• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Quil Ateara
    'Brynn is het vriendinnetje van Embry,' zei ik verklarend voor Claire. Kort daarna sprong ze van mijn schoot, liep naar de keuken en kwam terug met een grote muffin die ze voor Embry's hoofd hield. Embry daarintegen reageerde niet en bleef naar de deur kijken, apatisch en ongestoord.
    Even zuchtte ik, maar bij het deuntje van Embry's telefoon en na het lezen van Brynn's smsje keek ik verbaasd op. 'Van een muffin zal hij niet blij worden Claire, van dit smsje wel, Brynn komt morgen weer naar La Push!' zei ik blij terwijl ik de telefoon naar Embry gooide.

    Embry Call
    Nadat Quil had verkondigd dat Brynn morgen weer in La Push zou zijn had ik tijd nodig de informatie te verwerken, de telefoon die tegen mijn hoofd aan kwam maakte het dat ik in een ruk opstond van de stoel en wild om me heen keek. 'Ze komt morgen terug? Ze komt morgen terug!' riep ik uit van blijdschap terwijl de tranen opnieuw langs mijn wangen stroomden.
    'Ik hou van je Quil! En ook van jou Claire!' schreeuwde ik nog voordat ik in de stromende regen naar buiten rende. Brynn zou terugkomen, ze had een opgeknapt huisje nodig om in thuis te komen, iets wat ze haar 'thuis' zou kunnen noemen.
    Stormend kwam ik haar oude huisje binnen, dat er donker en verlaten uitzag van binnen en begon direct met het schoonmaken ervan. Daarna versleepte ik de meubels zo totdat ik tevreden was, verfde haar slaapkamer en kocht boodschappen voor in haar koelkast. Daarna reed ik op mijn motor - gekregen van Jacob - naar het vliegveld en nam plaats op een van de stoelen in de wachtruimte.


    •

    Bella Cullen

    Hij knikte, bijna onmerkbaar naar mij terwijl hij lieve en sussende woordjes tegen Renesmee zei. Renesmee leek wel in een ander soort wereld te zitten, zo afwezig was ze. Mijn blik verstrakte, die Florence moest van mijn kind afblijven. Ik wilde haar het liefst meteen gaan zoeken en afmaken, waarom had Edward haar laten gaan? Zou hij er echt op vertrouwen dat hij wegbleef, of was er meer aan de hand? "'Ze komt niet meer terug." fluisterde hij zacht, als antwoord om mijn gedachten. Renesmee merkte volgens mij geeneens dat hij iets zei, ze begroef haar hoofd nog dichter tegen hem aan. Ik wist niet zo goed hoe ik haar moest troosten, zo'n moeder was ik niet. Meestal nam Edward de taak op zich, net zoals nu.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Die is er vroeg bij, Bente]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Renesmee begroef haar gezicht nog dieper in mijn shirt, waardoor ik mijn bewegingen op haar polsen liet stoppen. 'Renesmee,' fluisterde ik zacht. Voorzichtig nam ik haar vast bij haar schouders en trok haar zo een eindje bij me vandaan, zodat ik naar haar gezicht kon kijken. 'Renesmee, ik zal jou altijd beschermen,' begin ik dan zacht te vertellen, 'ik zal altijd voor jou en mama kiezen, wat er ook gebeurt, ik hou zoveel van jullie.'
    Wachtend op een reactie keek ik of er enig teken van leven door kwam in haar ogen, hopelijk haalde ik haar zo uit haar eigen wereldje waar ze op dit moment in verkeerde.


    •

    MadeByHades schreef:
    [Die is er vroeg bij, Bente]


    || Hij is verliefd pipo, hij heeft geen leven verder, net als ik XD. ||


    •

    [Urgh, alleen maar klef. Bij een RPG snap ik het wel, maar in real moet ik ervan kotsen >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Urgh, alleen maar klef. Bij een RPG snap ik het wel, maar in real moet ik ervan kotsen >_>]


    || Hahahaha, snap ik goed. Ik heb hetzelfde hoor. Als ik bij Ruud blijf slapen lig ik op gegeven moment ook helemaal aan de andere kant van 't bed XD. ||


    •

    [Jij hebt tenminste een vriend. LOL ik ben net Leah xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renenesmee, ik zal jou altijd beschermen." klonk er vaag op de achtergrond, maar ik merkte het niet echt op. De hele tijd had ik het zelfde beeld in mijn hoofd, het ontschuldige gezicht van Florence, er was gewoon iets niet goed. "Ik zal altijd voor jou en mama kiezen, wat er ook gebeurt, ik hou zoveel van jullie." waarom wou ze mij pijn doen? Wat had ik gedaan, had ik iets verkeerds gezegd? Misschien.. "Ness?" klonk de smekende stem van mama, en in een keer werd ik terug naar de realiteit geblazen.

    Bella Cullen

    Ik zag hoe ze schokkend uit haar gedachten kwam, hoe geschrokken ze van alles was. Onderhand was ik al bijna aan het koken van de woede. Als Edward het niet deed moest ik het doen, bovendien was ze een kop kleiner en veel fragieler dan mij. Ik wou zo snel mogelijk vertrekken, maar ik wilde Renesmee niet alleen laten.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik ben er, ik ben er, ik moest langer op school blijven voor een project D:]

    Sam Uley
    Rustig liep ik over het inmiddels uitgesleten pad langs de grens. Het was erg rustig en ik had dus ook de tijd om na te denken. Er zat niemand in mijn hoofd op Collin na dan (ik ving zijn gedachten wel op, maar hij leek zich af te sluiten) en dat geef me veel denkruimte.
    Ineens ving ik een geur op die hier niet thuis hoorde. Vampier.
    Ik begon te rennen in de richting van de bron van de geur, terwijl ik ondertussen naar de hemel huilde om de rest te halen.

    Collin Littlesea
    Ik had nog een tijdje gezeten in het bos bij de parkeerplaats, nadenkend over wat ik zou gaan doen. Ik kon teruggaan, maar ik kon ook nog even wegblijven en meer van de wereld, of in ieder geval het continent, zien.
    Het was mijn moeder die het nog even erger maakte. Ik wilde mijn moeder niet achterlaten, maar ik wist tevens dat ze best wel even zonder me kon. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
    Ik sloot Sam zo goed mogelijk buiten ook al had ik het idee dat het niet helemaal lukte.
    Ineens klonk er gehuil een stuk verderop en waren mijn gedachten niet meer alleen mijn gedachten.
    'Sam, wat is er? Vampier?' Jared.
    'Moet er iemand worden vermoord?' Paul.
    'Waarvoor wekte je me, Sam?' Brady.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florence Ruth Campbell

    Vliegensvlug stond ik weer op toen ik een dierlijk gehuil volgde, daar kwam de stank vandaan. Ik griste de ring van Lillian en draaide me om, ik was heel erg kwaad. De geur kwam steeds dichterbij, en ik wist dat het niet lang meer zou duren voordat ik die afschuwelijke beesten zou kunnen afmaken. Ze hadden Lillian vermoord, en bovendien had ik gemerkt dat er een van hun een band had met het meisje, Renesmee. Het zou een beschermer minder zijn, als ik hem te pakken kreeg en dus was Edward dan eerder van mij. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij er zo intrapte, de vrouw moest hem wel heel erg goed betoverd hebben. Zachtjes gromde ik, de geur was nu heel erg dichtbij.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ben over een uurtje weer terug, sorry guys! Was helemaal vergeten dat ik nog zangles had xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Door Bella's zachte, smekende stem kwam Renesmee weer terug bij ons in de werkelijkheid, het licht kwam weer terug in haar ogen en even leek ze verward rond te kijken. Luid slaakte ik een zucht van opluchting en sloeg mijn armen stevig rond haar heen. 'Laat me niet zo schrikken Ness,' fluisterde ik toen zachtjes.
    Ik nam mezelf voor haar zo nooit meer te willen zien en voorzichtig zette ik haar naast me op de bank, van mijn schoot af. Stijfjes kwam ik overeind en keek Bella aan, 'ik ga haar zoeken,' bromde ik zachtjes.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Vroeg ging ik naar bed. Hopend dat het morgen zou zijn. Daar ging mijn droom. Zuchtend jammerde ik wat over morgen en besloot maar te gaan lezen. Ik sloeg mijn boek open op de bladzijde waar ik was, en begon te lezen. Met mijn boek opschoot viel ik in slaap precies om 20:00.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Heel even twijfelde ik of ik mee zou gaan, het was misschien beter van niet. Ik moest op Renesmee passen, en hij kende Florence het best. Hij wist het beste hoe hij haar moest aanvallen, als dat was wat hij ging doen. Voorzichtig knikte ik en nam zijn plek naast Renesmee in. "Ga maar gauw." zei ik toen hij me stijf aankeek. Hij liep de veranda op en schoot het bos in.


    But calm, white calm, was born into a swan.