• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Deze vraag kan ik niet echt beantwoorden, maar ik zal vertellen hoe ik het zou doen, tenminste, hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben.

    Als eerste zou ik erg veel met de persoon willen omgaan en dat betekent dat ik dus vaak in de buurt van die persoon ben. Veel kijken/staren naar de persoon is ook niet raar, gewoon omdat het leuk is om naar die persoon te kijken. Verder zou ik erg veel glimlachen, dat zal dan vast en zeker een idiote glimlach zijn. Verder zou ik zo onopvallend mogelijk aan de persoon willen zitten, dus "omvallen" of dat ik tijdens het omdraaien met mijn hand tegen haar aankom. Dat soort dingen. Maar ik gok dat het belangrijkste teken wel is dat ik veel zou willen afspreken.

    Hopelijk heb je hier wat aan. Ik heb dit allemaal niet hoeven te doen, want Nikki was helemaal into me. Dus geen idee of ik het precies zo zou doen, waarschijnlijk niet omdat ik daar gewoon veel te zenuwachtig/onzeker voor zou zijn geweest.


    en als hij je aandacht trekt bij onderhand iedere les. gekke bekken trekt, lief doet, glimlacht, je op een bank legt/ gooit omdat je een bijdehante opmerking maakt, naar je staart, het voor je opneemt
    bestaat er een kant dat hij je leuk vind?


    Miep

    Sandrachips schreef:
    (...)Maar daar zit ik niet mee :W


    Kijk en daarom snap ik jongens niet! Het voelt best vervelend aan om telkens erachter te komen dat er iemand naar je staard, kan je dan niet gewoon minder opvallend staren? Of gewoon minder? Ik voel me vaak ongemakkelijk als hij naar me staard


    He like girls how eat carrots!

    Kenickie schreef:
    (...)

    en als hij je aandacht trekt bij onderhand iedere les. gekke bekken trekt, lief doet, glimlacht, je op een bank legt/ gooit omdat je een bijdehante opmerking maakt, naar je staart, het voor je opneemt
    bestaat er een kant dat hij je leuk vind?
    Goh nee joh, hoe kom je daar nou bij? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nog een reden waarom je mij moet kiezen!


    *kuch* er is er hier iemand aan het flirten *kuch*


    Miep

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Kijk en daarom snap ik jongens niet! Het voelt best vervelend aan om telkens erachter te komen dat er iemand naar je staard, kan je dan niet gewoon minder opvallend staren? Of gewoon minder? Ik voel me vaak ongemakkelijk als hij naar me staard
    Staart is met een -t
    Nee, met minder staren voel ik me zo stiekem. Wij gaan gewoon voor alles of niets


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kenickie schreef:
    (...)

    *kuch* er is er hier iemand aan het flirten *kuch*
    Oeeeh, dat wil je niet wetennnn (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Dat zijn gewoon vooroordelen


    OF:
    omdat hij me kent uit de eerste klas en toen nog niet zo'n lekker ding was als ik nu ben x)


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    OF:
    omdat hij me kent uit de eerste klas en toen nog niet zo'n lekker ding was als ik nu ben x)
    Oke genoeg. Stop maar. Nu krijg je een beetje een groot ego (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Oeeeh, dat wil je niet wetennnn (wbw)


    desperate? :')


    Miep

    Waarom willen jongens constant aan je zitten ???


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Sandrachips schreef:
    (...)Oke genoeg. Stop maar. Nu krijg je een beetje een groot ego (joehoe)


    dat was een grapje (cat)


    Miep

    Sandrachips schreef:
    (...)Staart is met een -t
    Nee, met minder staren voel ik me zo stiekem. Wij gaan gewoon voor alles of niets


    Haha omg, natuurlijk is staart met een -t :$ ik ben echt dom

    Oké duidelijk...ik snap jongens nog steeds niet *zucht*


    He like girls how eat carrots!

    Sandrachips schreef:
    (...)Oeeeh, dat wil je niet wetennnn (wbw)

    Jij bent echt gek, wist je dat? (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sexaaay schreef:
    Waarom willen jongens constant aan je zitten ???
    Zo zitten wij in elkaar (cat) hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kenickie schreef:
    (...)

    en als hij je aandacht trekt bij onderhand iedere les. gekke bekken trekt, lief doet, glimlacht, je op een bank legt/ gooit omdat je een bijdehante opmerking maakt, naar je staart, het voor je opneemt
    bestaat er een kant dat hij je leuk vind?

    yes! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.