• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Florence Ruth Campbell

    "Ze vechten niet alleen." Edward ging tussen de wolven en mij in staan, ik zag de woede op zijn gezicht. Het was overduidelijk dat hij het nog niet snapte, ik zal er alles aan doen om het hem duidelijk te maken, om hem duidelijk te maken daf ik de gene was bij wie hij thuishoorde. "Ga weg! Je hoort hier niet!" mijn gezicht betrok, alles wat ik wilde was hem. Ik hielp hem, ik hielp hem. Alle wolven begonnen te grommen en bewogen mijn kant op, klaar om aan te vallen. Wanhopig keek ik Edward nog een keer aan, hopend dat hij het op het laatste moment zou begrijpen. Maar hij gaf geen krimp, dus ik besloot dat het op de harde manier moest gaan. Zoals ik al eerder probeerde, als zijn vrouw weg was zou hij mij weer terugnemen. Mijn felrode ogen, die even wanhopig en vol verdriet hadden gestaan schoten weer terug naar uitdagend. Een van de wolven, een grote zwarte sprong op mij af. Zijn eerste aanval ontwijken ik met gemak, ik sloeg de wolf weg. Maar hij stond al snel weer op, en liep dreigend naar me toe. De zwarte wolf was minstens twee keer zo groot als ik, maar toch kreeg ik het voor elkaar om een van zijn poten te breken. Doordat hij met een grote kracht op me sprong, en ik hem weer met dezelfde kracht wegtrapte kwam hij verkeerd neer. Ik glimlachte triomfantelijk, en keek uitdagend de andere kring rond. Het voelde goed om wraak te nemen voor Lillian, ik wist zeker dat zij het zelfde had gedaan.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:56 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Euhh, verwond Sam maar, vind het best :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    [Euhh, verwond Sam maar, vind het best :3]


    Dan pas ik hem even aan, danku :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Na wat regelen, en wat uitschelden, kreeg ik het voor elkaar om een vlucht naar huis te boeken. Ik kon niet slapen en wilde naar huis. In het vliegtuig sliep ik en droomde over hoe het thuis zou zijn. Meteen werd ik wakker gemaakt. 'Mevrouw, we zijn er' melde een stewardess. Gapend slenterde ik het vliegtuig uit en haalde mijn bagage op. Op naar Embry.

    [Had zin om naar het reservaat te komen, ik verveel me xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Ik gromde hard, terwijl ik me klaar maakte voor de volgende sprong. Mijn eerste sprong had ze zo afgeweerd, maar deze kon ze waarschijnlijk niet tegenhouden.
    Ik beukte haar aan de kant en ze kwam tegen een boom aan. De boom leed meer schade dan dat zij pijn had. Ze krabbelde overeind en ontblote haar tanden. Ik had haar kwaad gemaakt, heel kwaad.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Edward Cullen
    Verward keek ik toe hoe Florence meerdere leden van de roedel verwondde, waarom ging ze niet gewoon zoals ik had gevraagd? Haar gedachten gaven mij antwoord, wat ze wilde was ikzelf, voor haarzelf en voor niemand anders, zeker niet voor Bella. Wild grommend flitste ik op haar af en greep haar bovenarmen vast in een stalen houdgreep. Mijn ogen waren zwart geworden en ik opende sissend mijn mond. 'Je blijft van mij en mijn gezin! Ik wil niet met jou mee! NOOIT!' schreeuwde ik woest. In blinde woede gooide ik haar tegen een boom aan en balde mijn vuisten.

    Embry Call
    Als een klein kind dat ongeduldig ergens op staat te wachten sta ik naast de uitgang van de tassenophaalband, hier zou Brynn straks voorbij lopen en dan zou ze me zien en me omhelzen en zoenen... Even bekeek ik mezelf in de weerspiegeling van een raam, ik zag er verschrikkelijk uit ; nog steeds drijfnat, holle ogen, ingevallen wangen en mijn huid was grauw. Wat het missen van je inprent wel niet met je kon doen, bedacht ik bars.
    Toen rook ik een bekende geur en de bekende twinkeling schoot weer in mijn ogen. 'BRYNN!' riep ik hard, nog voordat ze de hoek om was gekomen.


    •

    Florence Ruth Campbell

    De zwarte wolf beukte me tegen een grote boom aan, hij kraakte licht door de kracht die er tegen werd gewerkt maar bleef staan. Met een grote klap kwam ik op de grond terecht, maar krabbelde overeind. Ik ontblote kwaad mijn tanden en sisste luid naar de wolf. Ookal wist ik dat als ik er een aanviel, dat ik ze allemaal op me af kreeg deed ik het toch. Ik gaf de wolf een enorme zet, maar hij ontwijkte hem waardoor ik mijn evenwicht verloor en weer op de grond terecht kwam. Weer sisste ik woedend terwijl ik overeind kwam. Ik lette zo erg op de wolven, dat ik Edward niet in de gaten had. Mijn bovenramen werden hardhandig vastgepakt. "Je blijft van mij en mijn gezin! Ik wil niet met jou mee! NOOIT!'" schreeuwde hij woest en hij gooide me met een perfecte worp tegen de zelfde boom aan. Nu kraakte hij luid, tenminste, ik dacht dat het de boom was. Mijn hand gleed naar de zijkant van mijn gezicht, het was gescheurd. De scheur liep van het midden van de zijkant van mijn gezicht naar mijn schouderblad. De woorden van Edward bleven in mijn gedachten hangen. Verward keek ik van hem weer naar de wolven en terug naar de scheur in mijn huid.

    || Ideetje, misschien kennen Florence en Brynn elkaar? Maakt het nog spannender :3 ||

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:22 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Woop woop, even bijwerken hoor (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Oké, Sam blijft haar lekker aanvallen :3]

    Sam Uley
    Ik maakte van haar verwarring gebruik om weer op haar af te springen. Ze lette niet op me en ik kon haar tackelen. Ik hing over haar heen en gromde. Ze mocht niet mijn stam pijn doen en vooral niet op ons terrein komen.
    'Heb je hulp nodig Sam?' Jared keek vragend mijn kant op, maar ik schudde enkel met mijn kop en gromde nog een keer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik hoorde mijn naam, en zonder erbij na te denken snelde ik naar Embry. 'EMBRY!' Gilde ik en ik sprong in zijn armen. Daarna drukte ik mijn lippen op de zijne. Toen we uitgezoent waren, keek ik hem aan. Mijn mond viel open. 'Wat heb ik gedaan' fluisterde ik. 'Kommee, we gaan naar het reservaat' zei ik snel. In het reservaat rook ik een geur. Meteen schoot ik erheen. Daar zag ik d'r. Woedend sprong ik beschermend voor Florence en keek fel naar de wolven. 'Raak haar verdomme niet aan' gilde ik.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Verward staarde ik naar Brynn, die plotseling was opgedoken en voor Florence was gesprongen terwijl ze 'raak haar niet aan' had geroepen. Direct rolde er een grom uit mijn borst, Brynn kende haar, Brynn kende haar! schoot het door mijn gedachten.
    'Brynn, aan de kant, ze wil Renesmee en Bella iets aan doen, net zoals ze de wolven iets aan wil doen, zelfs Embry!' snauw ik woest naar haar.

    Embry Call
    De hele weg naar het reservaat genoot ik van Brynn's aanwezigheid, ik voelde mezelf weer opleven, mezelf beter worden, dat viel allemaal weer terug op het moment dat ik iedereen in wolvenvorm zag staan terwijl ze bezig waren een vampier aan te vallen, zelfs Cullen hielp ze.
    Brynn daarintegen sprong voor de vrouwlijke vampier en schreeuwde dat ze haar niet aan mochten raken. Cullen snauwde tegen haar maar wat hij zei was de waarheid, ik ging achter Sam en Edward staan en keek Brynn geschrokken aan terwijl ik haar voorzichtig wenkte.


    •

    Florence Ruth Campbell

    "Brynn!" piepte ik geschrokken als ze voor me komt staan, het was nog geen eens zo lang geleden dat ik haar gezien had. Ik had haar alles verteld van Edward, maar Brynn kennende was ze dat al lang weer vergeten. "Brynn, aan de kant, ze wil Renesmee en Bella iets aan doen, net zoals ze de wolven iets aan wil doen, zelfs Embry!" mijn ogen schoten naar die van Edward, terwijl ik mijn hoofd zwak schudde. Ik had hem geholpen, toch? Bella en Renesmee waren slecht voor hem, dat wist hij zelf vast ook wel.

    || Ik ga slapen! X ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Verward keek ik van de één naar de ander. Ik begreep er niets van. Ik gromde dreigend en keek dodelijk naar Florence. Daarna keek ik vragend naar Brynn. Ze ging toch op wereldreis?
    Ik snapte er niks meer van. Langzaam liep ik op Florence af, zo stil mogelijk in de hoop dat ze me niet zou horen. Tevergeefs.
    Ze haalde naar me uit en ik werd met een klap achteruit gegooid. Ik piepte, terwijl ik mijn ribben pijn voelde doen. Mijn hoofd had ik een aardige klap gehad. De pijn was zelfs zo erg dat ik terug veranderde, ik had er geen controle over.

    [we zouden Sam toch verwonden :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [ik ben ook zo pleite]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    'Als een van jullie haar ook nog maar een keer aanraakt, vermoord ik jullie met plezier' siste ik. Ik gebruite mijn gave op Edward, omdat hij me ergerde. 'Geen zorgen, Florence' fluisterde ik haar toe. Ik stond klaar voor de aanval. 'Ik wil niet met je familie vechten, Embry. Maar Florence was vroeger een goede vriendin en niemand mag haar pijn doen. Want dan vermoord ik diegene. Dus ik sta aan Florence's kant' opperde ik.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."