• Ik ben iemand die erg van horrorfilms houdt en heb mijn top 5 natuurlijk. Nou ben ik benieuwd wat jullie top 5 is en kun je mij een goede horrorfilm aanraden. Schrijf het in een reactie.
    Mijn top 5.
    1: Devil
    2: Soroti Row
    3: Let me in
    4: Final Destination 4
    5: Paranormal Activity


    Mijn geheim is geheim

    Paranormal Activity vond ik dus echt saai.
    Maar sowieso staat Stay Alive op 1, bij die film hielden een vriendin en ik gewoon elkaars handen vast, terwijl ik het normaal gesproken geweldig vind, dus zegt genoeg. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je echt iets engs wilt, kijk dan Japanese Horror, dat staat bekendst als de ENGSTE Horror die er gewoon is.


    Tijd voor koffie.

    Ik kijk geen horror, beetje too much voor mij. =x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weet zo geen top 5, maar final destination vind ik wel leuk. Verder ben ik eigenlijk niet zo'n fan van horror.. maar ik kijk het soms toch, want ja, mijn vriend is een saw liefhebber. xd


    You are beautiful, you are love.

    Hmmm... Daar moet ik toch even over nadenken. (:
    De volgorde doet er niet toe?
    A Nightmare on Elm Street (maar dan alleen de eerste, met Johnny Depp <3), Skeletton Key, The Blair Witch Project, Sleepy Hollow en zo'n film van de makers van Paranormal Activity. Met geesten die je lichaam overnemen als je slaapt. Ik weet daar alleen de titel niet meer van... ;$ -Incidious, ofzo?-


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    The ring 1 en 2!! :o


    If we burn, you burn with us. <3

    Ik houd ook van Horror films, maar ik kan ze alleen niet met mezelf bekijken, daar ben ik een te groot mietje voor. En dan wil ik ook niet diezelfde nacht alleen slapen, dus veel kijk ik niet naar Horror haha. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    hmm...
    1. Scary movie 3 :Y)
    2. Hannibal
    3. Silence of the lambs
    4. The Exorcist
    5. Scream


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb het niet zo op horrorfilms. Doe mij maar een romantische komedie waar ik in weg kan swijmelen als er een happy end is ='D


    Pretty is just a pretty word.

    Insidious, Dead Silence, The Strangers, Haunting in Connecticut, When a Stranger Calls,...


    Has no one told you she's not breathing?

    1. Grave encounters
    2. Paronamal Activity 1
    3. House of wax.
    4. Saw.
    5. Hannibal

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:38 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    1. Martyrs
    2. Psycho
    3. Eden Lake
    4. The Texas Chainsaw Massacre
    5. The Strangers

    Ongeveer, want ik ben er waarschijnlijk ook heel veel vergeten. Ik heb al veel horrors gezien. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    -Grave encounters
    -Paronamal Activity 1,2,3
    - House of wax.
    -When a Stranger Calls
    - Room 1408

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:59 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oooh, mijn topics!
    Ik ben al heel lang op zoek naar van die enge films (niet té ranzig zoals saw, maar wel doodeng) =D
    En als ze een goed verhaal hebben is het helemaal geweldig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geen top 5. Ik kan echt barslecht tegen die films, maar blijf ze toch kijken (:


    Take risks and conquer your fears.