• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Feline schreef:
    Meiden, waarom vinden jullie jongens als Niall Horan knap?! Ik snap dat namelijk niet ;o

    Omdat Niall een schatje is en goed kan zingen. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Omdat Niall een schatje is en goed kan zingen. (:

    Nee en nee (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Omdat Niall een schatje is en goed kan zingen. (:


    Lol, ik vind dat absoluut niet, maar ja :'D


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik mag dan wel geen jongen zijn, maar ik stel wel vragen over meiden. Telt dat ook?

    Nee ;a


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Feline schreef:
    (...)

    Lol, ik vind dat absoluut niet, maar ja :'D

    Omdat hij niet perfect is en ik niet van perfecte mensen hou? Beter antwoord?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Nee ;a

    Pssh. Waarom niet? Ik ben hartstikke mannelijk voor een meisje. *plakt snor op*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Omdat hij niet perfect is en ik niet van perfecte mensen hou? Beter antwoord?


    Maybe ^^


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Pssh. Waarom niet? Ik ben hartstikke mannelijk voor een meisje. *plakt snor op*

    Sorry, zei ik net nee? Ik bedoelde natuurlijk: 'ja!'


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Waarom hebben jongens geen vragen over meiden?
    Omdat ik niks te vragen heb


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Feline schreef:
    (...)

    Maybe ^^

    En ik hou van jongens die muzikaal zijn! (: Maar er zijn wel mensen in mijn leefomgeving die ik leuker/knapper vind dan de boys van One Direction.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Omdat hij niet perfect is en ik niet van perfecte mensen hou? Beter antwoord?


    Meh, ik denk dat hij door heel veel meisjes wel als perfect word gezien. Waar ik het persoonlijk ook weer niet mee eens ben, maar dit verschilt per persoon. De een valt op stoere jochies, de andere op iets anders. Maar bij veel (en ook bij mij) is het denk ik ook zo dat je op een dag iemand ontmoet en denkt, "ik val op jou". En dan niet per se door alleen het uiterlijk.


    You are beautiful, you are love.

    Sandrachips schreef:
    (...)Omdat ik niks te vragen heb

    Nou ;a


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Omdat hij niet perfect is en ik niet van perfecte mensen hou? Beter antwoord?
    Nog een reden waarom je mij moet kiezen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nog een reden waarom je mij moet kiezen!

    Ik heb jou al gekozen! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Meh, ik denk dat hij door heel veel meisjes wel als perfect word gezien. Waar ik het persoonlijk ook weer niet mee eens ben, maar dit verschilt per persoon. De een valt op stoere jochies, de andere op iets anders. Maar bij veel (en ook bij mij) is het denk ik ook zo dat je op een dag iemand ontmoet en denkt, "ik val op jou". En dan niet per se door alleen het uiterlijk.

    Maar ik vind Niall echt wel een schatje, maar het is niet zo dat ik hopeloos ben. Ik zal hem nooit krijgen. Daarvoor lopen er veel te leuke jongens in mijn eigen omgeving rond! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.