• Ik ben iemand die erg van horrorfilms houdt en heb mijn top 5 natuurlijk. Nou ben ik benieuwd wat jullie top 5 is en kun je mij een goede horrorfilm aanraden. Schrijf het in een reactie.
    Mijn top 5.
    1: Devil
    2: Soroti Row
    3: Let me in
    4: Final Destination 4
    5: Paranormal Activity


    Mijn geheim is geheim

    The Uninvited blijft mijn favoriet :)


    Life is hard and then we die

    ik heb nooit echt een enge gezien, maar eentje die me nachtmerries gaf was diegene die 3 mensen aan elkaar vastbond, the human ....


    -

    Mockingjayz schreef:
    ik heb nooit echt een enge gezien, maar eentje die me nachtmerries gaf was diegene die 3 mensen aan elkaar vastbond, the human ....


    The human centipede. Die heb ik laatst nog zitten kijken, die was echt ranzig gewoon. Ik snap niet dat ze daar nog meer delen van hebben gemaakt. Dat snap ik ook niet van Saw maar oké. Ranzig is in.


    Your make-up is terrible

    Ik vind horror en thriller geweldig.
    Dat enge, ranzige, voze mag op zijn tijd wel eens. ^^

    Daarnet nog een leuke gekeken; Dead End. Was niet echt eng, maar het had wel leuke elementen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik krijg nog steeds de rillingen van Final Destination 5^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Als je Let Me In goed vond, moet je het origineel kijken, "Let the Right One In" die was ook erg goed!
    Verder zou Martyrs ook in mn top 5 staan, maar verder heb ik eigenlijk geen idee :')


    As travars

    Ik hou niet van horrorfilms. Ik weet eigenlijk niet zo goed te beschrijven waarom. Ik vind de meesten gewoon nergens op slaan. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    the Strangers

    verder heb ik nooit echt hele goede horrors gezien, of ze hadden gewoon een gigantisch slecht verhaal/waren niet eng of ze waren gewoon te smerig voor woorden. Dat vind ik echt niks. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cabin In The Woods is tot nu toe de enige horrorfilm die ik echt leuk vond. Over het algemeen ben ik namelijk echt een schijterd en lig ik een week lang wakker als ik een enge film heb gezien. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oh, Chernobyl Diaries is ook erg leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Veeyah schreef:
    the Strangers

    verder heb ik nooit echt hele goede horrors gezien, of ze hadden gewoon een gigantisch slecht verhaal/waren niet eng of ze waren gewoon te smerig voor woorden. Dat vind ik echt niks. (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)


    (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veeyah schreef:
    (...)
    (cat)

    Wel stom dat je niet komt te weten wie Tamara is (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Wel stom dat je niet komt te weten wie Tamara is (cat)

    uhuu D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lioncourt schreef:
    Ik ben zo slecht in het maken van een top 5. Dus dat doe ik nu ook niet.
    Maar ik houd echt van ontzettend veel horror films, als ze een goed verhaal bevatten tenminste.
    Saw is geen horror, gewoon een ranzige zooi, maar ik vind het nog steeds wel grappig om te zien.


    Life is full of fake people