• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Je zou toch alles voor me doen? Ga dan alstjeblieft terug' smeekte ik hem. 'Ik moet nu echt gaan. In het vliegtuig bel ik je wel' snel stopte ik mijn nummer in zijn zak. 'Ik hou van je Embry' fluisterde ik en voor de laatste keer druk ik mijn lippen op de zijne. Daarna rende ik met mijn koffers naar het vliegtuig. Mijn koffers werden afgevoerd en ik mocht mijn handtas meenemen. Snel rende ik het vliegtuig in, wat daarna dicht ging. Ik ging op een stoel zitten en maakte mijn riem vast. Ik keek uit het raampje, waar ik Embry met tranen over zijn wangen voor het raam zag staan. Daardoor vloeiden er nu ook tranen bij mij. 'Doei Embry' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Oh, wel jammer voor jou. Maar vind het wel leuk, haha (: Kom je dan pas weer dinsdag avond thuis? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Awhh, weetjewat: Ookal kent je vriend me geeneens, doe hem de groeten:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charlie Mila Evergreen
    Ik kijk hem ongelovig aan.
    "Dus jij bent een.. wolf? Zo'n, zo'n maanweerwolf?" Seth schud zijn hoofd en legt het verder uit. Ik bijt op mijn lip als ik het verhaal van Leah hoor. Wat verschrikkelijk.
    "Dus je kan wel veranderen in een wolf, maar niet als het Volle Maan is? Ik bedoel, dus óók als het Volle Maan is? Wat cool..." fluister ik erachter aan.
    "Geloof je me?" voegt Seth er bangig aan toe. Ik kijk naar zijn gezicht en merk dat hij het echt meent. Ik zucht, maar niet van verveling of van irritatie.
    "Ik geloof je wel." zeg ik zacht.
    "Dus ik ben jou.. Imprent, ofzoiets?"
    Seth knikt. Ik kijk om me heen. Dat is wel wat anders dan even door het bos wandelen. Ik wrijf over het gat in mijn broek, bij mijn knie.
    "Dus.. er zijn meerdere weerwolven?" vraag ik nog een keer aarzelend aan hem.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Overexposed schreef:
    Bella Cullen

    Ik glimlach en alle jaloezie valt van me af, hoe had ik ooit zo over hem kunnen denken. Glimlachend omhelsde ik hem, en ik liet niet los totdat ik gekraak van een stoel achter me hoor. Het was gewoon grappig hoe je kon horen dat Renesmee voorzichitg was, iets wilde uit halen. Ik herkende het van toen ze klein was, zo deed ze altijd als ze iets stouts wou doen. "Ness?" vroeg ik op een strenge toon. "Ja?" haar stem klonk neutraal, maar het klonk wel een beetje schuldig. "Wat ga je doen?" ik hoor haar zachtjes zuchten. "Ik bedenk me net dat mijn jas nog in het bos ligt, ik had hem laten vallen." het klonk geloofwaardig en ik keek Edward vragend aan.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik deed vreselijke moeite om mijn gedachten neutraal te houden, zodat papa niet doorhad dat ik heel erg hard aan het liegen was. Langzaam glimlachte ik en schoof de stoel naar achter, wachtend op antwoord.


    || Hij was onderaan de pagina geraakt, was bang dat je hem anders niet zag ( heb ik vaak heel erg vaak namelijk xd ) ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Mijn gedachten waren compleet in beslag genomen door Florence en haar onverwachte bezoek, zonder naar Renesmee's gedachten te luisteren knikte ik vaagjes en liet mezelf weer op de bank vallen. 'Snel terug zijn schat,' riep ik haar nog na toen ze naar buiten rende.

    Embry Call
    Ongelovig bleef ik in de vertrekhal staan, terwijl de tranen over mijn gezicht rolden en ik het papiertje met het nummer van Brynn in mijn handen liet ronddraaien.
    Sloffend ging ik naar buiten, ze was weg, ze was echt weg.
    Een aantal uren later kwam ik aan in het reservaat, liep regelrecht naar de plek van het kampvuur en liet mezelf op de grond vallen tegen een boomstam aan. De tranen op mijn wangen werden vermengd met de lichte regendruppels die uit de lucht vielen.


    •

    || Nee dan kom ik gewoon morgenavond weer thuis ! Want moet dinsdag weer gewoon naar school ! ||


    •

    Shooter schreef:
    || Nee dan kom ik gewoon morgenavond weer thuis ! Want moet dinsdag weer gewoon naar school ! ||


    || Okej! Je zag hem trouwens wel, ben ongeduldig vandaag heheh. Excuseer me voor mijn rare gedrag :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Zoals belooft belde ik een paar uur later Embry. Wachtend tot ie op zou nemen, staarde ik uit het raam. Hij nam niet op. Ik zuchtte en zakte een beetje onderuit. Toen ik hoorde dat we gingen landen, deed ik mijn riem weer om en deed mijn ogen dicht. Eenmaal op de grond, liep ik het vliegtuig uit en haalde mijn koffers op. Mijn zonnebril zette ik ook op en ik belde nogmaals Embry.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Zo snel als ik kon sprintte ik de deur uit, op zoek naar Florence. Ergens diep in het bos dacht ik haar geur weer te ruiken, en een paar seconden later zag ik haar fel rode ogen naar me kijken. Ze leek me te doorboren met haar ogen, zo voelde het. Florence sprong van de tak af, heel lenig en snel. "Zonde.." fluisterde ze in zichzelf, en ik kreeg er de kriebels van. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee. Ze kwam dichterbij en pakte een van mijn plukken haar vast, ik was te verstijfd om iets te doen. "Zo'n zonde.." zei ze nu iets harder.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Ongeduldig bleef ik op de bank zitten, wachtend tot Renesmee terug kwam. Bella was ondertussen lunch voor Renesmee aan het maken in de keuken. 'Waar blijft ze?' riep ik naar Bella terwijl ik voor de ramen op en neer begon te lopen.

    Embry Call
    Voor de tweede keer hoorde ik een bekend deuntje vanuit mijn broekzak komen. Versuft haalde ik mijn telefoon eruit en drukte op het groene knopje. Zonder wat te zeggen hield ik hem bij mij oor, nog steeds huilend en zittend in de regen.


    •

    Bella Cullen

    "Misschien had ze dorst ofzoiets, laat haar maar even." riep ik terug naar Edward, die onrustig voor het raam heen en weer aan het lopen is. Ik ging verder met de lunch voor Renesmee, ik maakte me eigenlijk totaal geen zorgen om haar.

    Florence Ruth Campbell

    "Het is allemaal de schuld van je moeder." zei ik fluisterend tegen het doodsbange kind voor me. Het was zonde, maar toch voelde ik een ongelofelijke haat jegens haar. Het zal niet moeilijk zijn, binnen een klap was ze dood en was ik daar vanaf. Dan rest alleen Bella nog, die trut. Dan was Edward weer helemaal van mij. "Sorry.." fluisterde ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Ik ga haar zoeken, moet ook nog jagen,' mompelde ik tegen Bella en flitste direct de woonkamer uit, de veranda af en het bos in.
    Halverwege ving ik Renesmee's geur op, en vreemd genoeg ook die van Florence. Direct rende ik erop af, Renesmee hoefde niets te weten van de periode dat ik mensen had vermoord en hun bloed had gedronken.
    Halverwege ving ik Renesmee's gedachten op, angstige gedachten. Direct ging ik sneller lopen en kwam slippend tot stilstand, middenin het bos, waar ik met grote ogen keek naar Florence die met haar gedachten en haar lichaam veel, maar dan ook veel te dicht bij mijn dochter stond.
    'Blijf van haar af,' gromde ik direct.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Embry' zei ik vrolijk. 'Ik bel je vanuit griekenland. Het is prachtig, hier!' Zei ik enthousiast. 'Ik blijf hier twee dagen en dan ga ik naar Spanje. Jaja, ik had eerst naar Spanje moeten gaan maar wat maakt het uit! Inplaats van dat ik hier steeds een land verder ga, reis ik letterlijk heel de wereld rond. Dit bespaard me meteen ook weer tijd. Het spijt me dat ik je moest achterlaten. Maar over een half jaar ben ik terug, heb ik besloten. Beter kort dan lang. En als ik ouder word, ga ik met jou de rest van de wereld rond. Ik praat teveel, hoe is het daar in het reservaat?' Ratelde ik door.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik luisterde geeneens meer naar wat Florence tegen me zei, ik dacht na over hoe stom ik was geweest om haar überhaupt op te zoeken. Ook begreep ik gewoon niet wat ze bedoelde, ze praat veel in haar zelf en het lijkt alsof ze bezeten is door iets. Obsessie. Haar handen klemden zich als twee ijzeren ketens om mijn handen heen, ik piepte als een muis die in de val zat.
    Ik draaide me met een ruk om toen ik iets achter me hoorde en zag het woedende gezicht van mijn vader. De greep van Florence verstrakte. "Blijf van haar af." gromde papa en Florence liet mijn polsen los. Papa kwam grommend voor me staan, en ergens voelde ik medelijden met Florence. Haar blik was wanhopig en verward, als een klein vogeltje wat zijn moeder kwijt was.


    But calm, white calm, was born into a swan.