• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Cocon schreef:
    (...)
    Hij weet dus blijkbaar wel waarom hij jou leuk zal vinden. Hij ziet iets wat jij niet ziet. Lol, wijze woorden van a lá me. (cat)

    Haha, inderdaad! (:

    uhm, next question. Hoe kan ik er voor zorgen dat een jongen niet te snel doorheeft dat ik hem leuk vind?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad! (:

    uhm, next question. Hoe kan ik er voor zorgen dat een jongen niet te snel doorheeft dat ik hem leuk vind?


    Hem in zijn gezicht slaan, iedere kans die je hebt, Gegarandeerd dat ie het nooit zal ontdekken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hem in zijn gezicht slaan, iedere kans die je hebt, Gegarandeerd dat ie het nooit zal ontdekken :Y)

    ohmygosh, dat ga ik doen (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    ohmygosh, dat ga ik doen (:


    maar tegenvraag dan: Waarom mag hij er niet te snel achterkomen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    maar tegenvraag dan: Waarom mag hij er niet te snel achterkomen?

    Omdat ik jongens altijd al leuk vind als ik ze nog maar net ken en dat vinden jongens vreemd, blijkbaar.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad! (:

    uhm, next question. Hoe kan ik er voor zorgen dat een jongen niet te snel doorheeft dat ik hem leuk vind?

    Gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik net zei over hoe jongens laten zien dat ze meisjes leuk vinden xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik net zei over hoe jongens laten zien dat ze meisjes leuk vinden xd

    Slim. :Y)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Waarom negeren jongens meiden soms voor een langere tijd? 8D Ik snap er eerlijk waar niets van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    Waarom negeren jongens meiden soms voor een langere tijd? 8D Ik snap er eerlijk waar niets van.
    Door een reden? Anders snap ik niet waarom wij meisjes zouden moeten negeren


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Door een reden? Anders snap ik niet waarom wij meisjes zouden moeten negeren

    Inderdaad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom hebben jongens geen vragen over meiden?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Waarom hebben jongens geen vragen over meiden?

    Omdat ik een vriendin heb :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meiden, waarom vinden jullie jongens als Niall Horan knap?! Ik snap dat namelijk niet ;o


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    (...)
    Omdat ik een vriendin heb :Y)

    Ik wist dat je dat ging zeggen [a]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Waarom hebben jongens geen vragen over meiden?

    Ik mag dan wel geen jongen zijn, maar ik stel wel vragen over meiden. Telt dat ook?

    OT; ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als Feline. :'D

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 15:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.