• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik reageer zo Naoom :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm bored... :'(]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jeeeeemzzzzzz je bent er weg, ik dacht al dat je me verlaten had, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben een super held en precies op tijd :Y) zal ik les wee wakker laten worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Of met andere woorden, ik moet het bedenken omdat jij niets weet :P]

    Leslie Day
    Ik word na een hele tijd wakker. Ik heb het heerlijk warm en als ik langzaam met mijn ogen knipper zie ik Josh. Hoe kom ik hier? Geen idee. Hij heeft me stevig in zijn armen, ik lig comfortabel. Ik heb hoofdpijn. Van wat? Dan weet ik het weer. Van al het huilen. Ik herinner me alles weer. Ik heb alles verteld aan Josh. Shit. Ik ben zwak geweest. Echt zwak. Ik heb me laten meeslepen.. Maar Josh was er voor me. En is bij me gebleven. Waarschijnlijk zal hij me nu wel als een zielig ding zien. Ik vraag me af of ik nog rode ogen heb. Ik weet het allemaal niet. Ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je kan doen dat ze droomt of natuurlijk dat ze wakker wordt of zoiets! :Y) wel een leuke droom dan alsjeblieft. :x]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu ben ik te laat, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat noemen ze nou ook wel traag Naoomboom :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar ben op mijn mobiel.... :'(]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ook, al weken :Y) dus ik vind het een slecht excuus :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er toch maar weer :Y)
    Eleadora is ook lief.. Alleen zijn zij en Julio nogal lonely :'D]

    Julio Martinéz
    "Dan is het goed.." Fluister ik, terugvallend op het Nederlands. Hoewel ik Spaans vloeiend spreek en het absoluut mijn moedertaal is, de taal die ik ook het liefst spreek, praat ik toch soms Nederlands - dat moet ik zóveel hier.. Daarom is het juist fijn om Spaans met Eleadora te kunnen praten. Maar daardoor spreek ik soms toch een Nederlandse zin tussendoor. Eleadora maakt meer bij me los als ze weet, en veel meer als ik haar laat merken. De zachte kus op mijn lippen voel ik nog, de subtiele aanraking van mijn arm heeft warmte achter gelaten, haar woorden staan in mijn geheugen gegrift... Te amo también.. Het laat me genieten van een sterke warme stroming, diep van binnen. Daarom duurt het ook even voor de rest van haar woorden tot me doordringt. Voor ik doorheb dat het wel heel erg lijkt alsof ze gedachten kan lezen.. Maar gelukkig besef ik me al vrij snel dat ze het gewoon over het feit heeft dat rijk/middel en arm niet graag met elkaar gezien worden. Arm wel met rijk/middel, maar andersom meestal niet. "Yo también.. Pero no en público no significa no.." Een glimlachje speelt om mijn lippen en ik verplaats mijn hand zacht naar haar schouder, waar ik zacht, afwezig, op en neer ga met mijn duim. Af en toe met een lokje van haar haar speel.. Het lijkt allemaal al zo gewoon. "Paso la mayoría de mis días en los distritos de los más pobres" Daarmee bedoel ik dus dat we gewoon kunnen blijven doen wat we altijd doen.. Ik kan gewoon komen om dansjes in elkaar te zetten met armeren, om te dansen met Eleadora, en.. Nu misschien meer. Maar ik doe alleen waar zij klaar voor is.. Dat we nu van elkáár blijken te houden betekent niet dat we elkaar niet meer kunnen zien omdat het toevallig verafschuwd wordt. Met dat soort dingen ben ik dagelijks bezig.. "O ¿desea volver a la fiesta?" Zeg ik zacht. Dat kan natuurlijk ook.. Dat ze nu weg wil. Al lijkt dat me, na haar woorden van net, vrij onlogisch.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [*Zucht* hopeloos….……]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weet je dat ik de moed heb opgegeven om de stukken van Eleadora en Julio te lezen omdat ze telkens zo lang waren XD ik kon het niet meer aan; raakte toen achter en BAM. Ik weet niets meer over ze XD waar zijn ze nu eigenlijk?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ga je nog reageren met Josh? :P laat hem gewoon wakker worden ofzo ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.