• Iemand uit mijn vorige school zou namelijk deze ochtend zelfmoord hebben gepleegd ): Ik kende hem niet persoonlijk, maar ik weet heel goed wie hij was en ik ken de mensen die in zijn klas zaten zeer goed. En ook al heb ik misschien nooit een echt lang gesprek met hem gehad, voel ik me triest. Als ik op de geruchten moet ingaan zou hij zichzelf deze ochtend voor een trein hebben gesprongen. Dit verschrikkelijke nieuws doet iedereen op Facebook van mijn vrienden even rouwen. Ik vind het zo verschrikkelijk voor iedereen die hem kende en vooral zijn familie..

    RIP S. We will never forget you


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is echt onzin. Dan zouden er veel meer nieuwsberichten over zijn. Dit soort dingen ontregelen de NS, wat ervoor zorgt dat vele trajecten worden opgehouden. Dat verschijnt écht wel in de media. Ze zullen er niet bij zetten dat het om een zelfmoordpoging ging, maar er zal zeker verslag over worden uitgebracht.

    Okee dan elke maand. :')


    -

    Wat verschrikkelijk! Persoonlijk vind het het ergst voor iedereen op de trein, aangezien die het ongeval natuurlijk ook hebben meegemaakt, maar ik vind het ook wel heel erg voor iedereen die hem gekend heeft.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 15:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet over wie je het hebt! Ook juist gehoord van vrienden die hem kenden.. Zo zielig, RIP! ): x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is echt onzin. Dan zouden er veel meer nieuwsberichten over zijn. Dit soort dingen ontregelen de NS, wat ervoor zorgt dat vele trajecten worden opgehouden. Dat verschijnt écht wel in de media. Ze zullen er niet bij zetten dat het om een zelfmoordpoging ging, maar er zal zeker verslag over worden uitgebracht.


    Dat is geen onzin, hoor. Ik reis dagelijks met de trein en hoor echt wel wekelijks dat er een aanrijding met een persoon is. En dat zijn over het algemeen gewoon mensen die ervoor springen en geen ongelukje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij mij op school is dit laatst ook gebeurt. Ik kende haar een klein beetje maar toen ze weg was moest ik tog even rouwen. Iedereen trouwens.
    Het was vooral raar want je verwacht het namelijk niet, ze houden het liever voor zich zelf. Op de ene dag was ze er nog en toen boem was ze weg, het voelde echt heel raar. Bij ons op school is er zelfs een speciaal parkje opgericht om alle doden van keraren en leerlingen bij te houden, er staan al twaalf bomen...
    Een maand geleden is de dertiende boom aangekomen dus er was ij ons weer stilte.
    Ik weet dus hoe het voelt
    Maar noe ben ik er weer boven op(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hmmm ik vind niks op Nu.nl, waar heb je dat gevonden?


    Hier

    En wat aanrijdingen per dag/week/maand betreft, het gebeurd echt heel vaak. De media laat het inderdaad vast wel weten, maar dan via internet of kranten.


    You are beautiful, you are love.

    Oei, dat is heftig, ondanks je hem niet goed kende. Veel sterkte!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hier

    En wat aanrijdingen per dag/week/maand betreft, het gebeurd echt heel vaak. De media laat het inderdaad vast wel weten, maar dan via internet of kranten.
    Oh ja, dan klopt het wel inderdaad.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Geloof me, de media zitten er meteen boven op als er zoiets gebeurd. Het gebeurt echt niet elke dag dat er iemand voor de trein springt in Nederland.

    Ik woon in België, even ter verduidelijking.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Polyhymnia schreef:
    Oei, dat is heftig, ondanks je hem niet goed kende. Veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    heel veel sterkte in ieder geval..


    - The last look back is black -

    Sterkte meid <3
    Iloveyouu<3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    PUKKELxDING schreef:
    Als dit zo is had het waarschijnlijk allang in het nieuws geweest..


    Ik woon heel dicht bij een treinstation en alleen bij ons springen wekenlijks al 5 à 10 mensen voor de trein waarbji het meerendeel overleeft. Dit komt niet in het nieuws hoor want dan zou het een dagvullend programma worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Awh, wat afschuwelijk.
    Maar het gebeurt heel vaak dat iemand voor de trein springt hoor. Dat is echt niet maandelijks, dat is echt wel 1 in de 2 dagen (als het er al niet meer zijn), hoe erg dat ook is.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:32 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Er is inderdaad een aanrijding geweest 'met een persoon'. Vind zo raar dat ze dat zo zeggen. Waar was het?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!