betrapt wordt.


    [Alstu Deems!
    Ik ga nu echt!
    X]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:25 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dank je! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik vind Joshie zoooooo lief asdfghjkl :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Hij blijft stil, wat me niet bevalt. 'Nou accepteer je dat of niet?' Zo ie zo niet. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Je doet geen gekke dingen, dat heb je me beloofd.' Ik kijk hem aan en zucht. Dan sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik blijf rustig liggen en druk een kus in zijn hals. 'Geen gekke dingen,' mompel ik. Ik bijt op mijn lip en wacht op een antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {uhuh, het is op zich wel een leuk idee, maar het gaat iets te ver denk ik...
    sorry ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Josh kan wel lief zijn. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp