• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Edward Cullen
    Voordat ik Brynn's gedachten binnen kreeg viel ik slap op de grond, alles werd zwart rond me heen en geluiden kwamen vaag binnen. Na een aantal minuten werden de geluiden sterker, ik hoorde Embry schreeuwen, ik hoorde iemand kermen van de pijn. Ik probeerde mijn ogen te openen, te roepen dat iedereen weg moest gaan, dat het iets was tussen Florence en mij en dat niemand pijn moest lijden door de fouten die ík had gemaakt.

    Embry Call
    'Ik wil niet met je familie vechten, Embry. Maar Florence was vroeger een goede vriendin en niemand mag haar pijn doen. Want dan vermoord ik diegene. Dus ik sta aan Florence's kant.'
    Brynn's woorden sloegen bij me in als een bom, ze deden pijn, ontzettend veel pijn en ik wist niet hoe ik ermee om was gaan. De blik van Jacob was echter duidelijk, Florece was de vijand. Ik moest hoe dan ook naar mijn alfa luisteren.
    Op het moment dat Brynn haar gave deed zette ik aarzelend een aantal passen naar voren. 'Brynn, doe dit niet, je weet dat ik moet luisteren, je weet dat zij voor mij de vijand is, je zou mij moeten vermoorden...' Na deze woorden veranderde ik in mijn wolvenvorm en gromde naar Florence terwijl ik Brynn met spijt in mijn ogen aankeek.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Dan spijt het me vreselijk, maar dit kan ik niet toestaan' fluisterde ik en ik keek de andere kant op zodat ik niet in Embry's ogen keek. Woest keek ik naar een wolf die geloof ik Jared heette, en toen ie naar Florence sprong, tackelde ik hem. Al snel stond hij op en ik ging in een vechthouding staan. 'Ik wil niet tegen je vechten, Embry. Maar Florence is belangrijk voor me. Ze is de enige die ik nog ken van vroeger. Een goede vriendin voor me. En vriendinnen horen elkaar te beschermen' zei ik hardop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Florence Ruth Campbell

    De volgende minuten gingen erg snel, ik gooide de grote zwarte wolf tegen een boom en Brynn vocht ook met me mee. Het werd me al heel snel duidelijk dat Brynn een speciale band had met ene Embry, de wolf die naar me gromde. Grappig was, dat het leek op de band die de roestbruine wolf en Renesmee hadden. Plotseling hoorde ik iemand op de grond vallen, het was geen wolf, want die maakten niet zulk geluid als ze neerkwamen. Met een razendsnelle beweging keek ik naar Brynn, die een hele geconcentreerde blik in haar ogen had. Mijn blik volgde de hare en daar lag Edward, ik wilde schreeuwen dat ze moest stoppen maar er kwam haast geen geluid uit mijn keel. "Brynn, Brynn!" kwam er haastig uit haar keel en ze verbrak haar gave. Brynn tackelde een eerste wolf, en ik de tweede die op mij afrende. "Ik wil niet tegen je vechten, Embry. Maar Florence is belangrijk voor me. Ze is de enige die ik nog ken van vroeger. Een goede vriendin voor me. En vriendinnen horen elkaar te beschermen." zei Brynn vastberaden. Ik wilde niet dat Brynn hieronder leed, maar het bleek mijn enige keuzete zijn. Tussen de aanvallen door keek ik naar Edward, die langzaam overeind kwam en zijn ogen open deed.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Toen ik langzaam overeind begon te krabbelen leek het alsof er een dikke deken, een soort mist, over me heen was gevallen. Mijn zicht was wazig en de geluiden die binnen kwamen waren gedempt. Na een aantal keer met mijn hoofd geschud te hebben werd alles langzaamaan weer duidelijker en hoe het was. Mijn zicht kwam weer terug en de harde geluiden van een gevecht kwamen binnen. Ik keek woedend naar Brynn en daarna naar Florence, wiens gedachten mij vertelden dat het niet de bedoeling was dat ík hier gewond zou raken. Mijn mond ging open om te roepen dat het moest stoppen, maar helaas reageerde mijn lichaam nog niet zoals het zou moeten. Daarom hief ik mijn hand op naar Florence en maakte een teken dat ze weg moest gaan, ver weg hier vandaan.

    Embry Call
    Zachtjes piepte ik toen Jared werd aangevallen, en Jacob's alfa stem klonk door in mijn hoofd, die bloedzuiger moet neer - ze wil Nessie pijn doen. Als op de automatische piloot rende ik grommend op de bloedzuiger - die Florence bleek te heten - af en maakte halverwege een grote sprong zodat ik half op haar kwam te hangen. Mijn tanden boorden zich in haar schouder, maar voordat de puntjes van mijn tanden door haar huid waren werd ik met een ruw gebaar in mijn buik gestampt en vervolgens tegen een boom gegooid. Het geluid van krakende ribben vulden mijn oren en piepend bleef ik op de grond liggen terwijl mijn ogen over het veld schoten. Ik zag nog dat ik Florence half had verwond aan haar schouder, wat een wolvengrijns opleverde die meteen verdween toen ik de pijn voelde.


    •

    || Goedemorgen lieve mensen, vanavond ga ik dan éindelijk zekers te weten naar Ruud toe, en daar blijf ik tot morgen einde van de middag/vroege avond, vandaag kan ik tot half 6 posten (steeds wat laat want moet het doen via m'n telefoon). Dit topic is alweer bijna vol (jaja, we kunnen het wel!) dus hier alvast de link voor het nieuwe topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142484 dan kunnen jullie in ieder geval verder mocht ik er niet op tijd bij zijn om een nieuwe aan te maken, heb het alvast gedaan! Love u. ||

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 10:05 ]


    •

    Florence Ruth Campbell

    Een wolf sprong boven op mij en boorde zijn tanden in mijn huid, nog voordat hij echt iets had kunnen doen gaf ik hem een trap tegen zijn borstkas en vloog tegen een boom. Deze tactiek werkte voor mij het best, trappen. Plotseling kwam er een vaag bekende geur mijn neus binnen, de trut die Edward heeft afgepakt. Mijn ogen spuwden vuur toen ik haar zag staan, een paar meter van het slagveld af. Haar bruine haren dansen woest op haar rug als ze naar Edward toe flitst. Nu had ik mijn kans, dacht ik en zonder op de andere te letten stormde ik op haar af.

    Bella Cullen

    Het begon erg lang te duren, en bovendien kreeg ik een telefoontje van Alice. Ze had niet erg veel gezien, maar wel had ze gezien dat het er aardig aan toe ging. Alice gaf me de plek door, en ik besloot te gaan helpen. Zij was wel degene die mijn kind had pijn gedaan, en hoogstwaarschijnlijk Edward ook. Zodra Esme thuis kwam, lichtte ik Carlisle in. Hij had beloofd zo snel mogelijk te komen, nadat hij zeker wist dat Renesmee ongedeerd was. Zo snel als ik kon flitste ik door het bos, naar de open plek toe. Daar trof het pack aan en een drietal vampieren. Edward en Florence, natuurlijk. Maar Brynn ook, naast Florence en het leek erop alsof ze aan haar kant stond. Edward keek verward en wazig om zich heen en ik rende naar hem toe. Zodra ik daar was duwde ik mijn schild over hem heen, en over zoveel mogelijk wolven. Ik had gehoord van Renesmee wat Brynn haar gave was, en ik wist niet wat Florence allemaal kon doen.

    || jaaa, vierde topic! Jeeeuj :3 Heeeeel veel plezier voor straks! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Alfa schreef:
    Seth Clearwater

    'Ja. Er zijn er meer. Vijf van de Black-roedel, vijf van de Uley-roedel. Ben je bang?'


    {Beetje kort, ;P}
    Charlie Mila Evergreen
    Ik kijk hem aan, maar haal dan mijn schouders op. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Hoe zou ik moeten reageren? Hoe gevaarlijk zouden ze dan moeten zijn? Ik kijk snel op.
    "Zijn ze gevaarlijk dan?" vraag ik, maar ik laat mijn schouders alweer zakken.
    "Kan je ze laten zien?" vraag ik ineens enthousiast, en ik trek Seth mee naar buiten, op het geluid af.


    Tijd voor koffie.

    Brynn Maddy Danec

    'FLORENCE!' gilde ik hysterisch toen Embry op haar afsprong. Toen werd Embry tegen een boom getrapt. Ik wist niet wie ik nou moest helpen. Florence of Embry. Verslagen zakte ik neer en keek naar de grond. Ik liet ze lekker vechten. Het boeide me niks meer. Was ik terug, speciaal voor Embry, valt ie Florence aan. Dan maar fysiek geweld. Ik schoot naar een wolf, en schakelde hem uit zonder mijn gave te gebruiken, maar simpel met karate. Trots keek ik ernaar, totdat er een andere wolf op me sprong. Die sloeg ik weg, maar hij kwam weer terug en zette zijn tanden in mijn arm. Ik slaakte een gilletje van pijn en werd neergehaald.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Hijgend trok ik mezelf overeind, ik was dan wel naakt, dat betekende nog niet dat ik niks meer kon doen. Het gewond-zijn hielp ook niet echt, maar er was mee te leven. Ik hield mezelf overeind door tegen een boom aan te leunen.
    "Stoppen!" Niemand reageerde. "STOPPEN ALLEMAAL!" En nu had ik wel de aandacht. "Dit heeft geen nut, alles behalve nut. We putten onszelf enkel uit en raken gewond." Ik bewoog een beetje waardoor een pijnscheut door mijn lichaam trok. Ik grimaste. "Ik weet niet wat de reden is dat Florence hier is en waarom ze bij dat kampvuurtje staat van een overduidelijk verbrande vampier, maar ik weet wel dat dit niks gaat worden. Ik denk dat Florence wraak wil, omdat IEMAND, geen idee wie, haar metgezel heeft vermoord, maar ik ben niet zeker. Laten we het erop houden dat we nu alleen maar elkaar pijn doen, letterlijk en figuurlijk. Iedereen wegwezen!" Ik haalde onregelmatig adem na mijn speech en zakte in elkaar. Langzaam werd alles zwart voor mijn ogen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [WAAROM STAAN COLLIN EN BRADY NIET ALS KOPPEL IN HET BEGINSCHERM?! Ja, dat valt me nu pas op... :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Doordat de wolf even afgeleid was, greep ik mijn kans. Ik herkende de wolf zijn geur, hij heette Paul ofzo. Meteen trapte ik hem van me af en sloeg hem tegen een boom aan. In mijn arm zat een wond, het leek erop dat het een litteken ging worden. Ik had er genoeg van. Meteen sprong ik in een boom. 'Ik ga weer. Florence, zoek het uit, ik ga niet meer vechten' zei ik en ik fronste. 'Eerst dacht ik dat je het wel waard was, maar je hebt me zelf laten inzien dat ik verkeerd zat' zei ik schouderophalend en ik snelde weg, naar mijn huisje. Toen ik de deur opendeed, zakte mijn mond open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hayden stopte, zei ze]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Hayden stopte, zei ze]


    Wie is Hayden? :/


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [dat vroeg ik me dus ook af x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Cionegreen, NIEUW TOPIC :Y)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."