• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Dat is heel erg... aardig." zeg ik, waarna ik eventjes met mijn ogen rol om mijn eigen uitspraak. Sinds wanneer deed ik zo?! Ik bijt zachtjes op mijn lip als hij vraagt of ik aan sport doe. "Eerlijk? Ja, ik sport. En nee, ik doe niet aan dansen, turnen of paardrijden als je dat soms denkt." zeg ik, waarna ik hem even aankijk om zijn reactie te peilen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is voor mij dus een reden om het nog vaker te zeggen' zeg ik lachend. 'Nee dat kan je inderdaad niet, maar dat hoeft voor mij ook niet.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Lieve Hazza' begint ik, maar sluit als snel mijn mond en haal mijn schouders op. 'Eigenlijk geen idee wat ik wilde zeggen.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Dat geloof ik wel, maar zal zelf toch ook wat moeten doen.' Ik sla mijn armen rond zijn nek, zodra hij me optilt en een rondje draait terwijl hij zijn lippen op de mijne drukt. Een glimlach speelt rond mijn lippen, maar maakt al snel plaats voor schrik als hij zich achterover op bed laat vallen. 'Je moet me echt eens een keer niet zo laten schrikken en trouwens je moet helemaal niets Hazz' zeg ik lachend en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (reageer zo)

    Liam James Payne
    'ow welke sport doe je dan?' vraag ik en kijk haar aan. Ondertussen zijn we bij het het hotel en ik glimlach breed. 'eindelijk!' roep ik en loop snel naar binnen. Ik kijk Sienna aanen wacht op haar antwoord. Ondertussen oe ik mijn capuchon af en haal mijn hand even door mij gelukkig nog droge haar. Ik ging zo echt even droge kleren aan dorn, ik was helemaal doorweekt.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik haat het als iemand doorvraagt. Dit was iets wat ik normaal gesproken niet vertel, maar ik zou hem toch niet meer zien na deze vakantie. Tenminste, dat denk ik.
    "Ik heb zo'n voorgevoel dat je me niet gaat geloven." zeg ik, waarna ik achter Liam aanloop naar binnen en eventjes opgelucht zucht.
    "Voetbal." mompel ik zacht, waarna ik licht bloos en me snel wegdraai. Blozen is zwak, en dat ben ik niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'als jij dat graag vaak wil zeggen' zeg ik en haal mijn schouders op. 'ja dat snap ik ook wel, maar het is toch leuk om te doen' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik kijk hem afwachtend aan als hij begint met Lieve Hazza maar schiet al snel in de lach. 'nouhou, niet leuk' zeg kk met en pruillip en grijns dan weer. 'ik zal het proberen maar ik beloof niks' zeg ik lachend. 'ooh je wil graag dat ik in boxer blijf?' vraaag ik lachend en grijns. 'maakt mij niet uit hoor' zeg ik en wrijf met mijn hand even over mijn blote buik. 'maar dan ga ik wel dicht tegen.jou aanzitten als ik het koud heb' grijns ik en geef hem een kus. 'ow en ik heb het even heel snel koud' lach ik en trek hem dicht tegen me aan.

    (hehe daar zit ik in het echt op:P, maar ga doucheen)

    Elena

    'Mmm, chocolademelk, is het café nog open beneden denk je? Anders gaan we lekker primitief doen met de waterkoker of de magnetron.' zeg toch weer een soort van vrolijk. 'Ik zie het hotel al, we zijn er bijna!'. Ik heb het al lang niet meer koud maar blijf toch lekker tegen Zayn aangekropen. 'Weetje, eigenlijk is het echt heel romantisch om in de regen te zoenen, vind je ook niet? Oh en trouwens jij word ook niet ziek hè? Nu ik je vest heb, dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven hoor.' zeg ik en trek een pruillip. Ik vind vandaag echt geweldig.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik heb voetbal gespeeld!(A) Maar moest stoppen omdat ik erg last kreeg van mijn enkel. ): Dus toen ben ik overgestapt op paardrijden.xD Lekker groot verschil, maar beter voor mijn enkel.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Mmm paardrijden klinkt bekend, als sinds dat ik 6 jaar was.. Al bijna 9 jaar... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en knik dan. 'Tuurlijk waarom niet' zeg ik lachend. 'Dat weet ik wel, maar het kan nog wel eens moeilijk worden.' Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. 'Vond het anders best wel leuk en uiteindelijk een goede zin' zeg ik lachend. 'Je hoeft het ook niet te beloven, zolang je het inderdaad maar probeert.' Met een onschuldige grijns op mijn gezicht knik ik als antwoord op zijn vraag. 'Daar komt het uiteindelijk wel op neer ja' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'Daar kan ik mee leven en dat heb ik er ook wel voor over.' Ik sla mijn armen om hem heen en schud lachend mijn hoofd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zal ik "De volgende dag" met Niall beginnen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    'gelukkig maar, want ik laat je nu verlopig niet meer los denk ik' zeg ik grijnzend en streel even over zijn wang. 'nog steeda heb ik zin om te douchen' zeg ik bedenkelijk en haal dan mijn schouders op. 'doe ik later wel weer' mompel ik lachend en kijk Louis aan. 'dus boobear, al wat bedacht schat?' vraag ik lachend en duw hem daarna even wat achterover. Ik ga liggen terwijl ik dicht tegen hem.aankruip en half op hem lig. Mijn hand laat ik over zijn buik glijden waar helaas ze doorweekte shirt nog is. Ik trek zijn shirt uit en glimlach even. 'wil je je schone shirt aan?'

    (reageer zo met Liam)

    Louis William Tomlinson

    'Haal dat denk ik maar gen en zou niet anders willen ook' zeg ik nog grijnzend en kijk hem aan. 'Van mij mag je douchen als je dat nog steeds wilt' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Ook goed' zeg ik lachend en kijk hem verward aan. 'Uhh Hazz waar had ik eigenlijk over na moeten denken?' vraag ik zacht en lach als hij me achterover duwt en half op me ligt. Mijn armen zijn nog steeds om hem heen geslagen en druk kort mijn lippen op de zijne. 'Nee ik vind het eigenlijk wel best zo' antwoord ik als hij zijn hand over mijn buik laat glijden en niet veel later mijn doorweekte shirt uittrekt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer