• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik begin hard te lachen, ' dat verwcht ikus echt biet bij jou' zeg ik lachend. Voetbal was wel het laatste waar ik aan had gedacht, daar was ze toch veel te netjes voor. Ik haal mijn schouders op en glimlach. ' speel je goed?' vraag ik haar en kijk eraan. Eigenlijk was het best wel fijn dat ze niet wist dat ik beket was nu kon ik tnminste normaal praten en later zou ik dat nog wel vertellen.

    Harry Edward Styles
    ''naah ik douche later wel, anders mis ik jou toch teveel' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn neus. Ik begin hard te lschen. 'ik ben echt een te groote afleiding he?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'over wat we gingn doen, weet je nog?' vraag ik lachend en geef hem een kus. 'oké, dan laat ik het lekker zo' zeg ik grijnzend en blijf over zijn heerlijke.buik strelen.

    (sorry voor de typfoutkes)

    Sienna Amelia Lakes.

    Eerlijk gezegd had ik deze reactie wel verwacht, maar leuk is anders. Ja, ik ben netjes en misschien wel verwend, maar de kleding die ik dan draag was niet van een of ander duur merk.
    "Ik speel het sinds mijn tiende, dus nu... ongeveer acht jaar." zeg ik, waarna ik het niet kan laten om hem nog een dodelijke blik toe te werpen omdat hij me uitlachte. "Ik ben heus niet zo verwend als je denkt, hoor."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'oké, dan moet je vast goed zijn' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. ' ik lachde je helemaal niet uit hoor, ik lachde alleen omdat ik dat totaal niet verwacht had' zeg ik enbkijk haar aan. 'kijk is wat vrolijker joh' zeg ik lachend en.kijk haar aan. 'owja er is trouwens iets wat je moet weten' mompel ik en kijk eraan. 'ik ben.bermoed' zeg ik daarna en kijk er afwachtend aan.

    Louis William Tomlinson

    'Ik zou jou ook teveel missen, maar daar was je net al achter gekomen' zeg ik grijnzend. 'Misschien ben je dat inderdaad toch, maar zou niet zonder je kunnen. Als je er niet bent leid je me alsnog af, dus dat maakt niet veel uit' antwoord ik met een onschuldige glimlach en schud mijn hoofd. 'Nee eigenlijk weet ik dat dus niet meer' antwoord ik en knik deze keer. 'Soms weet ik dus echt niet meer wat ik tegen je moet zeggen' zeg ik grijnzend en geef hem een kus. 'En ergens blijf dit nog steeds ongelofelijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Amelia Lakes.

    "Dat zal wel." mompel ik, waarna ik hem even ongelovig aankijk en dan zelf in de lach schiet. Sorry, maar hoe hij het bracht! Eerst een hele lachbui en ineens heel serieus zeggen dat je beroemd bent.
    "Oké, nu even serieus. Meende je dat?" vraag ik. Ik bekijk Liam eens even goed, maar ik herkende hem niet hoor... Meestal was ik toch wel degene die de knapste beroemdheden kende.
    "Nee, echt?" vraag ik nog steeds ongelovig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [MirrorMalik, ben je morgen op school?? Ik ben nu dus echt ziek en kweenie of ik ga.. Oh en als je komt we hebben 1e uitval en 3e Duits..]

    [ "De volgende dag" doe ik Niall... Moet ie naar een speciale plek gaan ofz of naar iemand??]

    [Kan Zayn ff reageren(Sorry als ik te veel zeik...)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik weet niet of ik morgen ga zoals het er nu uitziet niet. Ik kan nog geeneens normaal zitten of lopen...klopt had het gelezen en ook doorgeven aan Ei. Beterschap trouwens en sorry als ik je heb aangestokenxD

    Huh ik ga even zoeken, want volgens mij heb ik een reactie over het hoofd gezien]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik grijns even, 'ja ga je me toch wel missen' zeg ik lachend en kijk.hem aan. 'dan blijf ik gewoon bij je en leid ik je maar lekker af' zeg ik lachend en haal mijn schouders simpel op. 'nou dan gaan we samen nog even bedenkn' zeg ik met een glimlach. 'daar heb ik ook wel eens last van' zeg ik lachend en gedf hem een kus. ' dan zeg je maar niks he' lsch ik weer en kijk hem grijnzend aan. 'eigenlijk kan ik het ook nirt geloven, het voelt als een droom maar please don't wake me up' zeg grijnzend en plaats mijn lippen.op de zijne. 'ik ben zo trots dat ik kan zeggen dat ik de jouwe ben'

    Fluid schreef:
    Elena

    'Mmm, chocolademelk, is het café nog open beneden denk je? Anders gaan we lekker primitief doen met de waterkoker of de magnetron.' zeg toch weer een soort van vrolijk. 'Ik zie het hotel al, we zijn er bijna!'. Ik heb het al lang niet meer koud maar blijf toch lekker tegen Zayn aangekropen. 'Weetje, eigenlijk is het echt heel romantisch om in de regen te zoenen, vind je ook niet? Oh en trouwens jij word ook niet ziek hè? Nu ik je vest heb, dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven hoor.' zeg ik en trek een pruillip. Ik vind vandaag echt geweldig.




    [Deze dus Hihi]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Tuurlijk ga ik je dan missen' zeg ik met een glimlach en knik. 'Dat vind ik nu echt een hele goede oplossing en dat is niet zo erg' zeg ik lachend. 'Met we bedoel je jij aangezien jij altijd de beste plannen hebt' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn neus. 'Mooi dan ben ik niet de enige die daar last van heeft en nee want dan is het zo stil hier' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Een hele goede droom en ik maak je niet wakker, zolang je mij ook niet wakker maakt' zeg ik en glimlach tegen zijn lippen aan. 'Omgekeerd precies hetzelfde verhaal Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik snap echt niet hoe iemand steeds zo ziek kan zijn voor ze naar Disney gaat of in Disney rondloopt. Uhg ga echt gillen als ik morgen naar school moet en zaterdag niet beter ben (A) Moet zo trouwens wel weg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ik ga ik voel me dood.. hopelijk is ma redelijk en laat ze me thuis..}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik hoop het wel anders hebben we alsnog geen chocolademelk. Met een waterkoker of magnetron hoef je bij mij namelijk niet mee aan te komen..tenmiste als je chocolademelk wilt' zeg ik lachend en knik. 'Blijkbaar hebben we het geluk aan onze zijde staan deze keer.' Ik kijk haar aan en grijns. 'Breng me niet op ideeën Elena' zeg ik lachend en schud dan mijn hoofd. 'Maak je geen zorgen, want ik ben niet zo snel ziek'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer