• Hoi allemaal!
    Ik heb drie abonomenten waarvan twee veel te weinig updaten, dus wil ik weer wat story's aan mijn lijst toevoegen.
    Ik heb The Devils Handbag al een keer op zo'n reactie gehad, maar dat is niet echt wat voor mij, dus deze hoef ik aub niet meer.

    Wat kun je me sturen?
    ~Soms 1D, maar alleen als het verhaal echt goed is, je kunt het dus plaatsen maar ik ga niet beloven het te lezen.
    ~Onbekende Personen: Vooral OP's spreken mij heel erg aan, maar niet van die verhalen over zogenoemde 'Hoerenhuizen' of Verhalen die echt gebeurd zijn met jou. Dit laatste niet omdat dit niet altijd even goed geschreven is, en ik het ook niet zo leuk vind.
    ~Fantasie: Verhalen als Harry Potter en Twilight kan ik soms leuk vinden, vooral als het OP's zijn, ik lees echter geen Draco Malfoy verhalen, en ook geen Edward Cullen verhalen, omdat ik deze achterhaald vind.
    ~Horror en Thriller: Ik vind dit erg gaaf (Vooral in OP, maar Fanfic. mag ook), Maar alleen als het zo geschreven is dat ik het voor me kan zien, verhalen als de man met het verenmasker spreken mij vooral erg aan, of als je op films wil doelen bijv. The Uninvited en Paranormal Activity (It heb ik nooit gezien, maar het boek heb ik gelezen en ook dit soort verhalen spreken mij aan).
    ~Romantiek: Vooral Romantiek lees ik veel, zowel Fanfic. als OP, maar ik lees geen achterhaalde verhalen als Bijv. Harry Styles die verliefd word op een Fan. In het begin was het wel leuk maar na een tijdje benm je daar wel klaar mee.
    ~Drama: Alleen als het echt goed geschreven is.
    ~Niet al deze dingen hoeven in een verhaal te zitten, ook in apparte verhalen lees ik het.

    Als je verder nog wil weten wat ik lees, bekijk dan is de kleuren en plaatjes van mijn profiel, want dat weerspiegelt mijn smaak ook wel.

    IK LEES ABSOLUUT GEEN:
    ~Zangers/zangeressen die verliefd worden op een Fan.
    ~Tom of Bil kaulitz (of hoe je dat ook schrijft), of iets van Tokio hotel, wat dan ook ik lees het niet.
    ~Slecht geschreven verhalen. Je kan ze plaatsen als je denkt dat het me aanspreekt (ik heb wel is een verhaal gelezen dat ik heel ooi vond ookal was het bar geschreven, en zelf schrijf ik ook niet zo goed), maar ik lees het dan niet altijd.
    ~Hunger Games of verhalen die hier op lijken lees ik niet.
    ~Derest kun je plaatsen maar ik weet niet zeker of ik het lees.

    Edit: plzz reageer, ik heb leesvoer nodig.... ik ben verveeld!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:45 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.





    Felice woont haar hele leven al in een weeshuis in Italië. Op een dag krijgt ze een brief van iemand die een familie lid blijkt te zijn.
    samen met haar vriendin Bo gaat ze op werledreis om achter de brieven aan te gaan..

    ''Luca, ik ben niet de heel wereld rondgerezen om een van jouw en je vaders leugens te horen, ik wil weten
    wie mijn ouders zijn, wat dit allemaal te betekenen heeft en waarom jij ons bent gevolgt! Ik wil antwoorden op
    deze vragen die ik mezelf al mijn hele leven heb gesteld!''


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    I'm into you.

    "Ik wist sommige dingen gewoon. Net als dat ik wist dat Louis op me zou staan te wachten, om 01:05 uur vannacht, bij de achteringang van het hotel waar hij verbleef."


    "Ik was degene die aanbeden diende te worden, niet hij. Hij mocht nog even daar staan bibberen in de kou."



    ~Titel is aanklikbaar
    ~Een Louis Tomlinson Story
    ~Het verhaal van een jongen die alles wil doen voor een meisje, zelfs als dat betekent dat hij alles op het spel moet zetten. Zelfs zijn leven
    ~She's crazy, he's in love.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking



    We missed you • Cher Lloyd ft. One Direction

    'Is dat...' Vroeg ik eigenwijs.
    'Nee... Of wel?' Fronste Zayn.
    'Ja, dat is...' Fluisterde ik.
    'Cher!' Riepen ik en Zayn tegelijk.
    Het meisje draaide zich om en lachte.
    Cher Lloyd, het meisje wie twee jaar geleden ook meedeed aan x-Factor en wie verloor, maar toch net zoals ons een contract kreeg en op tour ging.




    All I want for christmas || Justin Drew Bieber

    I don't want a lot for Christmas
    There's just one thing I need
    I don't care about the presents
    Underneath the Christmas tree

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Every Lesson forms a new scar. [Taylor Swift & Harry Styles]
    http://www.quizlet.nl/stories/103144/every-lesson-forms-a-new-scar-taylor-swift-amp-harry-styles/

    I Found You In My Darkest Hour - Ft. The Wanted
    http://www.quizlet.nl/stories/103088/i-found-you-in-my-darkest-hour--ft-the-wanted/

    Ze zijn beide nog vollop in ontwikkeling,ik probeer zo vaak te schrijven als ik kan.

    No way back || Fred Weasley

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    Wild ones ft. George Weasley
    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.


    `Please don't tell Draco.´


    The pen is the tongue of the mind

    Donderslag bij heldere hemel || Harry Styles


    Up in my head I'm your boyfriend,
    but a girlfriend you've already got...


    # One Direction exists
    # spoken and written in Dutch
    # Starts at: 12-12-'12
    # Written by Novembre


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/71312/a-life-saver--harry-styles/

    Ik gilde. Een man pakte me arm en wat hij wilde doen.. Ik wil er niet eens aan denken. Hij redde mijn leven.. Een jongen met krullend haar en ogen waarvan je smelt. Ik heb altijd geprobeerd uit te zoeken wie het was, tot nu toe ben ik bij niets uitgekomen.. Wie vond het waard mijn leven te redden?..

    @TragicMagic Productions


    Ik heb abo's enzo maar hiervoor had ik m tijdelijk gepauzeert dus er zijn altijd mensen die niet trouw lezen xD dus ik zoek nieuwe lezers want hij is vandaag weer in ontwikkeling gegaan en heb vandaag ook een hoofdstuk geschreven.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    http://www.quizlet.nl/stories/102444/count-harry-styles/ Take a look for yourself ;-)

    -xx


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Ik heb een Glee story


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I can't love you- Harry Edward Styles

    Ik hoop dat je hem gaat lezen, het verhaal is nu 34 hoofdstukken, ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, maar dat lukt niet altijd x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik heb een OP:





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know




    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    Ik hoop dat je wilt kijkenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al meer dan 70 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Onbekende personen ^^





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wil binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen met zijn stem, maar niet alles zit hem mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de bezoekjes aan de dokter en de plotselinge stemwegvallingen? Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?

    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen


    31-12-12 De dag dat het allemaal veranderde
    De eerste keer was hoe het moest zijn.
    We hadden het beide gepland, maar niet verwacht.







    Twee lichamen die samen smelten
    De nagels die in je rug krassen
    Tedere lippen in je nek
    Het heeft nog geen maand geduurd..
    Ik was verslaafd aan sex.






    •One Direction bestaat niet
    •Harry Styles
    •Fictie
    •ABN
    •Ik waarschuw niet, neem een abo
    •16+

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Ik hoop dat je een kijkje neemt (:
    Hij wordt spannend, dat is de bedoeling haha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne