• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    (...)maar waarom zouden we ze dan moeten tonen? Alleen omdat meisjes dat fijn vinden? Wat boeit het anderen nou wat ik voel? :Y)


    Het boeit waarschijnlijk meer mensen dan je zelf denkt. :Y) Zolang je jezelf maar probeert te laten zien, en niet een of ander stoer masker.


    You are beautiful, you are love.

    Uchiha schreef:
    (...)
    *Mind shattered to pieces*
    Wait wut. You're a guy. All this time... lol ik dacht dat je een meisje was :D
    WAAROM. DENKT. IEDEREEN. DAT. (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)WAAROM. DENKT. IEDEREEN. DAT. (cat)

    Het komt door Sandra :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Omnivium schreef:
    (...)

    Het boeit waarschijnlijk meer mensen dan je zelf denkt. :Y) Zolang je jezelf maar probeert te laten zien, en niet een of ander stoer masker.
    Ik ben mezelf, maar laat mn gevoelens niet zien. Wij willen altijd stoer doen en zo, en als je je gevoelens daarbij laat zien, dat past gewoon niet in het hele stoer-zijn-plaatje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Uchiha schreef:
    (...)
    Het komt door Sandra :$
    Hmm, laatste keer dus dat ik mn naam op die van Sandra afstel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jongens denken over het algemeen dat gevoelens tonen een 'zwakte' is en iets voor meisjes. Ze zijn het sterkere geslacht - ahum :'D - en vrezen als 'minder' beschouwt te worden als ze hun gevoelens tonen. Ik denk ook dat het zo in de samenleving zit gewreven, waardoor de meesten een taboe leggen op het uiten van gevoelens - voor mannen toch.
    Ik moet bij mijn vriend er ook altijd uit sleuren als er iets is, hij geeft daarvoor de verklaring dat hij er voor mij moet zijn en mij moet steunen en niet andersom.
    Natuurlijk gaan we inmiddels wel met onze tijd mee en wordt het ideaal beeld wel wat aangepast. Dat het toch niet zo erg is als een jongen zijn gevoelens uit en dat het ook zeker geen tonen van 'zwakte' is.

    En betreft lang of kort haar... Tja in mijn geval is mijn haar me echt heilig. Niet omdat het een trend is of dat het in is. Mij interesseert dat nu echt geen reet. Kort haar staat me gewoon niet en ik voel me ook niet mezelf - ik heb het enkele keren toch geprobeerd - Lang haar voor mij, gewoon omdat ik zoveel beter in m'n vel zit. Wat ik dan wel weer vreselijk vind bij mezelf, is dat het stijl is, dus ik draai er altijd een lichte krul in gewoon omdat ikzelf dat mooier vind - misschien ook een tikje vrouwelijker nog ^_^
    Korte kapsels vind ik ook echt wel leuk, vooral die extreme coups enzo, maar zelf zal ik het niet doen, gewoon omdat ik dus veel liever lang haar heb. Bij anderen vind ik het dan wel weer onwijs tof.

    Ik denk dat het bij de meesten ook wel weer met het ideaal beeld te maken heeft, waardoor lang haar veelal wordt toegewezen aan vrouwen omdat dat vrouwelijker is. Net zoals werken in de bouw, dat dat alleen voor mannen is of verpleegster enkel voor vrouwen.

    En ik heb geen idee wat ik op het moment zou willen weten over jongens (of meisjes) dus ik laat die vraag voor de volgende die post :3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:23 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Uchiha schreef:
    (...)
    *Mind shattered to pieces*
    Wait wut. You're a guy. All this time... lol ik dacht dat je een meisje was :D

    This comment made me laugh, like seriously. Rofl. :Y)
    Elke keer die droge commenten van jou, gehehehe.


    Other question: Wat doen jongens meestal als ze een meisje leuk vinden? (liefst antwoord van een jongen).


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Other question: Wat doen jongens meestal als ze een meisje leuk vinden? (liefst antwoord van een jongen).

    Deze vraag kan ik niet echt beantwoorden, maar ik zal vertellen hoe ik het zou doen, tenminste, hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben.

    Als eerste zou ik erg veel met de persoon willen omgaan en dat betekent dat ik dus vaak in de buurt van die persoon ben. Veel kijken/staren naar de persoon is ook niet raar, gewoon omdat het leuk is om naar die persoon te kijken. Verder zou ik erg veel glimlachen, dat zal dan vast en zeker een idiote glimlach zijn. Verder zou ik zo onopvallend mogelijk aan de persoon willen zitten, dus "omvallen" of dat ik tijdens het omdraaien met mijn hand tegen haar aankom. Dat soort dingen. Maar ik gok dat het belangrijkste teken wel is dat ik veel zou willen afspreken.

    Hopelijk heb je hier wat aan. Ik heb dit allemaal niet hoeven te doen, want Nikki was helemaal into me. Dus geen idee of ik het precies zo zou doen, waarschijnlijk niet omdat ik daar gewoon veel te zenuwachtig/onzeker voor zou zijn geweest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Deze vraag kan ik niet echt beantwoorden, maar ik zal vertellen hoe ik het zou doen, tenminste, hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben.

    Als eerste zou ik erg veel met de persoon willen omgaan en dat betekent dat ik dus vaak in de buurt van die persoon ben. Veel kijken/staren naar de persoon is ook niet raar, gewoon omdat het leuk is om naar die persoon te kijken. Verder zou ik erg veel glimlachen, dat zal dan vast en zeker een idiote glimlach zijn. Verder zou ik zo onopvallend mogelijk aan de persoon willen zitten, dus "omvallen" of dat ik tijdens het omdraaien met mijn hand tegen haar aankom. Dat soort dingen. Maar ik gok dat het belangrijkste teken wel is dat ik veel zou willen afspreken.

    Hopelijk heb je hier wat aan. Ik heb dit allemaal niet hoeven te doen, want Nikki was helemaal into me. Dus geen idee of ik het precies zo zou doen, waarschijnlijk niet omdat ik daar gewoon veel te zenuwachtig/onzeker voor zou zijn geweest.

    Oké, ik moet namelijk even honderd procent zeker weten of die jongen me nu wel of niet leuk vind... (: Het is me al opgevallen dat hij steeds zijn vriend aanstoot en dat die dan naar mij kijkt... xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Oké, ik moet namelijk even honderd procent zeker weten of die jongen me nu wel of niet leuk vind... (: Het is me al opgevallen dat hij steeds zijn vriend aanstoot en dat die dan naar mij kijkt... xd

    Ja, dat is een duidelijk teken in mijn ogen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja, dat is een duidelijk teken in mijn ogen (cat)

    Oké, dankjewel. Waarom ben jij zo goed in het helpen van mensen? (:

    Ik hou hen altijd vanuit mijn ooghoeken in de gaten en dan moet zijn vriend volgensmij voor hem kijken of ik naar hem kijk. Oké, vreemde zin... :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Oké, dankjewel. Waarom ben jij zo goed in het helpen van mensen? (:

    Ik hou hen altijd vanuit mijn ooghoeken in de gaten en dan moet zijn vriend volgensmij voor hem kijken of ik naar hem kijk. Oké, vreemde zin... :3

    Hahaha. Ik snap de zin en dat klinkt best verdacht (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik snap de zin en dat klinkt best verdacht (cat)

    Ik vind het dus ook verdacht, maar ik snap eigenlijk niet waarom hij me leuk zou vinden. xd Maar ik denk toch altijd negatief over mezelf..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Ik vind het dus ook verdacht, maar ik snap eigenlijk niet waarom hij me leuk zou vinden. xd Maar ik denk toch altijd negatief over mezelf..

    Hij weet dus blijkbaar wel waarom hij jou leuk zal vinden. Hij ziet iets wat jij niet ziet. Lol, wijze woorden van a lá me. (cat)