• Hoi allemaal!
    Ik heb drie abonomenten waarvan twee veel te weinig updaten, dus wil ik weer wat story's aan mijn lijst toevoegen.
    Ik heb The Devils Handbag al een keer op zo'n reactie gehad, maar dat is niet echt wat voor mij, dus deze hoef ik aub niet meer.

    Wat kun je me sturen?
    ~Soms 1D, maar alleen als het verhaal echt goed is, je kunt het dus plaatsen maar ik ga niet beloven het te lezen.
    ~Onbekende Personen: Vooral OP's spreken mij heel erg aan, maar niet van die verhalen over zogenoemde 'Hoerenhuizen' of Verhalen die echt gebeurd zijn met jou. Dit laatste niet omdat dit niet altijd even goed geschreven is, en ik het ook niet zo leuk vind.
    ~Fantasie: Verhalen als Harry Potter en Twilight kan ik soms leuk vinden, vooral als het OP's zijn, ik lees echter geen Draco Malfoy verhalen, en ook geen Edward Cullen verhalen, omdat ik deze achterhaald vind.
    ~Horror en Thriller: Ik vind dit erg gaaf (Vooral in OP, maar Fanfic. mag ook), Maar alleen als het zo geschreven is dat ik het voor me kan zien, verhalen als de man met het verenmasker spreken mij vooral erg aan, of als je op films wil doelen bijv. The Uninvited en Paranormal Activity (It heb ik nooit gezien, maar het boek heb ik gelezen en ook dit soort verhalen spreken mij aan).
    ~Romantiek: Vooral Romantiek lees ik veel, zowel Fanfic. als OP, maar ik lees geen achterhaalde verhalen als Bijv. Harry Styles die verliefd word op een Fan. In het begin was het wel leuk maar na een tijdje benm je daar wel klaar mee.
    ~Drama: Alleen als het echt goed geschreven is.
    ~Niet al deze dingen hoeven in een verhaal te zitten, ook in apparte verhalen lees ik het.

    Als je verder nog wil weten wat ik lees, bekijk dan is de kleuren en plaatjes van mijn profiel, want dat weerspiegelt mijn smaak ook wel.

    IK LEES ABSOLUUT GEEN:
    ~Zangers/zangeressen die verliefd worden op een Fan.
    ~Tom of Bil kaulitz (of hoe je dat ook schrijft), of iets van Tokio hotel, wat dan ook ik lees het niet.
    ~Slecht geschreven verhalen. Je kan ze plaatsen als je denkt dat het me aanspreekt (ik heb wel is een verhaal gelezen dat ik heel ooi vond ookal was het bar geschreven, en zelf schrijf ik ook niet zo goed), maar ik lees het dan niet altijd.
    ~Hunger Games of verhalen die hier op lijken lees ik niet.
    ~Derest kun je plaatsen maar ik weet niet zeker of ik het lees.

    Edit: plzz reageer, ik heb leesvoer nodig.... ik ben verveeld!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:45 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Skyscraper || Nouis, van Seconds

    Het is niet van mij^^


    -

    Prologue schreef:
    Hee,

    ik ben hier nieuw dus ik zoek nog lezers :)
    Mijn eerste verhaal is een avontuur.

    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/
    als de link het niet doet vind je hem op mijn profiel


    Nu met werkende link:
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    En ik heb nu ook een HPfanfic

    http://www.quizlet.nl/stories/98152/gezworen-vijanden---hpfanfic/

    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Love Taught Me To Lie || Harry Styles
    Genre's : Misdaad , Drama en Romantiek.



    Home Is Were The Heart Is || Zayn Malik
    Genre's : Drama , Romantiek en Fanfiction.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Faye Hawn is in 2010 net zoals 1D derde geworden bij x-factor. Zij deed mee in Nederland. Na een tour door Nederland is ze gaan werken aan haar album. Haar single en album zijn uit, ze heeft een officiele vakantie van haar management gekregen om bij te komen en om leuke dingen te doen.


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesprekken in het Nederlands
    - Gesprekken in het Engels met Engelse mensen
    - Bedacht en geschreven door Oczy





    Een fantasy wereld, waar elven en demonen wonen. Maar niet in vrede, de demonen vallen iedere nacht aan. Wat nou als je verliefd wordt op de vijand?!


    Physics is awesome


    Tadaa
    Mijn nieuwe story, met onbekende personen en horror/thriller.
    Ben er net mee begonnen, maar ik plan wel vaak te updaten.
    Niet your average lovestory, dat een meisje haar hart gebroken is en dan komt ze een jongen tegen die het allemaal weer goed maakt, yadayada
    Meer in de richting van de ontvoering van kinderen met een horror randje eraan:Y)


    From these ashes, I will rise

    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    Beschrijving staat bij story :3
    Gerne: Drama, Fantasy, Romantiek
    Hoofdstuk: 25 (nog in ontwikkeling)
    Nederlands geschreven


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise


    En er hing een mes aan mijn riem. Het gewicht was geruststellend, en de dunne, leren schede bewoog zachtjes terwijl ik liep.
    Waarheen liep ik? Ik wist het niet. Weg van mijn verleden, van de wereld die ik kende - en hartgrondig haatte.


    De story


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    het is harry potter..?
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Hee. Je kan op mijn profiel kijken. 2 over one Direction en 1 onbekende personen x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    She’s not who she really is ~ One Direction


    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.


    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side



    Don't find love, let love find you. <3

    http://www.quizlet.nl/stories/98924/k-i-t-z-a-n/
    In een van de meest welvarende steden van Narbië groeit Paia op in de hel. Het werkkamp waarin ze vanaf haar zevende woont, heeft de inwonende kinderen niet alleen fysiek maar ook mentaal uitgeput. Terwijl ze zich staande probeert te houden in een wereld waarin zelfs haar naam verzonnen is, komt Paia achter schokkende geheimen. Geheimen die haar zeer kwetsbaar maken...
    En dan ontsnapt Kitzan.

    K i t z a n is niet zoals de meeste andere verhalen op Quizlet. In dit fantasydrama gaan emoties, spanning en realisme hand in hand. Lees de story en maak kennis met Paia, terwijl ze vele avonturen beleeft in de wereld van Narbië. Maar pas op! Kitzan houdt je in haar greep...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:54 ]

    Life isn't easy - Carlisle Cullen

    Ik vind het eens leuk om de geschiedenis van de cullens op te schrijven. Ik probeer elke dag te posten. Tot nu toe is dat nog altijd gelukt! Sorry, ik weet niet hoe ik werkende links moet plaatsen, dus kijk op mijn profiel! Ik ben ook co-auteur van een twilightverhaal (zie je ook op mijn profiel)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:58 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore